Lappeenrannan eläinlääkärit

koirailija

Missä käytätte koiraanne eläinlääkärissä? Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun? Hintataso? Missä sijaitsee? Ym. mitä haluatte kertoa.

Olemme juuri ottaneet itsellemme koiran, ja kohta pitäisi löytää hyvä eläinlääkäri kun alkaa olla aika hakea esim. rokotukset. Mahtaakohan kellään olla tietoa siitä, kuka lääkäreistä olisi hoidellut glennejä? Kiitos tiedoista jo etukäteen.

21

4542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen verran..

Itse en ollut tyytyväinen kun käytimme koiraamme kisakadulla, yksityisellä lääkärillä.
      Ei siitä sen enempää, en vain tykännyt kyseisen eläinlääkärin käyttäytymisestä...!!
      Tikalla olen koiriani käyttänyt useamman vuoden ajan, eipä sielläkään aina ajan tasalla olla, mutta suurimmaksi osaksi olen ollut tyytyväinen palveluun...

• kameli

tämä kyseinen eläinlääkäri pelasti meidän kissan, olimme puhelinyhteydessä myöhemminkin. KIITOS hänelle siitä. Ja myöhemmin on hoitanut muitakin lemmikkejäni ja hoitaa myös edelleen. Asiantunteva mies. Rehellisyys peliin.

• veisin

lemmikkini eläinlääkäriin Kirsti Hallamaalle. On todella hyvä ja mukava eläinlääkäri! Hän on Lpr kaupungin pieneläinklinikalla, jos ei ole lopettanut. Hän on tietääkseni Ylämään kunnan eläinlääkäri.

• koiralliset

Lappeenrannassa ei kertakaikkiaan ole kuin keskinkertaisia ja erittäin rikkaita eläinlääkäreitä! Koska kokemukseni mukaan esim päivystysaikaan on lähes mahdotonta saada lääkäriltä apua esim koirille. Lehmät ja hevoset ajavat ohi vaikka olisi millainen vaiva. Käytämme koiramme Anjalassa, siellä on kunnon eläinlääkärit, laittavat eteenpäin jos eivät itse tiedä, eivät arvo viikkoa mitä tehtäs. Antavat numeron, josta tavoittaa myös virka-ajan jälkeen, jos tilanne sen vaatii, ovat valmiit tulemaan vaikka illalla vastaanotolle, kysyppä lappeenrannan eläinlääkäreiltä, ei puhettakaan!!! Kerran olemme ajaneet Lahteen, jossa lääkäri jäi odottamaan meitä perjantaina n. klo 17, kun ei täältä apua enää eläinlääkärista saanut, että silleen. tervetuloa Lappeenrantaan, käykää kuitenkin oikeassa eläinlääkärissä muualla, piikit osaa laittaa tylympikin...

• koiruli

Käytän aina pieneläinklinikalla, asiantuntevaa palvelua, voi varata myös pitemmän ajan.

Ja siitä kisakadun hemmosta, mille eksyimme kerran en myöskään pitänyt ja oli todella kallis käynti!

• koirailija
        koiruli kirjoitti:

Käytän aina pieneläinklinikalla, asiantuntevaa palvelua, voi varata myös pitemmän ajan.

Ja siitä kisakadun hemmosta, mille eksyimme kerran en myöskään pitänyt ja oli todella kallis käynti!

Onko tilanne ihan oikeasti noin huono täällä? Tikkaa itsekin mietin jo aikaisemmnin yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta en ole varma. Tietääkö kukaan mitään Lauritsalassa olevasta eläinlääkäristä?

Kiitos tiedoista kaikille vaivaa nähneille. Alkaa vähän kyllä hirvittää mistä saamme koirallemme hyvän ja laadukkaan hoidon. Toivottavasti asia ratkeaa vielä parhain päin.

• saimaaneläinklinikka
        koirailija kirjoitti:

Onko tilanne ihan oikeasti noin huono täällä? Tikkaa itsekin mietin jo aikaisemmnin yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta en ole varma. Tietääkö kukaan mitään Lauritsalassa olevasta eläinlääkäristä?

Kiitos tiedoista kaikille vaivaa nähneille. Alkaa vähän kyllä hirvittää mistä saamme koirallemme hyvän ja laadukkaan hoidon. Toivottavasti asia ratkeaa vielä parhain päin.

Juu Sarkasen Pekalle vaan. Iha hyvä tyyppi se on vaikka muuta puhutaan, osaa hommansa ja hintakin on kohtuullinen. Tikalla tunkevat märän sienen koiran naamaan jos ei tottele lääkäriä=)

• Koirahullu

Saimaan eläinklinikka Lauritsalassa on mielestäni erittäin hyvä. Vaikka monet moittivat Sarkasta, niin me olemme ainankin saaneet tosi ystävällistä palvelua. Hintatasokin on ihan kohtuullinen.

• Vuoksenniskalla

???

• ja sarkasta

• Tyrmistynyt
        ja sarkasta kirjoitti:

http://personal.inet.fi/koti/sarkanen/elainklinikka/

vuoksenniskalla näyttäis olevan, kukas Sarkanen Lauritsalassa, vai sama ja eri päivinä HÄH???

Sarkasella eläinlääkäri sekä Imatran vuoksenniskalla että Lauritsalassa.

Itselläni ei ole kuin huonoa sanottavaa ukosta.En ole koskaan saanut koiralleni niin välinpitämätöntä ja huonoa hoitoa, vain väärän diagnoosin josta koirani sai kalliisti kärsiä. Lisäksi sain itse erittäin epäystävällistä kohtelua. Eli jos haluaa pahoittaa mielensä ja eläimelle huonoa hoitoa niin Sarkaselle vaan!

• marco

käytetään vain ja anoastaan, meijän koirat Lahden Eläinlääkäri asemalla, käytiin ennen Tikalla, mutta ei oikein napannut..:(

• ammuu

Meidän hakku on käynyt ja tulee vastakin käymään ihan kaupungin omalla pieneläinklinikalla siinä uimahallin lähellä. Aina ollaan saatu asiantuntevaa ja iloista palvelua, ei mitään moitittavaa!

• joo

hinta-laatu-suhde kohdallaan.
        Ja sieltä voi tilata aikaa myös tietyille lekureille, mutta itse ollaan saat kaikilta todella hyvää palvelua!

• Juri

Käsittääkseni Pekka Sarkanen pitää vastaanottoa Lauritsalassa, Saimaan eläinklinikka ja Marjukka Sarkanen Vuoksenniskalla, Imatran eläinklinikka. Pekka on ainakin pätevä!

• koiruus

Minä olen käyttänyt koiriani jo yli 15 vuotta Sarkasella ja on erittäin hyvä lääkäri sekä on hinta kohdallaan. Tikalle en vie enää koskaan (on huonoja kokemuksia vuosien takaa) sen sijaan Tikan tiloissa vastaanottavasta Virve Salonen-Simpasesta olen kuullut hyvää. Kaupungin eläinlääkäreillä on pelkkä käyntimaksu jo aivan törkeen hintanen ja asiantuntemuksen kanssa vähän niin ja näin, ei koske toki kaikkia lääkäreitä. Mutta kuka miellyttää ketäkin, eli makuasioista ei voi kiistellä...

• ja silleen

Mie olen käyttänyt kohta 10v koiraani Tikalla pennusta asti, poislukien silmätarkastus ja lonkkakuvat, ne tehtiin Lahdessa. Tikasta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Viime vuodet ollut hoitavana lääkärinä Salonen-Simpanen vai Simpanen-Salonen ja hyvää on palvelu ollut eikä koirakaan ole vastaan laittanut, eikä mitään sanonut(mikä on toisaalta aika ymmärrettävää ja toisaalta aika hyväkin asia, meinaan jos koira alkais mulle puhumaan, niin mihinköhän sitten pitäisi itse itsensä viedä nojoo...)

• tikalla

Minä käytän koiraani Tikalla. Tosin päivystysluontoisessa asiassa olen käyttänyt myös kaupungin palveluita, mutta seuraavana päivänä Tikalle. Eläinklinikka Tikka ei ole halvin (eikä hinta saa kaikkea ratkaista) paikka mutta mielestäni ammattitaitoista ja mukavaa palvelelua.

Ja jos puhutaan vain rokotuksista jne. perusjutuista niin varmasti kaikki lappeenrannan alueen lääkärit osaavat työnsä. Ja jos vaativampia juttuja tarvitsee esim. silmäspesialistia tai akupunktiota, niin kannattaa muistaa että eläinlääkäreilläkin on omat erityisalansa ja taitonsa ja myös sen mukaan katsoa että kenelle lääkärille eläimensä vie.

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, eli toiset tykkää toisesta ja toinen toisesta.

• tikalle

Tällä käytetty myös niin koirat kuin kissat 20 vuotta Tikalla. Palvelu on aina ollut hyvää ja sinne on suorastaan mukava mennä kun henkilökunnan on tuntenut jo vuosia. Leikkaus hoidot tai muut pevisan mukaiset tutkimukset käydään Lahden Eläinlääkäriasemalla. Jos jälkihoitoa on tarvittu, Tikalla on hoidettu jatkohoito joustavasti Lahden hoitaneen lääkärin toiveiden mukaan.

• herttua

Vuosien ja monen koiran omistajana voin suositella paikallisia eläinlääkäreitä vain rokotuksiin.Muutoin Lahden yksityisklinikka PALVELEE ja auttaa lähes päivin öin. Palvelusanaa ei LPR:ssa tunneta ainakaan yks.sektorilla.

• mievuan

itselläni on kaksi kissaa, mutta eläimiähän nekin.. eli siis käytän pieneläinklinikalla. käytin 2 kertaa sarkasella lauritsalassa, enkä enää vie. palvelu on tylyä ja epäkohteliasta, niin eläimelle kuin ihmisellekkin. en tiennyt yhtä juttua kissoista, kun vein sen ensimmäisen kerran sinne, niin kappas kippas, sarkanen vain nauroi tietämättömyydelleni! (kisuni oli kaiken lisäksi tosi sairas, ja tunteet pinnassa, itkuhan siinä tuli..)
        eli omasta kokemuksestani voin suositella pieneläinklinikkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66