pistäs tämän ny tänne ku tuolta toisesta paikkaa ei löytyny vastauksia eli=
pitääs ostaa paine subbari ja mä löysin tollaasen netistä.
Kyllä tehoja näköjään on riittävästi mutta on tuo hinta tuossa vähä epäilyttää kun se on niin halpa siis tekeekö tolla mitää?
http://www.mrlemonaudio.com/fin/tuote.php?t=AXZW12TPO
ja ehrotelkaa hyviä paine subbareita alle 300 saran euron!
paine mutta onko hyvä?
20
2073
Vastaukset
- Kameli
En kyllä pahemmin äänenpaineeseen ole perehtynyt, mutta ainakin Ground Zeron subeja kehtuaan äänenpainekaiuttimissa hyviksi. Tässä yksi:
http://www.mikrotukilehtonen.com/cat/product_details.php?p=396
Tinkaamalla tietenkim hinta putoaisi reilusti alemmas.. - pukuinen
Ainakin carpowerin 10" sonic ois hyvä!
Se ois tuolk powersetilläki 295€ ja varmasti saat parikymppii tingittyy ku vaa kysyt!
Ja just noi groundit on kovii paine subei!- jaa
mut onko kellää kokemusta tosta mun antamasta linkin subbarista tehoja kyllä on mutta se hinta vaan epäilyttää ja se takuu aika ja sen kesto aika! ja sen kotelon koko mikä siinä sanotaan niin eikö semmonen suljettu kotelo oo jo liian pieni tollaselle?
- tehoo
jaa kirjoitti:
mut onko kellää kokemusta tosta mun antamasta linkin subbarista tehoja kyllä on mutta se hinta vaan epäilyttää ja se takuu aika ja sen kesto aika! ja sen kotelon koko mikä siinä sanotaan niin eikö semmonen suljettu kotelo oo jo liian pieni tollaselle?
siinä sitten on? Ei löytynyt linkistä.
- Dippe
jaa kirjoitti:
Ei kannata ostaa Tuollasta äänenlaatu varmasti huono
ja ei varmaa painettakaan paljoa lykkää.
Mutta tuossa yks hyvä: http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112035
Ja liike lähettää suomeeen 13e postikuluilla - ...osta
jaa kirjoitti:
...yhtään mitään tuolta MrLemonAudio liikkeestä! Jos haluat tuon 190e käyttää järkevästi niin ostat sen subisi jostain oikeasta autohifi liikkeestä!
- teppo
...osta kirjoitti:
...yhtään mitään tuolta MrLemonAudio liikkeestä! Jos haluat tuon 190e käyttää järkevästi niin ostat sen subisi jostain oikeasta autohifi liikkeestä!
subbareissa EI ole yhtään tehoa nuijat
- paine!
teppo kirjoitti:
subbareissa EI ole yhtään tehoa nuijat
kiitoksia linkistä ja tulin kans siihen tulokseen että tuolla hinlla saa jo paljo laarukkaampaa matskua joten en osta sitä! kattoony jos ostais lanzaarin paine subbarin se on siinä 350 euron! ja varmaan kymmenen kertaa pareet kuin tuo mitä mä eka suunnittelin!
ja kiitos vastuaksista!
ja tepolle sellaset terveiset että älä tuu mouruun että subbarit on muka perseestä. ei tosiaa oo kuule kun meet johki hienoon auto näyttelyyn niin sielä on tuning autaja ja jokaisessa on varmasti subbari josei oo niin ne ei oo aitoja autohifistejä! se on kyllä hienoaku semmonen 5000w subbari pauhaa kuulkaa oon kerran nähby sellaasen! - paine!!
paine! kirjoitti:
kiitoksia linkistä ja tulin kans siihen tulokseen että tuolla hinlla saa jo paljo laarukkaampaa matskua joten en osta sitä! kattoony jos ostais lanzaarin paine subbarin se on siinä 350 euron! ja varmaan kymmenen kertaa pareet kuin tuo mitä mä eka suunnittelin!
ja kiitos vastuaksista!
ja tepolle sellaset terveiset että älä tuu mouruun että subbarit on muka perseestä. ei tosiaa oo kuule kun meet johki hienoon auto näyttelyyn niin sielä on tuning autaja ja jokaisessa on varmasti subbari josei oo niin ne ei oo aitoja autohifistejä! se on kyllä hienoaku semmonen 5000w subbari pauhaa kuulkaa oon kerran nähby sellaasen!ja vielä tulin kysyyn et tekiskö tollaasella mitää
joka on kans vissiin paine subi
http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112800 - mää vaan
paine! kirjoitti:
ja kiitos vastuaksista!
ja tepolle sellaset terveiset että älä tuu mouruun että subbarit on muka perseestä. ei tosiaa oo kuule kun meet johki hienoon auto näyttelyyn niin sielä on tuning autaja ja jokaisessa on varmasti subbari josei oo niin ne ei oo aitoja autohifistejä! se on kyllä hienoaku semmonen 5000w subbari pauhaa kuulkaa oon kerran nähby sellaasen!Teppo taisi sanoa, että subeissa ei ole yhtään tehoa, joka pitää paikkansa. Subeissa on tehonkestoa. Joten jos luulit, että teppo haukkui subbareita tehottomiksi ja turhiksi eli tarpeettomiksi autoon, niin suosittelen lopettamaan tuon hifistelyn siihen paikkaan.
Autonäyttelyiden autoista äheskään kaikkia ei ole rakennettu hifikäyttöön. Ne rakennettaan näyttämään hienoilta ja asennuksista tehdään mahdollisimman hienoja, kuten subit magneetti ylöspäin ja silloinhan magneetin on oltava hieno. Näin jossain autossa autostudion subbareita kaksi kappaletta, jotka eivät sovellu autohifi käyttöön huonon äänenlaadun vuoksi. Näyttelyautoon se soveltuu juuri sen takia, että väärinpäin asennettuna se on hienon näköinen.
ps. Muista vaimentaa autosi kunnolla, että autosi ei resonoi liikaa subin vuoksi ja hanki kunnon vahvistin josta riittää tehoa subillesi. MIelellään D-luokan monopääte. Jos sinulla vahvari jo on niin mikä?
ps2. Ei saa myöskään sekoittaa äänenpaine autoja hifi autoihin. Näissä se ero, että äänenpaine autossa haetaan painetta äänenlaadun kustannuksella, kun taas hifi autossa haetaan mahdollisimman äänenlaadullisesti puhdasta ja napakkaa toistoa, eikä välttämättä ollenkaan sitä painetta.
- Tumppi-82
Nyt olet hakoteillä ja pahasti.
Ensinnäkin subbarissa ei ole tehoa yhtään, vaan tehonkestoa. Ja tehonkesto ei kerro juuri mitään! Tehonkestosta ei voi päätellä kuinka hyvin subi soi tai kuinka paljon siitä irtoaa painetta.
Tehonkesto on vain markkinamiesten kikka jolla saadaan tietämättömät ostajat hairahtamaan.
Moni 100w kestävä subi tuottaa enemmän painetta kuin 500w subi.
Ja unohda myös MRLemonaudion "merkittömät" subit, niistä ei seuraa kuin harmia.
Jos haluat painetta niin hyvä subi on vaikka SPL Dynamics pro 12d2/d4.
Toki on muitakin hyviä subeja mistä irtoaa paukkua, mutta Sepeli on varma valinta. Toine hyvä olisi Monacor Carpower predator. - .............
saaneeko kysyä et oletteko kokeillut kyseisiä merkkejä vai haukuteko vain huvikseen niitä tääl sen perusteella et esim jollai kaverilla on joskus kärähtänyt tai sit sen halvan hinnan takia. kokeilkaa niitä ennen ku haukutte mulla ei ole mitään pahaa sanomista niistä päin vaistoin on hyvää sanottavaa ainoastaan
- Tumppi-82
Mitäs vertailukohteita omistat?
Kuunteleppas joskus jotain hyvin soivaa autoa, eikä mitään amis-autoa.
Tulee mieleen aika kun omistin 15" Pro Audion, ajattelin että kyllä soi nätisti ja lujaa.
Sitten kaveri hommasi 10" Infinityn kappa perfektin.
Olin ihmeissäni kuinka musiikki kuulosti niin paljon paremmalta ja basso soi tarvittaessa jopa lujempaa kuin itselläni vaikka minullahan oli sentään 15" ja paljon watteja. Sen jälkeen olen unohtanut Kiinan halpismerkit ja perehtynyt asiaan. Ennen Pro Audiota omistin pari Bossia ja jotain muita halpiksia. - .............
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitäs vertailukohteita omistat?
Kuunteleppas joskus jotain hyvin soivaa autoa, eikä mitään amis-autoa.
Tulee mieleen aika kun omistin 15" Pro Audion, ajattelin että kyllä soi nätisti ja lujaa.
Sitten kaveri hommasi 10" Infinityn kappa perfektin.
Olin ihmeissäni kuinka musiikki kuulosti niin paljon paremmalta ja basso soi tarvittaessa jopa lujempaa kuin itselläni vaikka minullahan oli sentään 15" ja paljon watteja. Sen jälkeen olen unohtanut Kiinan halpismerkit ja perehtynyt asiaan. Ennen Pro Audiota omistin pari Bossia ja jotain muita halpiksia.no itelläni on ihan kyl pioneerin 12" subbari enkä ole enään sen ikäinen et amis autot pyöris kuviois :) mut tiedän kyl tapaukset... ja kiertelen aika lail nois auto tapahtumis kuuntelemassa miten soi mitkäki laitteet et sillai.. no sen mäki voin sanoa et en mä ihan minkään bilteman subbareita ostais enkä kyl sen vahvareita mut kyseisetä sss vahvarista on hyvät kokemukset
- on jopa
............. kirjoitti:
no itelläni on ihan kyl pioneerin 12" subbari enkä ole enään sen ikäinen et amis autot pyöris kuviois :) mut tiedän kyl tapaukset... ja kiertelen aika lail nois auto tapahtumis kuuntelemassa miten soi mitkäki laitteet et sillai.. no sen mäki voin sanoa et en mä ihan minkään bilteman subbareita ostais enkä kyl sen vahvareita mut kyseisetä sss vahvarista on hyvät kokemukset
on todettu hifilehdessä ja autosoundissakin hyväksi hinta/laatu-tuotteeksi mikäli merkki ei tuota ongelmia.
eli odottakaamme vain kunnes autosound tekee uuden testin halppislaitteista.
ongelmana on vain se että tuotteilla pitäisi olla virallinen maahantuoja eikä mikään herra lemon. - sama
on jopa kirjoitti:
on todettu hifilehdessä ja autosoundissakin hyväksi hinta/laatu-tuotteeksi mikäli merkki ei tuota ongelmia.
ongelmana on vain se että tuotteilla pitäisi olla virallinen maahantuoja eikä mikään herra lemon.Myydään saksassa myös boshmann axz-w12tpo nimellä 88 €
- Tumppi-82
on jopa kirjoitti:
ongelmana on vain se että tuotteilla pitäisi olla virallinen maahantuoja eikä mikään herra lemon.Hifi-lehden halpistestissä Biltema taisi pärjätä luokassaa kohtuullisesti(?), mutta samalla todettiin ettei halpiksista voi samana päivänä puhua kuin vertailu-elementistä joka taisi olla Infinity Beta 12..
- spl 15"
Tumppi-82 kirjoitti:
Hifi-lehden halpistestissä Biltema taisi pärjätä luokassaa kohtuullisesti(?), mutta samalla todettiin ettei halpiksista voi samana päivänä puhua kuin vertailu-elementistä joka taisi olla Infinity Beta 12..
ostakaa 15" spl dynamics pro subba ja sille spl dynamics ext2000/s2000 jos painetta haluatte.
- Pimpom123
En tiedä saako tosta kuinka kovaa painetta ulos mutta on nuo halvemmat/pienemmät BM:n subit ihan hyvin paukkunnu itellä (:
Kaverilla Boschmannin Englannista tilattu Class-D vaffe eikä siinäkään ole mitään haukkumisen aihetta, halvempaa kuin SPL Dynamix ja enemmän hepoja :)
-Pimpom - minä tiedän
osta powersetistä 15" car powerin subbari niin takuulla tulee painetta. hinta 295e. www.powerset.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1453599Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162443IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl702431Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al942294Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/91773- 1601724
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1221557Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 1261131
- 741101