Moikat kaikille!!
Haluaisin kuulla kokemuksia tuosta otsikossa mainitusta Silverin veneestä. Millainen mahtaa olla käytössä, lähinnä näin järvimatkailua harrastavan näkökulmasta.
Kiitos jo etukäteen kaikille mielipiteensä laittaneille.
Silver Shark WA
6
6034
Vastaukset
- on.
"
Kun haluat avoveneen ja hyttiveneen hyvät puolet yhdessä paketissa, ota Shark WA." Sanotaan silverin mainostekstissä, mutta jos tosi ahdas kajuutta, pieni avotila ja typerästi sijoitetut hallintalaitteet on noita ominaisuuksia ni siitä vaan. - jare
kyselin samaa tuossa vähän aikaa sitten, mutta enemmän kalastaja/retkeilijä näkökulmasta. Kalastuksen kannalta eivät kommentit kovin mairittelevia olloot, mutta retkeilijälle voisi käydäkin.
Keliä kestää kuulemma hyvin
Hitaassa vauhdissa kiemurtelee
605 pitkä runko on vähän pieni WA veneelle kajuuttaan ei kahta täysikasvuista mahdu yöpymään.
Tarvitsee trimmilevyt asentoa korjaamaan.
Kulkee taloudellisesti.
Tilaa elektroniikalle vähän.
Kannattaa ottaa pressu.- ihmeissään jälleen
Eihän tuo toimi retkiveneenä jos ei siihen kaksi edes mahdu yöpymään. Sellaisiakin venemerkkejä löytyy kyllä.
- jare
ihmeissään jälleen kirjoitti:
Eihän tuo toimi retkiveneenä jos ei siihen kaksi edes mahdu yöpymään. Sellaisiakin venemerkkejä löytyy kyllä.
Jos retkeilee yksin, niin toimiihan tuo ihan ok.
No joka tapauksessa tarkoitin lähinnä noita muita ominaisuuksia. Tilat pystyy varmaan jokainen itse sisällä käydessään .
Uistelu/kalastusveneenä kyseinen kippo ei ole oikein hyvä, niin retkiveneenä se on kyllä käypänen. - hopeamajava
...kiitos, teen kyllä päätökseni tosiaan sitten kun pääsen tutustumaan veneeseen kunnolla. Mutta tosiaan, tämä foorumi kaipaa juuri tällaisia fiksuja vastauksia tyhmiin kysymyksiin. Ei tarvitse heti tuomita että "senkunostatomaonvikasielätuuvalittamaan" kommenteilla, joita täällä liikkuu tosi paljon. Hyvää kevään odotusta kaikille ja suotuisia purjehdus, ja veneilykelejä kaikille.
Toivoopi tuo nykyisin hopeamajavan omistaja=) - Shark WA omistaja
Näyttäis että varsinaisesti kukaan tähän mennessä vastannut ei omista ko. venettä. Mulla on ollut Shark WA nyt kaksi kesää, tässä kokemukset.
Kajuutassa mahtuu yksi aikuinen ja yksi lapsi nukkumaan. Ei ole varsinainen yönylivene. Kajuutan hyödyt: kuivaa säilytystilaa runsaasti, skidit tykkää leikkiä siellä, itsekin voi päiväunet vetäistä. Kattoluukku ja sivuikkunat ihan kivat.
Avotilat: Takasohva kohtuu mukava patjasarjan kanssa. Kuppipenkkeihin kannattaa ottaa korkeussäätö, voi säätää kuskin penkin siten että näkee sateella lasin yli, mutta kuuppa pysyy vauhdissa kuivana. Säilytyslokeroita hyvin tarjolla. Ympärikäveltävyys toteutuu juuri ja juuri aikuisella, tilaa ei ole leveyssuunnassa liikaa, lapsille riittää mainiosti ja on turvallisen oloinen.
Kalastuskäyttö: ei verkkomiehen vene. Uistelussa toimii ihan hyvin. Heittokalastuksessa ei ihan avoveneeen veroinen, targa kaarta pitää varoa tiettyihin kulmiin heitettäessä. Keulasta hyvä heitellä, mutta kelin pitää olla hyvä ettei tipahda mereen.
Räppäys-nopea matka-ajo: kyytiä riittää, mulla on 150hp kone (vähän yli suosituksen!), huiput n44solmua. Ei roiski vettä sisään. Kuskin ja apumiehen paikka on suojaisa. Kartan saa hyvin sivutaskuun tai tuulilasin alle suojaan. Elektroniikalle on riittävästi asennustilaa.
Kuomua en ottanut, se kun tekee veneestä vähän raskaan näköisen.
Summary: Päiväkäyttöön, hupiajeluun perheen kera hissukseen tai kundiporukassa nopeampaan menoon hyvä peli. Toimii hyvin myös kelluvana lököttelyalustana. Uistelukäytössä ok.
Ei sovellu die-hard kalastukseen eikä vakavampaan retkeilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243