Katsoiko kukaan torstai-iltana Subtv:ltä ohjelmaa "Seksigurut"?
Niin puisevaa ohjelmaa harvoin näkee siitä aiheesta. Oli n. kolmekymppinen pariskunta jossa nainen oli teeskennellyt puolitoista vuotta miehelleen saavansa orgasmin vaikkei ollut saanut kertaakaan. Sitten sitä yritettiin, ja yritettiin naiselle orgasmia seksigurujen ohjeiden mukaan. Kotikamera tallensi sitä nylkytystä.
Onks jollain tosiaan noin ykstotista tuo sänkyelämä? Siinä ähellyksessä oli romantiikka kaukana! Ei tuollaisella mekaanisella jyystämisellä mitään saa aikaiseksi. Hiljaa hyvää tulee, hitaasti ja hellästi vai mitä mieltä?
Voi sitä orgasmin yritystä!
28
3364
Vastaukset
- "SARJASTA ONNELLINEN ...
Mikaela Gylden: SARJASTA ONNELLINEN AVIOPARI
VAIMOKULLALLENI,
Viimeisen vuoden aikana olen yrittanyt rakastella kanssasi 365 kertaa.
Minua on onnistanut 36 kertaa, eli keskiarvolla yksi kymmenesta.
Ohessa seuraa lista syista, miksi en onnistunut useammin:
54 kertaa lakanat oli juuri pesty
17 kertaa oli liian myoha
49 kertaa olit liian vasynyt
27 kertaa oli liian kuuma
15 kertaa teeskentelit nukkuvasi
22 kertaa paatasi sarki
17 kertaa pelkasit, etta heratamme vauvan
16 kertaa sanoit olevasi liian kipea
12 kertaa oli vaara aika kuukaudesta
19 kertaa sinun piti herata aikaisin seuraavana aamuna
7 kertaa olit palanut auringossa
6 kertaa katselit iltaohjelmia
5 kertaa et halunnut sotkea uutta kampaustasi
3 kertaa pelkasit naapurien kuulevan
9 kertaa sanoit aitisi heraavan
36 kerrasta, joina onnistuin toimitus ei ollut tyydyttava, koska
6 kertaa vain makasit paikallasi
4 kertaa kaskit minun pitaa vauhtia ja hoitaa homma
7 kertaa minun taytyi heratta sinut ja kertoa, etta olen lopettanut ja kerran pelkasin satuttaneeni sinua, koska tunsin sinun liikahtavan.
RAKKAALLE AVIOMIEHELLENI,
Mielestani olet hieman sekoittanut asioita. Tassa ovat syyt, miksi et saanut useammin:
5 kertaa tulit kotiin humalassa ja yritit naida kissaa
36 kertaa et tullut kotiin ollenkaan,
21 kertaa SE ei toiminut
33 kertaa se toimi liian nopeasti
19 kertaa SE pehmeni ennen kuin sait
38 kertaa olit liian myohaan toissa
10 kertaa varpaasi kramppasivat
29 kertaa sinun piti nousta aikaisin pelaamaan golfia
2 kertaa olit ollut tappelussa ja joku oli potkaissut sinua munille
4 kertaa SE tarttui vetoketjuusi
3 kertaa sinulla oli nuha ja nenasi vuoti
2 kertaa sinulla oli rakko sormessasi
20 kertaa menetit vireesi ajateltuasi sita koko paivan
6 kertaa tulit huoneeseen pyjamassasi lukien likaista lehtea
98 kertaa sinulla oli liian kiire katsoa jalkapalloa, pesapalloa, jaakiekkoa tms. televisiosta.
Syy siihen, etta niina kertoina kun paasimme asiaan, makasin liikkumatta paikallani oli se, etta et osunut ja itse asiassa nait lakanoita. Silloin, kun tunsit minun liikahtavan olit pieraissut ja mina yritin saada ilmaa.- Loistava
kommentti moiseen jutun alkuun. Kuinkahan monesti mieskään ottaa todella naisensa huomioon "tarpeitaan" tyydyttäessään !
itse 55-v enkä montaakaan orgasmia ole saanut elämäni aikana, valitettavasti ! - on tullut
Loistava kirjoitti:
kommentti moiseen jutun alkuun. Kuinkahan monesti mieskään ottaa todella naisensa huomioon "tarpeitaan" tyydyttäessään !
itse 55-v enkä montaakaan orgasmia ole saanut elämäni aikana, valitettavasti !Surun valittelut minunkin perheeni puolesta . Jos odottaa kuin kuollut lehmä että jotai tapahtuisi voi jäädäkin ilman sama pätee moneen muuhunkin asiaan .
- tykkäät
on tullut kirjoitti:
Surun valittelut minunkin perheeni puolesta . Jos odottaa kuin kuollut lehmä että jotai tapahtuisi voi jäädäkin ilman sama pätee moneen muuhunkin asiaan .
sellaisestameiningistä että mies makaa kahva pystyssäselällään paikallaan puoliunessa ja odottaa että vaimo hoitelee aina hommat? Siis jotkut miehet odotaa että vielä SEKIN täytyy naisen hoidella yksin.
- kovasti
tykkäät kirjoitti:
sellaisestameiningistä että mies makaa kahva pystyssäselällään paikallaan puoliunessa ja odottaa että vaimo hoitelee aina hommat? Siis jotkut miehet odotaa että vielä SEKIN täytyy naisen hoidella yksin.
Voisi olla ihanaa kunpa joskus vois toteuttaa . Että nainen hoitaisi koko homman vähän vaan työnteleisin vastaan . Kuulostaa herkulliselta nam .
- ohittaa
Nimenomaan: hitaasti ja hellästi ja jos rakkaus on tunteissa, mitään muuta ei tarvitakaan.
Kyllä minä osaan paritella ilman tunteitakin, mutta rakastella vain rakkaudesta. Sillä on suuri ero.. Orgasmi tulee joskus omin käsin, joskus ehkä parittelussa, mutta voi sitä ihanuutta, kun se tulee rakastellessa. Sydän on täynnä välittämistä ja rakkautta sitä miestä kohtaan, joka siinä niiiin lähellä on, lähempänä kuin mikään voisi olla.- Pirre*
hyvä ja asiallinen kommentti..juuri noihan se menee..:)
- Annikki
Minä katsoin myös edellämainitun ohjelman,oli tosi typerä kun ei osata kahden kesken kommunikoida ja saada asioita luistamaan makuuhuoneessa.
En kyllä voi ymmärtää naisia jotka valittavat etteivät miehet saa heitä laukeamaan,mutta sitten naiset eivät saa sanaa suustaan miehelleen kertoakseen miten toimia.Voihan nainen ottaa "komennon"käsiinsä ja itsekkäästi tehdä miehen kanssa sitä hyvää mikä tuottaa hänelle orgasmin,saa nainen joskus ajatella itseäänkin ja varsinkin tässä asiassa pitäähän tyydytys olla molemminpuolinen. Hei haloo naiset nyt eletään 2000- luvulla ja meidän ei tarvi hienostella silmät kiinni hiljaa peiton alla.ottaa komento omiin käsiin enää tässä vaiheessa jos ei sitä aikaisemmin ole ottanut. Usein naiset antavat tapahtuman mennä omalla painollaan. Mielessään sitten ajattelevat millaista se voisi parhaimmillaan olla.
Pienet apuvälineet auttavat tuon orgasmin saamisessa, esim. vibra. Ei ole mikään häpeä mennä erotiikkaliikkeeseen ja nopsasti ostaa se pieni vempele.- milli vanilli n
Mariet kirjoitti:
ottaa komento omiin käsiin enää tässä vaiheessa jos ei sitä aikaisemmin ole ottanut. Usein naiset antavat tapahtuman mennä omalla painollaan. Mielessään sitten ajattelevat millaista se voisi parhaimmillaan olla.
Pienet apuvälineet auttavat tuon orgasmin saamisessa, esim. vibra. Ei ole mikään häpeä mennä erotiikkaliikkeeseen ja nopsasti ostaa se pieni vempele.Itse katsoisin monenlaiset tunteet,asusteet, kielenkäytöt yms. sallituiksi sängyssä.
Miksi pitää lokeroida kaikki?
Roolileikit sopivat sinne myös hyvin.
Miksi aina pitäisi rakastella jos on vakituinen kumppani?
Miksei voi välillä n...da, n...ia, tehdä hommasta vain tunteetonta halujen sinfoniaa?
Ise en ainakaan jaksa aina vain rakastella, haluan välillä päästää sisällä elävän alkukantaisen ihmisen ulos...
En pidä rumasta kielenkäytöstä, mutta kutsuvana lämmittelynä mukavasta tulevasta tapahtumasta siihen ne sopivat oikein hyvin, sekä välillä itse kammarin puolelle ne oikein pahimmat mutta ei niitäkään aina.
Eikö nuo asiat tule fiilis pohjalta, parempi kun ei etukäteen suunnittele. - Mike Beuf
milli vanilli n kirjoitti:
Itse katsoisin monenlaiset tunteet,asusteet, kielenkäytöt yms. sallituiksi sängyssä.
Miksi pitää lokeroida kaikki?
Roolileikit sopivat sinne myös hyvin.
Miksi aina pitäisi rakastella jos on vakituinen kumppani?
Miksei voi välillä n...da, n...ia, tehdä hommasta vain tunteetonta halujen sinfoniaa?
Ise en ainakaan jaksa aina vain rakastella, haluan välillä päästää sisällä elävän alkukantaisen ihmisen ulos...
En pidä rumasta kielenkäytöstä, mutta kutsuvana lämmittelynä mukavasta tulevasta tapahtumasta siihen ne sopivat oikein hyvin, sekä välillä itse kammarin puolelle ne oikein pahimmat mutta ei niitäkään aina.
Eikö nuo asiat tule fiilis pohjalta, parempi kun ei etukäteen suunnittele.sessa ei todellakaan ole silloin asiat kohdallaan. Mielikuvitus ja luovuus, nehän ne on uuden elämän luomisen perusedellytykset. Miksi ei sitten tässäkin asiassa, jossa periaatteessa uutta luodaan? Uutta elämää tai uutta orgasmia.
- Virve
ihmettelen aina noita naisten juttuja?
Eikös "liikehdintä" ja kaikenlainen hyväily
ole naisillekin sallittua eikä maata siinä kuin
lahna odottamassa, että jotain ihmeellistä tapahtuu esim. taivaan putoamista niskaan?
Amen! Tuo oli hyvä pointti! - Mike Beuf
Virve kirjoitti:
lahna odottamassa, että jotain ihmeellistä tapahtuu esim. taivaan putoamista niskaan?
Amen! Tuo oli hyvä pointti!Mitenkäs sellainen liikkumaton nainen eroaa pumpattavasta-Barbarasta? Käy itse pesulla homman jälkeen?
- Virve
Mike Beuf kirjoitti:
Mitenkäs sellainen liikkumaton nainen eroaa pumpattavasta-Barbarasta? Käy itse pesulla homman jälkeen?
kun ei ole kummastakaan kokemusta.
Osaan sekä liikehtiä että käydä pesulla. - salakaataja
Virve kirjoitti:
kun ei ole kummastakaan kokemusta.
Osaan sekä liikehtiä että käydä pesulla.sittenhän mä ja Mike voidaan heittää nukeilla leikkiminen sikseen ;)
- Virve
salakaataja kirjoitti:
sittenhän mä ja Mike voidaan heittää nukeilla leikkiminen sikseen ;)
te alatte olemaan liian vanhoja nukeilla
leikkimiseen ja kasvaneet ulos polvihousuistanne. - salakaataja
Virve kirjoitti:
te alatte olemaan liian vanhoja nukeilla
leikkimiseen ja kasvaneet ulos polvihousuistanne.siitä leikistä luovuttava ja etsittävä toisenlaista leikkiseuraa...
- kukin tyylillään
salakaataja kirjoitti:
siitä leikistä luovuttava ja etsittävä toisenlaista leikkiseuraa...
että siitä roisista kielenkäytöstä pitäviä naisia on hyvin pieni vähemmistö. Jos itse pidät sen tyylin naisista, kannattaa tarrautua heti kiinni kun tapaat, ja myös pitää kiinni! Seuraavan löytyminen voi olla kiven takana.
- kun nainen
Virve kirjoitti:
Amen! Tuo oli hyvä pointti!vähän liikehtii niin mies saa sekunnissa laakit:((
- Virve
kun nainen kirjoitti:
vähän liikehtii niin mies saa sekunnissa laakit:((
puhut vai mistä?
- Virven pitäis
Virve kirjoitti:
puhut vai mistä?
tietäa mikä laaki mieheltä lentää kun Virve vähän liikutaa lantiotaan miehen alla tai päällä:)))
- siisso-
Virve kirjoitti:
puhut vai mistä?
"Äiti, mikä on orgasmi?
- Minä en tiedä. Kysy isältä!" - Virve
siisso- kirjoitti:
"Äiti, mikä on orgasmi?
- Minä en tiedä. Kysy isältä!"täytyy heittäytyä tietämättömäksi,
ettei palsta kuumene liikaa. - vaivaan...
Virve kirjoitti:
täytyy heittäytyä tietämättömäksi,
ettei palsta kuumene liikaa.Lääkettä haluttomuuteen
Mies oli kyllästynyt vaimonsa kylmyyteen makuukamarissa ja kyseli kaveriltaan vinkkejä, kuinka saada vaimo taas halukkaaksi. Kaveri mainosti apteekissa olevan uusi ihmelääke, jonka kerrottiin parantavan naisen seksihaluja.
Mies päättikin kokeilla ja marssi suoraa päätä apteekkiin. Illalla mies sitten sekoitti pari tablettia vaimonsa iltapala-annoksen sekaan.
Lääkkeet sekoitettuaan hän ajatteli: "Jos nämä lääkkeet nyt kerran ovat niin tehokkaita, niin ehkä voisin itsekin kokeilla." Niin hän sitten nielaisi nopeasti itsekin pari pilleriä.
Iltapala syötiin ja käytiin nukkumaan. Alkuyö sujui rauhallisesti koisien, mutta puolen yön jälkeen vaimo yhtäkkiä pomppasi sängyssä istumaan ja huusi: "Minä haluan miestä!"
Mies heräsi, nousi istumaan ja huusi: "Niin minäkin!" - toi ;))
vaivaan... kirjoitti:
Lääkettä haluttomuuteen
Mies oli kyllästynyt vaimonsa kylmyyteen makuukamarissa ja kyseli kaveriltaan vinkkejä, kuinka saada vaimo taas halukkaaksi. Kaveri mainosti apteekissa olevan uusi ihmelääke, jonka kerrottiin parantavan naisen seksihaluja.
Mies päättikin kokeilla ja marssi suoraa päätä apteekkiin. Illalla mies sitten sekoitti pari tablettia vaimonsa iltapala-annoksen sekaan.
Lääkkeet sekoitettuaan hän ajatteli: "Jos nämä lääkkeet nyt kerran ovat niin tehokkaita, niin ehkä voisin itsekin kokeilla." Niin hän sitten nielaisi nopeasti itsekin pari pilleriä.
Iltapala syötiin ja käytiin nukkumaan. Alkuyö sujui rauhallisesti koisien, mutta puolen yön jälkeen vaimo yhtäkkiä pomppasi sängyssä istumaan ja huusi: "Minä haluan miestä!"
Mies heräsi, nousi istumaan ja huusi: "Niin minäkin!"Virvekin sellanen bipeli?
- Virve
toi ;)) kirjoitti:
Virvekin sellanen bipeli?
askarruttaa minun olemukseni kovasti, tulkaa
tänne katsomaan. Keitän kahvit teille aivan
varmasti vaikka onkin jo myöhä.
Laittaisin kuvani, mutta kun ei ole viimeaikaisia
lähettyvillä kaikki on CD:llä enkä viitsi alkaa
kaivelemaan näin myöhään. - se#
Virve kirjoitti:
askarruttaa minun olemukseni kovasti, tulkaa
tänne katsomaan. Keitän kahvit teille aivan
varmasti vaikka onkin jo myöhä.
Laittaisin kuvani, mutta kun ei ole viimeaikaisia
lähettyvillä kaikki on CD:llä enkä viitsi alkaa
kaivelemaan näin myöhään.Virve-radiopuhelimen kuva ilmestyy tänne palstalle?:))))
- Vanahoo
Ennen usseemman kerran..:)
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528