Löysin täältä profiilista tosi kivan miehen - soiteltiikin ja vaihdettiin kuvia. Hän ehdotteli treffejä, joihin varovasti jo suostuinkin. Nyt sitten hän perääntyi, kun on kuulema välimatkaa. Mikä on liian pitkä välimatka ? Itse en pitänyt tätä vajaata 100 km pahana. Mielestäni tämä ei olisi este jos muuten synkkaa ja tuntuu mukavalta ihmiseltä.
Välimatka
3
528
Vastaukset
- pahkura
eihän tuo sata kilsaa oo ajassa kuin hiukan reilu tunti,elikkäs ei paljoa..
sen verran joutuu useesti ajamaan jopa töiden tähden,ni miks ei naisen??
pieni pelko voi hepulle tulla jos sen aivot on raksuttaneet jo niinkis pitkälle että hoksaa muuton olevan edessä jos kaikki loksahtaiskin kohdalleen naisen kanssa....sillai :) - asd
Ehkäpä siellä vajaan sadan kilsan päässä löytyykin miehellä toinen nainen. Ehkä miestä ei huvita matkustella. Ehkäpä hän ei sittenkään ollut susta niin älyttömän kiinnostunut.
Eihän 100 km ole pitkä matka. Itseasiassa niin lähellä en kertaakaan ole nettitreffeillä käynyt :). Ilmeisestikin mies tuli katumapäälle, ei usko asiaan tarpeeksi, jotta viitsisi vaivautua. Voihan treffit muuten sopia puolimatkaankin, tasapuolista useammassakin mielessä - kummankaan ei tarvitse matkustaa niin kauas, eikä kummallakaan ole "kotikenttäetua".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496420
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294567- 982925
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091870
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2331525