Hello!
Hitto nyt vasta löysin tän palstan!
Ompa hienoo et vihdoinkin myös Suomen kielellä löytyy joku palsta, missä jorista Stonesista!
Kuinkahan paljon maastamme löytyy stones faneja?
On tosi harmi et tyypit jättää Suomen väliin! Ehdin jo fiilistellä areena keikalla! Täytyy varmaan jostain kaapia rahaa euroopan retkelle, muilla samoja suunnitelmia?
Nyt vasta löysin
2
377
Vastaukset
- westend
Kyllä olen toteuttanut suunitelmani nähdä Stonesit
vielä kerran.
Aluksi ajattelin mennä Pietariin, mutta lippujen
varaaminen oli sinne työlästä.
Niinpä varasin liput Varsovaan Bemowon lentokentälle.Yllättävän kilpailukykyinen hinta ja liput tulivat postiin muutaman päivän päästä
varauksesta.Lentokin on jo varattu ja maksettu.
Hostellit oli jo buukattu tuohon aikaan, mutta
kohtuuhintaisia hotellihuoneita on vielä saatavissa.
Pietari yrittää päästä halpiskaupungin maineesta ja on onnistunut siinä. Netissä ei tahdo löytyä
kohtuuhintaisia budjetti huoneita.
Eiköhän noita stones faneja suomesta löytyne varttuneemmankin väestön joukosta?
Kiinostuin Rollareista koska heidän soitossaan kuulsi säröinen bluessävy(olen myös bluesfriikki).
Fanitin Brian Jonesia oli todellinen muusikko bändissä.Vuosien saatossa olen fanittanut ja käynyt mahdollisuuksien mukaan Stones konserteissa meillä ja muualla.MM. Kaikilla Suomen keikoilla olen käynyt lähtien Yyteristä 1965.
Harmittelin kun Suomen keikka ei tällä kertaa toteutunut niinpä piti mennä ihmisriffiä katselemaan vielä kerran tuonne Euroopan suuntaan.- jumping jack
Minussa ei ole tarpeeksi munaa, että ottaisin ja lähtisin katsomaan jonnekin muualle eurooppaan.
Kai minusta on tullut liian vanha ja konservatiivinen, kun pistän perheen etusijalle.
Eipä muuta kuin antoisaa konserttia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819