Oulun tatuointi liikkeet..

....

Hei!

Mitä tatuointi liikkeitä Oulussa on?
Missä niistä tehtäis oikeasti hyvää jälkeä?

81

102748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hennuski

      Hyvä kaverini on laittanut 3 tatskaa Tramp´s Tattoossa ja ollut tyytyväinen palveluun ja laatuun joka kerta. House of Painia on myös paljon kehuttu.

      • hintaluokkia

        jos satut tietämään (edelliset tatskat on markan aikoihin otettu ja nyt
        tekis mieli saada uutta nahkaan) eli paljonkohan maksaa sellaset mustavalkoset kuviot.
        Joko 5 cm X 5 cm tai 10 cm X 10 cm kokoiset?

        Oon soittanut ja kysynyt muistakin kaupungeista,
        mutta vastaus on aina epämäärästä "riippuu mitä haluu" ja
        mä vastaan aina, et sellanen
        erittäin huolella tehty kuviokirjain-juttu, josta
        mulla itsella on jo malli olemassa. Mutinaksi aina menee :/


      • inkkarinahka
        hintaluokkia kirjoitti:

        jos satut tietämään (edelliset tatskat on markan aikoihin otettu ja nyt
        tekis mieli saada uutta nahkaan) eli paljonkohan maksaa sellaset mustavalkoset kuviot.
        Joko 5 cm X 5 cm tai 10 cm X 10 cm kokoiset?

        Oon soittanut ja kysynyt muistakin kaupungeista,
        mutta vastaus on aina epämäärästä "riippuu mitä haluu" ja
        mä vastaan aina, et sellanen
        erittäin huolella tehty kuviokirjain-juttu, josta
        mulla itsella on jo malli olemassa. Mutinaksi aina menee :/

        Ei sitä voi puhelimessa tarkkaan sanoa paljonko tulee maksamaan. Siihen vaikuttaa paljon se onko kuvassa pieniä yksityiskohtia minkä verran. Tasaista väriä isolle alueelle saa aika nopeasti ja halvalla. Pieneen kuvaan ei kannata suunnitella kovin pikkutarkkaa näperrystä, se väri leviää aina sen verran että se on sitten muutaman vuoden kuluttua kuin tiskirätillä pyyhitty leima. Mutta ammattimainen tekijä kyllä sanoo onko liian pieni kuva suhteessa yksityiskohtiin.


      • Jou
        inkkarinahka kirjoitti:

        Ei sitä voi puhelimessa tarkkaan sanoa paljonko tulee maksamaan. Siihen vaikuttaa paljon se onko kuvassa pieniä yksityiskohtia minkä verran. Tasaista väriä isolle alueelle saa aika nopeasti ja halvalla. Pieneen kuvaan ei kannata suunnitella kovin pikkutarkkaa näperrystä, se väri leviää aina sen verran että se on sitten muutaman vuoden kuluttua kuin tiskirätillä pyyhitty leima. Mutta ammattimainen tekijä kyllä sanoo onko liian pieni kuva suhteessa yksityiskohtiin.

        Pain on varmasti parhaasta päästä. Ainoa hidaste (joidenkin mielestä) On se että osa tuotosta menee nimeltä mainitsemattomalle prätkäkerholle... Muuten helvetin hyvä tatskaliike.


      • näpy
        Jou kirjoitti:

        Pain on varmasti parhaasta päästä. Ainoa hidaste (joidenkin mielestä) On se että osa tuotosta menee nimeltä mainitsemattomalle prätkäkerholle... Muuten helvetin hyvä tatskaliike.

        igorista en oo kovin hyvää kuullut, käsien tärinästä ja muusta olen kuullut kyll. House of painin tuotosta osa siis menee helvetin enekeleille mutt hyvää työtä mosse siltikki tekee. Ja trams tattoo varmaan paras.


      • Anzi

        Itte olen käynyt tramp´s tattoossa ja SUOSITTELEN!! Helmikuussa uudelleen ;)


      • Anzi
        näpy kirjoitti:

        igorista en oo kovin hyvää kuullut, käsien tärinästä ja muusta olen kuullut kyll. House of painin tuotosta osa siis menee helvetin enekeleille mutt hyvää työtä mosse siltikki tekee. Ja trams tattoo varmaan paras.

        Velipoika kehu Mossen töitä.. Mutta...
        Kallis oli ku käytiin kyselemässä hintoja. (veljen ex akka kävi sielä ja tulehus tuli jalkaan.. tykkäsi kyllä kuvasta, ja tulehus tietenki oli vain omaa tyhmyyttä)Kyllä sittenki vielä minun mielestä Trampsi on paras!!!!


      • Ölli
        Anzi kirjoitti:

        Itte olen käynyt tramp´s tattoossa ja SUOSITTELEN!! Helmikuussa uudelleen ;)

        Ja liikkeen nimiki tietty sitte kirjotettu väärin... VOI, voi, voi.
        Mutta hyvä liike! Samaa mieltä.


      • luottaa pitäs
        Anzi kirjoitti:

        Velipoika kehu Mossen töitä.. Mutta...
        Kallis oli ku käytiin kyselemässä hintoja. (veljen ex akka kävi sielä ja tulehus tuli jalkaan.. tykkäsi kyllä kuvasta, ja tulehus tietenki oli vain omaa tyhmyyttä)Kyllä sittenki vielä minun mielestä Trampsi on paras!!!!

        House of painissa "mosse" on kyllä taitava tatuoija. harmi vaan kun se ei enää kovinkaan usein ole tekemässä niitä vaan muut työntekijät hoitavat liikettä! ei niin hyvää jälkeä joillakin liikkeen muilla tekijöillä (virheitä ym. pientä jonka ainakin tatuoitu itse kyllä huomaa)tramps tattoosta jäänyt kyllä asiallinen mielikuva... ehkäpä oulun paras liike!


      • siellä
        Jou kirjoitti:

        Pain on varmasti parhaasta päästä. Ainoa hidaste (joidenkin mielestä) On se että osa tuotosta menee nimeltä mainitsemattomalle prätkäkerholle... Muuten helvetin hyvä tatskaliike.

        alaikäsille tatskoja? ite oon 14 ja menossa laittamaan ja nyt mietityttää laitetaanko siellä alaikäsille?


      • Pikkupeto....
        siellä kirjoitti:

        alaikäsille tatskoja? ite oon 14 ja menossa laittamaan ja nyt mietityttää laitetaanko siellä alaikäsille?

        Yleensäkki tatuointi liikkeissä ikäraja 18v. mutta jos on täyttäny 16v, niin saa vanhempiensa luvalla pienen tatuoinnin. mutta tämä ei välttämättä pidä kaikissa liikkeissä paikkaansa. se riippuu ihan vaan liikkeen omistajasta.


      • hämmästynyt asiakas
        näpy kirjoitti:

        igorista en oo kovin hyvää kuullut, käsien tärinästä ja muusta olen kuullut kyll. House of painin tuotosta osa siis menee helvetin enekeleille mutt hyvää työtä mosse siltikki tekee. Ja trams tattoo varmaan paras.

        Menin kuvan kans kysymään hintaa Igorista arveltiin, et maksaa noin.80-100e, mut itse tekijä ei ollu paikalla, et ois voinu hinnasta sopia, joten menin asoille ja sanoin tulevani uudestaan, kun kyseinen henkilö on paikalla. No, tulin takaisin, mut hinnasta en saanut sopia kyseisen henkilön kans vaan tämä toinen henkilö näytti kuvaani tekijälle tuli mun luo ja sanoi, et 130e! Kauhistelin hintaa, kun pompsahti niin paljon ylöspäin niin tämä mies tuumas mulle, et ei kannata alkaa tinkaamaan hinta voi nousta vieläkin tosi outoa hommaa!!!!


    • Pete-21-

      trams tattoo tekee tosi hyviä kuvia tiiän ku oon itekki ottanu siellä aika monta kuvaa=)

    • arska

      hyvä liike suosittelen kaikille

    • hansuuu

      Oulussa on house of pain tatuointiliike aivan keskustan lähettyvillä.

      • seisseisseis

        Oulun House of Painissa itsekkin olen tatuointini ottanut. Kuvan teki Mika ja loistavaa työtä tekikin. Hienoimmat tatskat joita olen Oulussa tehdyistä kuvista nähnyt on tehty H.O.P:ssa. Mutta varmasti muistakin liikkeistä haluamansa saa. Tribaalit nyt hoitaa joka liike, mutta jos hieman erikoista -malliin Paul Booth- haluaa, niin varauksetta suosittelen house of painia.


    • Wilma73

      Ehdottomasti paras tatuointi liike Oulussa on/oli Tramp`s Tattoo. 5 tatuointia Mikko tehnyt ja erinomainen jälki ja muutenkin hyvä palvelu! Mutta olen jostakin kuullut, ettei enään pidä liikettä! House of painissa muutamat kaverit käyneet ja kehuneet ovat!

      • tripalleo

        Erinomista jälkeä tekee... Olen kuullut et tekis kotona jobbailua. Kun tietäis?


      • tripalleo

        *erinomaista*


      • neito77
        tripalleo kirjoitti:

        Erinomista jälkeä tekee... Olen kuullut et tekis kotona jobbailua. Kun tietäis?

        ..minäkin. Onkohan sillä vanha numero? En tahtois muille mennä, kun muilla on niin kamalan kallista


      • bitti007

        Mikko Hiltunen ainakin kuuluu Finnish Tattoo Artists Associationin tatuoijiin, joten mikään tumpelo ei kyseessä voi olla..


      • never again
        bitti007 kirjoitti:

        Mikko Hiltunen ainakin kuuluu Finnish Tattoo Artists Associationin tatuoijiin, joten mikään tumpelo ei kyseessä voi olla..

        En kyllä enää mene toista kertaa koko liikkeeseen! Kävin varaamassa ajan tatuoinnille, eivätkä kyselleet nimeä, puhelinnumeroa tai mitään.. Menin sovittuna päivänä käymään, nii kas kummaa ovessa on lappu jossa lukee "suljettu lauantaina 14.6" ja ovet lukossa eikä sisällä ketään! Että kiitosta vaan House of painin porukalle. Ei väkisin jos ei maksava asiakas kelpaa!


      • kuvaa nahkaan
        never again kirjoitti:

        En kyllä enää mene toista kertaa koko liikkeeseen! Kävin varaamassa ajan tatuoinnille, eivätkä kyselleet nimeä, puhelinnumeroa tai mitään.. Menin sovittuna päivänä käymään, nii kas kummaa ovessa on lappu jossa lukee "suljettu lauantaina 14.6" ja ovet lukossa eikä sisällä ketään! Että kiitosta vaan House of painin porukalle. Ei väkisin jos ei maksava asiakas kelpaa!

        Mulla ainakin on todella hyviä kokemuksia H.O.P:in kavereista 4 kuvaa ovat kaverit laittaneet nahkaan(by Mosse) molempiin nänneihin lävistykset.

        Liityisiköhän toi liikkiin sulki oleminen siihen et näkyy olevan liikkeen nimi muuttunut kesän aikana. Kenelläkään tietoa mistä johtuu liikkeen nimen vaihtuminen? Vieläkö Mosse vaikuttaa ko. liikkeessä vai laittoivat muut pojat oman liikkeen pystyyn ja vaikuttaako Mosse nykyään muualla?


      • eka kuva
        kuvaa nahkaan kirjoitti:

        Mulla ainakin on todella hyviä kokemuksia H.O.P:in kavereista 4 kuvaa ovat kaverit laittaneet nahkaan(by Mosse) molempiin nänneihin lävistykset.

        Liityisiköhän toi liikkiin sulki oleminen siihen et näkyy olevan liikkeen nimi muuttunut kesän aikana. Kenelläkään tietoa mistä johtuu liikkeen nimen vaihtuminen? Vieläkö Mosse vaikuttaa ko. liikkeessä vai laittoivat muut pojat oman liikkeen pystyyn ja vaikuttaako Mosse nykyään muualla?

        Nimen muutos tehtiin kai ketjun yhtenäistämisen takia. Liike on osoitteessa Kirkkokatu 7. Mosse teki juuri ensimmäisen kuvani. Ystävällinen palvelu ja erinomaista työtä. Suosittelen!


      • rockhairdresser
        never again kirjoitti:

        En kyllä enää mene toista kertaa koko liikkeeseen! Kävin varaamassa ajan tatuoinnille, eivätkä kyselleet nimeä, puhelinnumeroa tai mitään.. Menin sovittuna päivänä käymään, nii kas kummaa ovessa on lappu jossa lukee "suljettu lauantaina 14.6" ja ovet lukossa eikä sisällä ketään! Että kiitosta vaan House of painin porukalle. Ei väkisin jos ei maksava asiakas kelpaa!

        Ehkäpä ajanvarauksessa on sattunut joku inhimillinen erehdys jomman kumman puolelta. Meilläkin liikkeessä on joskus asiakas huutanut pää punaisena kun luuli varanneensa meille ajan ja olikin soittanut ihan muualle (kampaamo tosin:). Mutta ei voinut edes yrittää ymmärtää, ettei ollut meille soittanut koska meille ei olisi edes ollut vapaita aikoja kys. päivänä.


      • VK
        rockhairdresser kirjoitti:

        Ehkäpä ajanvarauksessa on sattunut joku inhimillinen erehdys jomman kumman puolelta. Meilläkin liikkeessä on joskus asiakas huutanut pää punaisena kun luuli varanneensa meille ajan ja olikin soittanut ihan muualle (kampaamo tosin:). Mutta ei voinut edes yrittää ymmärtää, ettei ollut meille soittanut koska meille ei olisi edes ollut vapaita aikoja kys. päivänä.

        Siis ajanvaraus todella tökkii ja palvelu suosta lukuunottamatta Mossea! Tunnen jo monta tyyppiä jotka olis sieltä ottanu kuvan mut pojat niin töykeitä ja ylimielisiä että on jääny ottamatta. Ei ne varmaan niin ylivoimasen hyviä ole että asiakkaita voi jo pärstäkertoimen mukaan valita... Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa. Itse oisin ottanu ison ja vaativan kuvan, hinnalla ei ollut merkitystä. Mutta eipähän vaan aikaa löytyny... Siinä liikkeessä ei asiakaspalvelusta tiedetä mitään, toivottavasti kuvat on parempia kuin palvelu. Minulta se jäi testaamatta.


      • joopa joo
        VK kirjoitti:

        Siis ajanvaraus todella tökkii ja palvelu suosta lukuunottamatta Mossea! Tunnen jo monta tyyppiä jotka olis sieltä ottanu kuvan mut pojat niin töykeitä ja ylimielisiä että on jääny ottamatta. Ei ne varmaan niin ylivoimasen hyviä ole että asiakkaita voi jo pärstäkertoimen mukaan valita... Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa. Itse oisin ottanu ison ja vaativan kuvan, hinnalla ei ollut merkitystä. Mutta eipähän vaan aikaa löytyny... Siinä liikkeessä ei asiakaspalvelusta tiedetä mitään, toivottavasti kuvat on parempia kuin palvelu. Minulta se jäi testaamatta.

        Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa

        aivan totta, itse olisin myös ollut ottamassa kahta isohkoa tatuointia mutta paikassa ollaan jotenkin niin töykeitä ja... no olkoon


      • ...
        joopa joo kirjoitti:

        Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa

        aivan totta, itse olisin myös ollut ottamassa kahta isohkoa tatuointia mutta paikassa ollaan jotenkin niin töykeitä ja... no olkoon

        ...tai ollaan niin darraa ettei tekeminen tai ajanvaraus onnistu. 'olkoot miten suosittuja sitten muuten mut en jalallani astu sinne.


      • merri-
        ... kirjoitti:

        ...tai ollaan niin darraa ettei tekeminen tai ajanvaraus onnistu. 'olkoot miten suosittuja sitten muuten mut en jalallani astu sinne.

        Ekan kuvani otin Hiltusen Mikolla, enkä voisi olla tyytyväisempi. Toiset kuvat otin nykyisessä Heaven & Hellissä, ja siellä en kyllä naamaani enää näytä. Tatuoinnit peukaloissa, ihan eri kohdissa toisiinsa nähden eikä väri ole tarttunut kunnolla, eivätkä muutenkaan yhtään sellaset ku halusin. Selitin haluavani kuvista "sormukset", ja ensin se (hyvin krapulaisen oloinen) tyyppi asetteli ne kuvat ihan väärin päin, sitten pestiin mustetta pois ennen ku päästiin asiaan. Olihan siellä rentoa jne, mutta jälki puhuu, jä nämä jäljet puhuu paskaa. Kaduttaa.

        Mikko (entinen Tramp's) teki mulle kuvan yläselkään, ja asiakaspalvelu ja hinta oli kyllä kohdillaan! Kuva on hieno ja tasainen, enkä kyllä huomannut mitään käsien tärinää tai viinalle haisemista. Kotonahan se tekee ja siellä on kissa ja taitaa olla koirakin, mutta itseäni ei ainakaan häirinnyt, koska omista eläimistäni ne karvat ja pöpöt siellä selässä on, jos on. Mikäli Mikko siis ottaa projektiksi, sinne suuntaan myös ensi keväänä täydentämään selkää. Pari kaverianikin on Mikolla käynyt ja kehuneet kauheasti, ja jälki on ollut loistavaa. Suosittelen!


      • :::::
        merri- kirjoitti:

        Ekan kuvani otin Hiltusen Mikolla, enkä voisi olla tyytyväisempi. Toiset kuvat otin nykyisessä Heaven & Hellissä, ja siellä en kyllä naamaani enää näytä. Tatuoinnit peukaloissa, ihan eri kohdissa toisiinsa nähden eikä väri ole tarttunut kunnolla, eivätkä muutenkaan yhtään sellaset ku halusin. Selitin haluavani kuvista "sormukset", ja ensin se (hyvin krapulaisen oloinen) tyyppi asetteli ne kuvat ihan väärin päin, sitten pestiin mustetta pois ennen ku päästiin asiaan. Olihan siellä rentoa jne, mutta jälki puhuu, jä nämä jäljet puhuu paskaa. Kaduttaa.

        Mikko (entinen Tramp's) teki mulle kuvan yläselkään, ja asiakaspalvelu ja hinta oli kyllä kohdillaan! Kuva on hieno ja tasainen, enkä kyllä huomannut mitään käsien tärinää tai viinalle haisemista. Kotonahan se tekee ja siellä on kissa ja taitaa olla koirakin, mutta itseäni ei ainakaan häirinnyt, koska omista eläimistäni ne karvat ja pöpöt siellä selässä on, jos on. Mikäli Mikko siis ottaa projektiksi, sinne suuntaan myös ensi keväänä täydentämään selkää. Pari kaverianikin on Mikolla käynyt ja kehuneet kauheasti, ja jälki on ollut loistavaa. Suosittelen!

        Itsekin kävin syksyllä Heaven&Hellissä. Palvelu oli tosiaan vähän ylimielistä paitsi Mossella. Nyt pitäisi jatkoa ja muutosta saada kuvaan mutta en tiedä oikeen minne kannattaa mennä....en ainakaan tuohon paikkaan mene takaisin. Itsekin aloitin tämän "tatuointiharrastuksen" uudelleen 7 vuoden jälkeen ja jotenkin tuli sellainen olo, että ei taida tällainen vanha konttorirotta kuulua ko. paikkaan. Ihmisiä en pelkää enkä ujostele, mutta vähän häiritsi se, että vieressä napottaa tyttösiä jauhamassa paskaa tatuoijan kanssa...keskittyisi tyyppi enemmän siihen kuvan tekoon niin tulisi parempaa jälkeä.


      • kovasanomaan
        joopa joo kirjoitti:

        Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa

        aivan totta, itse olisin myös ollut ottamassa kahta isohkoa tatuointia mutta paikassa ollaan jotenkin niin töykeitä ja... no olkoon

        joo-o palvelu tosiaa on perseesta.... mut ihmisiahan ne on silti ? samallalailla niilleki voi sanoa siita asenteesta kui kaikille taalla intternetissa kyllaha pojilla (ja tytoilla) varsinki nuorilla saattaa se kusi nousta paaha mut akkia se siita laskeutuu ku oikee sanoo


      • Yohanna2
        kovasanomaan kirjoitti:

        joo-o palvelu tosiaa on perseesta.... mut ihmisiahan ne on silti ? samallalailla niilleki voi sanoa siita asenteesta kui kaikille taalla intternetissa kyllaha pojilla (ja tytoilla) varsinki nuorilla saattaa se kusi nousta paaha mut akkia se siita laskeutuu ku oikee sanoo

        Oulussa tekee kuvia myös joku Pekka. On vissiin aika vasta perustanut liikkeen (ilmeisesti kotiinsa) Tutullani oli hänen tekemä kuva, ja helvetin hienoo jälkee on tehnyt ja tuttuni kehui kyllä muutenkin tätä Pekkaa. Pitääpä ottaa selvää hänen yhteistiedoista, kun en olleskaan muista edes paikkaa missä tekee noita tatuointeja. Kyllä tänne uutta tekijää on kaivattukin!


      • ---e
        VK kirjoitti:

        Siis ajanvaraus todella tökkii ja palvelu suosta lukuunottamatta Mossea! Tunnen jo monta tyyppiä jotka olis sieltä ottanu kuvan mut pojat niin töykeitä ja ylimielisiä että on jääny ottamatta. Ei ne varmaan niin ylivoimasen hyviä ole että asiakkaita voi jo pärstäkertoimen mukaan valita... Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa. Itse oisin ottanu ison ja vaativan kuvan, hinnalla ei ollut merkitystä. Mutta eipähän vaan aikaa löytyny... Siinä liikkeessä ei asiakaspalvelusta tiedetä mitään, toivottavasti kuvat on parempia kuin palvelu. Minulta se jäi testaamatta.

        ite kävin -08 vuonna laittamassa nykyisessä heaven & hellissä tatuoinnin ja olin kyllä tosi tyytyväinen, voin ylistää ne pojat kyllä ihan taivaisiin. ensin oli kieltämättä pikkasen kankeaa toi juttelu mutta ku siellä hetken vietti ni olivat kyllä tosi hauskoja ja mukavia ne jätkät. oon taas menossa ens kuussa laittaa uutta tatuointia ja en ees jaksa oottaa että pääsee niitten kans jutskaileen. Ja Mossen työn jälkikään ei kyllä parempaa ois voinu olla.


        Kiitos pojille :D


      • :::::::
        Yohanna2 kirjoitti:

        Oulussa tekee kuvia myös joku Pekka. On vissiin aika vasta perustanut liikkeen (ilmeisesti kotiinsa) Tutullani oli hänen tekemä kuva, ja helvetin hienoo jälkee on tehnyt ja tuttuni kehui kyllä muutenkin tätä Pekkaa. Pitääpä ottaa selvää hänen yhteistiedoista, kun en olleskaan muista edes paikkaa missä tekee noita tatuointeja. Kyllä tänne uutta tekijää on kaivattukin!

        Joo tänne vaan yhteystietoja. Itse olen kovasti miettiny, et minne menis kun vaihtoehtoja ei ole kovin paljoa. Tietoa muista paikoista kuin H&H ja Igors otetaan mieluusti vastaan!


      • - tk
        ---e kirjoitti:

        ite kävin -08 vuonna laittamassa nykyisessä heaven & hellissä tatuoinnin ja olin kyllä tosi tyytyväinen, voin ylistää ne pojat kyllä ihan taivaisiin. ensin oli kieltämättä pikkasen kankeaa toi juttelu mutta ku siellä hetken vietti ni olivat kyllä tosi hauskoja ja mukavia ne jätkät. oon taas menossa ens kuussa laittaa uutta tatuointia ja en ees jaksa oottaa että pääsee niitten kans jutskaileen. Ja Mossen työn jälkikään ei kyllä parempaa ois voinu olla.


        Kiitos pojille :D

        Itse olen laittanut juuri toiminimen joten jos jotain kiinnostaa lävistykset tai tatuoinnit niin voi ottaa yhteyttä... Hinnat on suhteelliset ja teen halvemmalla ainakin kun liikkeessä sekä kaikki hygienia asiat on kunnossa... kotona teen mutta voin myös tulla kotikäyntejä tekemään... Ja kuvasta voidaan keskustella en varmasti ala yrittämäänkään tekemään semmosta mistä olen vähääkin epävarma... jotta asiakas pysyy tyytyväisenä, sekä aina kuvan jälkeen kolmen viikon päästä on sovittu että tulee näyttämään tatskaa ja korjaan tai väritän ilmaiseksi jos tarvii...


      • e
        ---e kirjoitti:

        ite kävin -08 vuonna laittamassa nykyisessä heaven & hellissä tatuoinnin ja olin kyllä tosi tyytyväinen, voin ylistää ne pojat kyllä ihan taivaisiin. ensin oli kieltämättä pikkasen kankeaa toi juttelu mutta ku siellä hetken vietti ni olivat kyllä tosi hauskoja ja mukavia ne jätkät. oon taas menossa ens kuussa laittaa uutta tatuointia ja en ees jaksa oottaa että pääsee niitten kans jutskaileen. Ja Mossen työn jälkikään ei kyllä parempaa ois voinu olla.


        Kiitos pojille :D

        Nämä on näitä ikuisuusaiheita nämä mielipideasiat mutta kerronpa silti omankin mielipiteen. Ite kävin ihan vasta Oulun Heaven & Hellissä ja palvelu pelas kyllä ihan mahtavasti, varsinkin kun mun asia oli vähän ns. kiusallinen. Tosi ymmärtäväistä porukkaa oli ja hyä palvelu. Eli kiitos vaan vielä jos asianosaset lukee.
        Vaikka itelläki vierähti tuossa useampia vuosia edellisen tatuoinnin jälkeen, kävin syksyllä H&H:ssa, eikä kyllä tarvinnu jännätä ollenkaan. Eli suosittelen lämpimästi kaikille ko. paikkaa.


      • ok paikka
        e kirjoitti:

        Nämä on näitä ikuisuusaiheita nämä mielipideasiat mutta kerronpa silti omankin mielipiteen. Ite kävin ihan vasta Oulun Heaven & Hellissä ja palvelu pelas kyllä ihan mahtavasti, varsinkin kun mun asia oli vähän ns. kiusallinen. Tosi ymmärtäväistä porukkaa oli ja hyä palvelu. Eli kiitos vaan vielä jos asianosaset lukee.
        Vaikka itelläki vierähti tuossa useampia vuosia edellisen tatuoinnin jälkeen, kävin syksyllä H&H:ssa, eikä kyllä tarvinnu jännätä ollenkaan. Eli suosittelen lämpimästi kaikille ko. paikkaa.

        Minä myös olen neljästi käynyt liikkeessä, ei valittamista.


      • ok paikka
        e kirjoitti:

        Nämä on näitä ikuisuusaiheita nämä mielipideasiat mutta kerronpa silti omankin mielipiteen. Ite kävin ihan vasta Oulun Heaven & Hellissä ja palvelu pelas kyllä ihan mahtavasti, varsinkin kun mun asia oli vähän ns. kiusallinen. Tosi ymmärtäväistä porukkaa oli ja hyä palvelu. Eli kiitos vaan vielä jos asianosaset lukee.
        Vaikka itelläki vierähti tuossa useampia vuosia edellisen tatuoinnin jälkeen, kävin syksyllä H&H:ssa, eikä kyllä tarvinnu jännätä ollenkaan. Eli suosittelen lämpimästi kaikille ko. paikkaa.

        Minä myös olen neljästi käynyt liikkeessä, ei valittamista.


      • ensinmäinen tatska
        joopa joo kirjoitti:

        Sinne kun menee, niin on tosi vaivautunu ole ja katotaan ku halpaa makkaraa

        aivan totta, itse olisin myös ollut ottamassa kahta isohkoa tatuointia mutta paikassa ollaan jotenkin niin töykeitä ja... no olkoon

        Mä sain myös huonoa palvelua, kun kysyin kuvia tietystä aiheesta sanottiin oikein ylimielisesti , et kait niitä jotain on noissa vihoissa. Sit joku tuttu tuli sinne ja tää henkilö lähti häntä palveleen takahuoneeseen ja jätti minut siihen odottomaan, tosi törkeetä!! Olen itsekkin asiakaspalvelija ja en koskaan jätä asiakasta kesken kaupan palvelen loppuun asti ja sitten vasta uusi asiakas. Kyllä tässä liikkeessä ois paljon parannettavaa asiakaspalvelussa.


    • tatska-petteri

      Ennen tatskan ottamista, suosittelisin opettelemaan yhdyssanat.

      • Sterbaz

        Tietääkö kukaan ketä oulussa olisi erikoistunut japanilaisiin tatuointeihin? Kohtuu isoa karppia olen ajatellut ottaa ja olisi kiva tietää kuka sellasen osaa oikeasti nakuttaa.


      • Hirosima

    • Hepatiitti

      No joo tuotas ite kävin Pitbullissa mossella ottaa ni oli erittäin rento palvelu ja loistava lopputulos :) !! Suosittelen pitbullia !

    • hanksiiiiihhhh

      Hei mietin tässä, että kun ajattelin laittavani kesällä tatuoinnin ehkäpä House of Painissa ja olen vielä 17 mutta täytän vielä kesän lopussa, että jos mulla on lupa kuitenkin toiselta vanhemmalta, niin ei kai pienen tatuoinnin laittamisessa pitäisi olla mitään ongelmaa? :)

    • Vinkumi

      Siis lieneekö tuo Heaven and Hell nyt vaihtanu taas paikkaa ja mahdollisesti myös nimeä kun en itse ainakaan liikettä enää löytäny samasta vanhasta paikasta..?
      Itse olen kanssa ollut tyytyväinen palveluun, pojat on ollut mukavia ja lävistys ja tatuiointi on hyvin onnistuneet, ei pahaa sanaa :) Igorissa käytiin serkun kanssa mutta kun kukaan ei tullut palvelemaan vaikka katseltiin kuvia ja aikaa annettiin niin lähdettiin...

    • AsaMasa--

      Pitbullissa Sannan luona kävin itse ottamassa ensimmäisen tatuointini kuukausi sitten. Tatska onnistui aivan mainiosti ja hintakin oli huokeampi kuin olin itse ajatellut. Lisäksi aikaa sai odottaa pari kuukautta ja tatskattavana ollessa väkeä laukkasi sisään jatkuvalla syötöllä. Suosittu paikka siis. Ja suosittelen siis minäkin.

    • buhbuh

      Heaven and hell on nykyään red and white ink ja sijaitsee isokatu 19! Irkku pubin vieressä.

    • tyytyväinen asiakas

      PatelaPain:n Pekka oli Pitbull tattoossa vuokratuolilla, mutta avaa elokuussa omaan liikkeen Rajakylään :) Loistavaa jälkeä, hyviä ideoita ja erinomaisen hyvä ja rento palvelu! Suositteluni!:=)

    • PissedOff

      Joo itse en suosittele ainakaan Kellossa olevaa liikettä, jota nainen pitää.. Onhan se tyyppinä ihan hauska, mut jotain mätää sen hommassa on. Oma kuva toispuoleinen ja akka ei vastaa puheluihin, viesteihin yms, jotta sais korjausaikaa tilattua.. Alkaa oleen hermo melko tiukalla ko.asian kanssa. Ei silti viittis jollekki toiselle siitä maksaa että korjailee jonku tollon jälkiä!
      Tosta Pekasta olen kuullut pelkkää hyvää, kaveri käynyt siellä melko monet kuvat ottaan ja sinne taidan itsekkin seuraavaksi suunnata:)

      Mutta tosta kellolaisesta vielä.. Eikö ämmällä ole mitään omaatuntoa ja/tai vastuuta työnsä jäljistä?! Ottaa ikeneen niin maan perkeleesti!

    • minä ja tatska

      Ehdottomasti Sanna Pittbullista..........paras :)
      Tarkkaa ja huolellista jälkeä.....ja kaunista...

      • kasktatskaaaa

        Kuka tuolla pittipullissa on se nuori ympäri tatuoitu tyttö jolla silmät joskus seisoo äässä ja pupillit lautasen kokoiset.


    • tOpi83

      heaven & hellissä kävin laittamassa tatuoinnin. aivan kauheaa jälkeä. nyt saa alkaa miettimään, että miten tuon tatuoinnin peittäisi. en todellakaan suosittele. samppa oli sällin nimi.

    • järki älä jätä

      Mistä me voidaan tietää millainen yksityiselämä jollakin on?Todella lapsellista laittaa tuollaisia kommentteja ihmisestä jota ei edes tunne.Se tyttökin on vain ihan tavallinen ihminen.Missä teidän inhimillisyys on?!
      Enkä usko että hän ketään idioottina pitää!Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että Kannattaa vaan olla kaikki tiedot tautoinnista mukana (koko,väri,tyyli=realistinen vai ei?) sillä säästää kaikkien aikaa paljon.

    • wtf?!?

      Pikku vinkkinä että tyttö tekee kahta työtä ja opiskelee ja sillä on semmonen unisairaus kun narkolepsia eikä varmasti käytä muuta kun tupakkaa ja kahvia että kannattaa ottaa ehkä asiasta selvää ennen kun tuomitsee ihmisen... ja asiakkaan käytös vaikuttaa hyvin paljon palveluun mitä saa takaisin niinkuin joka alalla..

      • Näimpä

        Taisipas osua oikeaan paikkaan nuo kritiikit tuota Pittbullin "asiakaspalvelijaa" kohtaan. Huomaa vaan sinun kommenteistasi, ettei sinulla oikeasti ole mitään käsitystä asiakaspalvelutyöstä, ei asiakkaan käyttäytyminen saa vaikuttaa sinun työhösi. Niin se vaan menee, sen takia kaikki eivät sovikkaan asiakaspalvelutyöhön, kun eivät pysty hillitsemään itseään. Nämä ovat niitä kuuluisia ammatinvalintakysymyksiä.


    • NatinaX

      Sitä saa mitä tilaa yleensä asiakaspalvelija saattaa olla töykeä jos itse olet hänelle ja tekikö hän sinusta idiootin vai oootko semmonen ku haukut täällä ihmistä ja levitätte aika päätöntä huhua ihmisestä jota ette tunne... sorry mut niin se menee... voi sitäpaitsi johtaa vakaviin seurauksiin semmosten juttujen huutelu et käyttäs jotain jne aika rankkaa stooria heitätte...

    • Jokuvaan.

      Ei kait se nyt kovin päätöntä juttua ole, jos useat ihmiset valittavat kyseisen tytön asiakaspalvelusta. Jos on huono asiakaspalvelija, siihen voi petrata itseään. Itse olen samaiselta henkilöltä saanut huonoa palautetta. Kun tulee tiskille katselemaan koruja ja haluaisi nähdä niitä lähemmin, tyttö vaan meikkaa ja laittaa tukkaansa eikä tee elettäkään palvellakseen asiakasta. Ikinä ei tervehdi vaikka itse tervehdin. Myös tuttuni ovat samaa mieltä. Pitbull on hyvä paikka ja mielellään siellä käykin, mutta kyllä se osaa ärsyttää tuommonen asiakaspalvelija. Olen itsekkin asiakaspalvelualalla, ja tiedän kuinka veemäistä on olla töissä jos itellä asiat huonosti, mutta se ei saa näkyä asiakkaille. Sekin on kummallista kun omille kavereilleen ja tutuilleen hän on tosi mukava ja semmoista asiakaspalvelua toivoisi saada tuntemattomillekkin. Palautetta pitäisi osata ottaa myös oikein vastaan, oli se sitten hyvää tai huonoa.

    • pp

      Pitäsköhän se palaute käydä antamassa tälle asiakaspalvelijalle eikä tänne nettiin niin sen voisi ottaa vastaan. Olisi aika kohteliasta ja aikuismaista.

    • sk

      on annettu palautetta suoraan, vittuilut sain kaupan päälle siitä hyvästä. kiitos moro.

    • HHOOHO

      Hohhoijaa, naurettavaa puhetta tollanen, että "Sitä saa mitä tilaa yleensä asiakaspalvelija saattaa olla töykeä jos itse olet hänelle". Tasan ei mee noin missään paitsi paikoissa joissa on huonot ja kokemattomat työntekijät. Jos asiakas on töykeä, siitä voi kohteliaasti huomauttaa jos se menee liian pitkälle, mutta hän on se joka sulle siitä maksaa niin otat joko rahat ja piät turvan kiinni, tai sitte vittuilet ja et saa mitään, päätä itse. Ite ottaisin rahat ja hymyilisin nätisti.

    • eka kuva tulossa

      Pitbullista olen kuullut vain hyvää, tosin sen kassalla olevan naisen asenne ottaa päähän. Anyways, pistin pitbulliin sähköpostilla tiedusteluja ja muutaman päivän sisällä sainkin hyvin informatiivisen ja ammattitaitoisen vastauksen. Kuvaa menen ottamaan tuossa parin viikon päästä, raportoin sitten tuloksia!

    • pönäkkä pekka

      Kuka oulussa osaa tehhää oldschool kuvia kunnolla? tietoa?

      • mosse osaa

        Mosse


      • Anonyymi
        mosse osaa kirjoitti:

        Mosse

        mustalais mossehan on kusettajista parhain ! Elkää tälle miehelle menkö ikinä !! kokaiinin ja pirin suurkuluttaja joka aiheutti päähän vian ja nykyään kusettaa kaikkia,liekkö vielä kehtaa oulussa liikkua...


    • !

      red & white ink:in kaitsu! erittäin hyvää jälkeä ja samalla myös silmän ruokaa ;)

    • epäonnen merkki

      onko joku käyny patela painissa ottaan kuvaa?Minkälaista jälkeä,entä hintapolitiikka??tekeekö ne peitekuvia/korjausta?

      • Karpalo

        Facebookista löytyy Patela Painin sivut ja uusimmat kuvat. Hyvää jälkeä, tykkään itse varsinkin värillisistä. Tekee peitekuvia ja korjaustakin. Pitkät jonot. Itse vasta jonotusvaiheessa.


    • ite kävin tänään kysyy Igor´sin hintoja enkelinsiivistä vasempaan lapaan niin hinta-arvioksi tuli n. 300 ekeä ja tekijä ei ollu paikalla, varasin ajankin heinäkuulle että pitää varmaan jostaki metästää pienempää kuvaa ku tollanen etusormen mittane, ku ei oo mitenkään paljoa rahaa kuitenkaan....

    • juupa juu

      Minä en ainakaan käy enää ikinä tatuointi liikkeessä. Vierailin kerran ja sain semmosen jääkiekkohallin verran paskaa niskaani.


      En suosittele oulua

    • niiiin

      Tästä on vuosia aikaa kun kävin hakemassa lävistyksen ja se lävistäjän nenä oli kuin karelle palanut. En tohtisi itse narkin piikittää itseäni

    • Sanni2013

      Ottakaa vain noita tatuointeja. niistä erottaa näppärästi paskasakin täysjärkisistä. Osaapahan sitten vältellä.

    • tatuoitu nainen

      Inkfinite Tattoo, Pittbull ja Patela Pain. Muita en edes harkitsisi.

      • Patela Pain

        Unohtakaa nuo kaksi ensimmäistä!


    • ....

      Pitbull on hyvä paikka. Siellä on mukavat tatuoijat ja tulee varmasti hyvää jälkeä!

    • Hutsake

      Hyi helvetti että rumia nuo tuherrukset. Tässä kesällä taas saanut huomata kuinka muuten niin kauniit tyttöset on pilanneet ulkonäkönsä ottamalla ällöttäviä tuherruksia nahkaansa.

    • eioulusta

      En ottais Oulusta yhtään tatuointia. Voisko joku suositella Oulun ulkopuolelta olevaa paikkaa

    • Anonyymi

      Oulussa on nii monta paskaa tatuointi liikettä että suosittelen kyllä tarkastamaan kunnolla työn jäljet joka liikkeeltä. Instassa zoomailemalla ääriviivoja ja varjostuksien jälkiä totesin että ei se seitsemän vuoden kokemus tatuointi artistina ole mikää tae siitä että jälki on hyvää. Täyttä paskaa nämä kotitatskareiden pystyyn laittamat yritykset.Ja kehtaavat pyytää samoja hintoja ku jo pitkään alalle olevat rautaiset ammattilaiset.Ja Pirihän näyttelee isoa ossaa artistien arjessa mikä näkyy sitte työn tuloksena,tästä hyvä esimerkki se rastatukkainen sekakäyttäjä joka ammattilaisena itsensä esittää ja työnjälki on kuin vankilassa tehty !
      En ala tässä liikkeiden nimiä laittamaan ,joten ihan ite sinne someen ja tarkisteleen että minkalaista työnjälkeä haluaa.
      Liikkeitä tulee kuin sieniä sateella ja sitä mukaa menee kii kun asiakkaat alkaa puhumaan tässä pienessä kaupungissa.
      HÄVETKÄÄ !
      Oulussa saa paskaa sekä halvalla etää kalliilla !

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe