Istuin tässä yksi ilta kotona tv:tä katsellen ja mittasin verenpaineen kotimittarilla, se näytti 125/73, sitten otin 25mg Sigraa (yhden neljäsosan 100mg Sigra pilleristä) ja mittasin tunnin päästä uudelleen, mittari näytti 138/90. Tuosta verenpaineen noususta taitaa johtua se kasvojen punoitus ja tykytys korvissa. Eli verenpainetta sairastavat olkaa varovaisia.
Muuten tuo Sigra vaikuttaa sangen toimivalta.
Muuten tuo Sigra vaikuttaa sangen toimivalta.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Onhan siinä Sigran ohjeissakin ettei saa ottaa ollenkaan, jos on hoitamaton verenpaine jne.
Jos sulla on lääkitys verenpaineeseen, se on ok. ja saattaa se silti vähän nousta nappaamlla potenssipillerin. MUTTA, verenpaine nousee aina kun ihminen suorittaa jotakin tai joutuu suorittamaan "jännittävää" seikkaa tms. Jo pelkästään lääkäriin meno nostaa jonkin verran verenpainetta. Tai pelkkä tarkastuskäynti.
Sulla on mittari kotona eli oletko seurannassa verenpaineesi takia. Kannattaa miettiä ottaako potenssipilleriä, jos on kohonnut verenpaine (koskee niin Viagraa, Cialista ja muita vastaavia) ettei napsahda verisuoni poikki - tai sitten lääkitys tautiin....
Kyllähän nyt ilman muuta kannattaa nappailla kaikkia ihmetabuja, mitä se haittaa jos katkee verisuoni päästä..sitte kun halvaannut kaulasta alaspäin niin ei enää sigraa tarvitakaa