Olen myyty!!

mä vaan

No nyt se sitten tapahtui. Ollaan alustavasti varattu oma pikku "tuholainen". Käytiin tänäpä isännän kanssa katsomassa aikuisia doggeja ja olin aivan myyty!!Karvaa lähtee ja kuolaakin löytyi jostain paidan hihasta. Mutta ei haitannut pätkän vertaa!Pentuja emme vielä edes nähneet. Mutta tuossa kuun vaihteessa sitten.Hih miten voivat niin isot hauvvelit olla kuin sylikoirat. Istuttiin syliin ja haluttiin rapsutusta jne. Nyt alkaa vaan se 6vko odotus että saadaan vauva kotiin...

13

1938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain kuuden viikon

      odotus, jos pennut eivät vielä ole edes syntyneet? Pentuhan on luovutusikäinen vasta 7-8 viikon iässä....

      • mä vaan

        Niin siis pennut ovat kyllä syntyneet jo mutta ovat toisessa paikassa. Kävimme katsomassa pentujen isää kahta muuta doggia.


    • vaan

      Jos saan kysyä mistä kennelistä aiotte omanne ottaa ja minkä värinen vaavanne ?

      • mä vaan

        Raisiossa käytiin Megappon nimisessä paikassa ja pennun väri on merle.Varaus on tosin vasta alustava mutta tarvii toivoa että se vaavi sieltä saataisiin


      • tansdogu
        mä vaan kirjoitti:

        Raisiossa käytiin Megappon nimisessä paikassa ja pennun väri on merle.Varaus on tosin vasta alustava mutta tarvii toivoa että se vaavi sieltä saataisiin

        Onnea onnea:) Toivottavasti saatte dogginne! Täällä yksi kateellinen odottelee että saisi isomman asunnon jonne tuon kokoisen koiran voisi ottaa!!


      • -z-z
        tansdogu kirjoitti:

        Onnea onnea:) Toivottavasti saatte dogginne! Täällä yksi kateellinen odottelee että saisi isomman asunnon jonne tuon kokoisen koiran voisi ottaa!!

        Kyseessä on varmaan uros, eikö?


      • utelias
        mä vaan kirjoitti:

        Raisiossa käytiin Megappon nimisessä paikassa ja pennun väri on merle.Varaus on tosin vasta alustava mutta tarvii toivoa että se vaavi sieltä saataisiin

        Elikkä kukas pojista oli teidän "mielitietty"? Ovat kaikki herrat aikasta suloisia...


      • Itselläni on jo..
        utelias kirjoitti:

        Elikkä kukas pojista oli teidän "mielitietty"? Ovat kaikki herrat aikasta suloisia...

        Paljon onnea vaan teille. Kasvattaja on minulle tuttu ja voin sanoa, että tulee mikä ongelma tahansa niin varmasti auttaa ja neuvoo. Hänellä on nättejä koiria ja itsekkin mukava ihminen. Kyllä kuule teidän odotus palkitaan oikein roima annoksin...
        Minne päin koira tulee?


      • mä vaan
        Itselläni on jo.. kirjoitti:

        Paljon onnea vaan teille. Kasvattaja on minulle tuttu ja voin sanoa, että tulee mikä ongelma tahansa niin varmasti auttaa ja neuvoo. Hänellä on nättejä koiria ja itsekkin mukava ihminen. Kyllä kuule teidän odotus palkitaan oikein roima annoksin...
        Minne päin koira tulee?

        Uros on juu ja pentu numero ykkönen.Uudet kuvat on megappon sivuilla.Kasvattaja oli kyllä tosi mukavan oloinen jäi hyvä mieli kun käytiin katsomassa koiria sielä.Koira tulee tänne Alastarolle.Täälä on yksi pariskunta jolla myös doggeja muutama.


    • ellupatka

      kasvattajan sivuille ilmestyi uusia kuvia...

      Pennut aika söpöjä ihan livenäkin ;)

      • mä vaan

        Juu kuvia käydään päivittäin katsomassa.Ja suloisia ovat.Parin viikon päästä näkee vaavit sit jo ihan livenä .Ei malttais millään odottaa siihen asti =)


      • ellupatka
        mä vaan kirjoitti:

        Juu kuvia käydään päivittäin katsomassa.Ja suloisia ovat.Parin viikon päästä näkee vaavit sit jo ihan livenä .Ei malttais millään odottaa siihen asti =)

        Eli kaukainen "sukulaistyttö" mulla kotona kasvamassa


    • MNÄ

      NE ON UPEITA KOIRIA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe