Hellou. Mulla on PLEIKALLA pelkkä the Sims nimeltään.. Voisko kukaan olla kiltti ja antaa mulle sen rahakoodi?? Kiitti etukäteen!
the Sims rahakoodi?????????????
20
6619
Vastaukset
- Minä vaan
elikkäs sims koodi pleikalle?? hmm, pistä googleen hakusanaksi cheat codes, ja sit klikkaa sieltä joku. yleensä pitää valita eka konsoli ja sit pelin eka kirjain..
- Petukka
Mä oon yrittäny kans ettii pleikalle rahakoodii, ja löysin jonnewebist. Mut sit ku koitin sitä nii se ei toiminu. Elikkä pleikalle ei oo rahakoodii, mut jos hankit koneelle nii sen rahakoodi on: rosebud ;!;!;!;!!!
- tubgu
laita jonneweb googlee
- -Avuton-
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::P - Petukka
-Avuton- kirjoitti:
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::PMsn :n sivuilt saa eurol kappaleen, muust mä en tiiä ja ai nii WinMX :st saa ilmaseks mut se on laiton sivu ja kestää ainaki tunti ennen ku siihe ilmestyy se biisi mitä hakee!
- kustaa vaasaxii
pleikal rahakoodi on tai se ei oo raha koodi vaaan siin on kaik ilmast ja se on free all
- ai2ha
-Avuton- kirjoitti:
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::Plataa koneelles dc tai rev connect niin saat ladata mussiikkia niin paljon ku huvittaa!!
- Simssin suurfani
On on ja on!!!!!!!! mulla on itelläki!
- ::J
On! kska mulla itelläki on!!
- Minä, minä vain<;
Niin siis mistä pitää painaa että saa sen mihin se rahakoodi laitetaan? *tyhmä*
- ^^Santry^^
Okei siis ainakin se rahakoodi juttu Ctrl Sitte toi nuoli ja C. Ja sitte ykköseen rosebud ja sitten kakkoseen motherlode
- mää.;>
paina ctrl ja sen ylä puolella olevaa nappia sekä c.
samaan aikaan. ja st sinne tulee semmonen juttu. ylä raenaan. niin kirjotat snne motherlode
noin helppoa. :>
- ---
Meinaan tietokoneella siis :D
- Elli-Nekku
Rahkoodin voi laittaa silloin kun ollaan siinä tilassa ku lukkee "get a life" sun muut, niin paina kaikkia L1, L2, R1 ja R2 yhtä aikaa. kirjoita sitten siihen ensin FISH EYE sen jälkeen paina done. sitten painat taas niitä samoja L1, L2, R1 ja R2 ja kirjoita siihen FREEALL. Kolmannen kerran kirjoita sitten MIDAS. Pelissä kun painat kolme kertaa sitä punaista ympyrää, (jolla saa seinät ylös ja alas) Pääset näkemään mailman simin silmin. :D
- moiiika123
en tiiä sims 2:kosen koodi et kaikki on ilmast mut rahakoodin tiiän paina näppäitten sivus olevaa nappia semmost nuolta ja samaan aikaan ctrl ja sit c kaikkii niit samaan aikaan ja tietsikka ruudun ylä reunaan tulee semmonen kirjotus juttu kirjota siihen motherlode ja saat lisää rahaa jos haluut enemmän rahaa ni tee rahakoodi udestaan
- TONU
NELIÖ YMPYRÄ YLÖS ALAS KOLMIO OOT HOMO
- sarkku<3
tiiän tosi monta koodii simssiin, muun muassa ruoka ja siivous ja mut kysyit rahakoodii elikkäs paina samaan aikaan: Ctrl ja sit se paksu nuoli ja C ja sit kirjota motherlöde ja sit sen jälkeen motherlode ja sit et saat sen mont kertaa ni eka enter ja ylänuoli ja sitä peräkkäin niin pal ku haluut rahaa.
- ilanu
kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?
- ilanu
ilanu kirjoitti:
kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?
niin vastatkaa hetiii !!!
- juunickonihana
tota the sims pelissä pleikallle ei oo rahakoodii sorry ja lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764