the Sims rahakoodi?????????????

sims-fany

Hellou. Mulla on PLEIKALLA pelkkä the Sims nimeltään.. Voisko kukaan olla kiltti ja antaa mulle sen rahakoodi?? Kiitti etukäteen!

20

6592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      elikkäs sims koodi pleikalle?? hmm, pistä googleen hakusanaksi cheat codes, ja sit klikkaa sieltä joku. yleensä pitää valita eka konsoli ja sit pelin eka kirjain..

    • Petukka

      Mä oon yrittäny kans ettii pleikalle rahakoodii, ja löysin jonnewebist. Mut sit ku koitin sitä nii se ei toiminu. Elikkä pleikalle ei oo rahakoodii, mut jos hankit koneelle nii sen rahakoodi on: rosebud ;!;!;!;!!!

      • tubgu

        laita jonneweb googlee


      • -Avuton-

        Hei kaikille

        Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::P


      • Petukka
        -Avuton- kirjoitti:

        Hei kaikille

        Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::P

        Msn :n sivuilt saa eurol kappaleen, muust mä en tiiä ja ai nii WinMX :st saa ilmaseks mut se on laiton sivu ja kestää ainaki tunti ennen ku siihe ilmestyy se biisi mitä hakee!


      • kustaa vaasaxii

        pleikal rahakoodi on tai se ei oo raha koodi vaaan siin on kaik ilmast ja se on free all


      • ai2ha
        -Avuton- kirjoitti:

        Hei kaikille

        Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::P

        lataa koneelles dc tai rev connect niin saat ladata mussiikkia niin paljon ku huvittaa!!


      • Simssin suurfani

        On on ja on!!!!!!!! mulla on itelläki!


      • ::J

        On! kska mulla itelläki on!!


    • Minä, minä vain<;

      Niin siis mistä pitää painaa että saa sen mihin se rahakoodi laitetaan? *tyhmä*

      • ^^Santry^^

        Okei siis ainakin se rahakoodi juttu Ctrl Sitte toi nuoli ja C. Ja sitte ykköseen rosebud ja sitten kakkoseen motherlode


      • mää.;>

        paina ctrl ja sen ylä puolella olevaa nappia sekä c.
        samaan aikaan. ja st sinne tulee semmonen juttu. ylä raenaan. niin kirjotat snne motherlode


        noin helppoa. :>


    • ---

      Meinaan tietokoneella siis :D

    • Elli-Nekku

      Rahkoodin voi laittaa silloin kun ollaan siinä tilassa ku lukkee "get a life" sun muut, niin paina kaikkia L1, L2, R1 ja R2 yhtä aikaa. kirjoita sitten siihen ensin FISH EYE sen jälkeen paina done. sitten painat taas niitä samoja L1, L2, R1 ja R2 ja kirjoita siihen FREEALL. Kolmannen kerran kirjoita sitten MIDAS. Pelissä kun painat kolme kertaa sitä punaista ympyrää, (jolla saa seinät ylös ja alas) Pääset näkemään mailman simin silmin. :D

    • moiiika123

      en tiiä sims 2:kosen koodi et kaikki on ilmast mut rahakoodin tiiän paina näppäitten sivus olevaa nappia semmost nuolta ja samaan aikaan ctrl ja sit c kaikkii niit samaan aikaan ja tietsikka ruudun ylä reunaan tulee semmonen kirjotus juttu kirjota siihen motherlode ja saat lisää rahaa jos haluut enemmän rahaa ni tee rahakoodi udestaan

    • TONU

      NELIÖ YMPYRÄ YLÖS ALAS KOLMIO OOT HOMO

    • sarkku<3

      tiiän tosi monta koodii simssiin, muun muassa ruoka ja siivous ja mut kysyit rahakoodii elikkäs paina samaan aikaan: Ctrl ja sit se paksu nuoli ja C ja sit kirjota motherlöde ja sit sen jälkeen motherlode ja sit et saat sen mont kertaa ni eka enter ja ylänuoli ja sitä peräkkäin niin pal ku haluut rahaa.

      • ilanu

        kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?


      • ilanu
        ilanu kirjoitti:

        kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?

        niin vastatkaa hetiii !!!


    • juunickonihana

      tota the sims pelissä pleikallle ei oo rahakoodii sorry ja lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe