Hellou. Mulla on PLEIKALLA pelkkä the Sims nimeltään.. Voisko kukaan olla kiltti ja antaa mulle sen rahakoodi?? Kiitti etukäteen!
the Sims rahakoodi?????????????
20
6596
Vastaukset
- Minä vaan
elikkäs sims koodi pleikalle?? hmm, pistä googleen hakusanaksi cheat codes, ja sit klikkaa sieltä joku. yleensä pitää valita eka konsoli ja sit pelin eka kirjain..
- Petukka
Mä oon yrittäny kans ettii pleikalle rahakoodii, ja löysin jonnewebist. Mut sit ku koitin sitä nii se ei toiminu. Elikkä pleikalle ei oo rahakoodii, mut jos hankit koneelle nii sen rahakoodi on: rosebud ;!;!;!;!!!
- tubgu
laita jonneweb googlee
- -Avuton-
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::P - Petukka
-Avuton- kirjoitti:
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::PMsn :n sivuilt saa eurol kappaleen, muust mä en tiiä ja ai nii WinMX :st saa ilmaseks mut se on laiton sivu ja kestää ainaki tunti ennen ku siihe ilmestyy se biisi mitä hakee!
- kustaa vaasaxii
pleikal rahakoodi on tai se ei oo raha koodi vaaan siin on kaik ilmast ja se on free all
- ai2ha
-Avuton- kirjoitti:
Hei kaikille
Haluaisin vaan kysästä että mitesn tällaiseen tavan sims delux editioniin saa niitä kamoja..ja miltä sivult aniit kannattaa ladata...? Sitten toinen asia täin ei liity simsiin;kuka tietäisi minkäänlaista sivustoa (siis ilmaista)mistä saisi musaa mp3 seen???ja tietää että niissä eio ole VIIRUKSIII!!! olkaa kiltit ja auttakaa avutonta!!:):):):)::Plataa koneelles dc tai rev connect niin saat ladata mussiikkia niin paljon ku huvittaa!!
- Simssin suurfani
On on ja on!!!!!!!! mulla on itelläki!
- ::J
On! kska mulla itelläki on!!
- Minä, minä vain<;
Niin siis mistä pitää painaa että saa sen mihin se rahakoodi laitetaan? *tyhmä*
- ^^Santry^^
Okei siis ainakin se rahakoodi juttu Ctrl Sitte toi nuoli ja C. Ja sitte ykköseen rosebud ja sitten kakkoseen motherlode
- mää.;>
paina ctrl ja sen ylä puolella olevaa nappia sekä c.
samaan aikaan. ja st sinne tulee semmonen juttu. ylä raenaan. niin kirjotat snne motherlode
noin helppoa. :>
- ---
Meinaan tietokoneella siis :D
- Elli-Nekku
Rahkoodin voi laittaa silloin kun ollaan siinä tilassa ku lukkee "get a life" sun muut, niin paina kaikkia L1, L2, R1 ja R2 yhtä aikaa. kirjoita sitten siihen ensin FISH EYE sen jälkeen paina done. sitten painat taas niitä samoja L1, L2, R1 ja R2 ja kirjoita siihen FREEALL. Kolmannen kerran kirjoita sitten MIDAS. Pelissä kun painat kolme kertaa sitä punaista ympyrää, (jolla saa seinät ylös ja alas) Pääset näkemään mailman simin silmin. :D
- moiiika123
en tiiä sims 2:kosen koodi et kaikki on ilmast mut rahakoodin tiiän paina näppäitten sivus olevaa nappia semmost nuolta ja samaan aikaan ctrl ja sit c kaikkii niit samaan aikaan ja tietsikka ruudun ylä reunaan tulee semmonen kirjotus juttu kirjota siihen motherlode ja saat lisää rahaa jos haluut enemmän rahaa ni tee rahakoodi udestaan
- TONU
NELIÖ YMPYRÄ YLÖS ALAS KOLMIO OOT HOMO
- sarkku<3
tiiän tosi monta koodii simssiin, muun muassa ruoka ja siivous ja mut kysyit rahakoodii elikkäs paina samaan aikaan: Ctrl ja sit se paksu nuoli ja C ja sit kirjota motherlöde ja sit sen jälkeen motherlode ja sit et saat sen mont kertaa ni eka enter ja ylänuoli ja sitä peräkkäin niin pal ku haluut rahaa.
- ilanu
kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?
- ilanu
ilanu kirjoitti:
kun laitaa sen koodin niinku niina laitin siihen motherlone mut pitääkö sitte painaa entterii ?
niin vastatkaa hetiii !!!
- juunickonihana
tota the sims pelissä pleikallle ei oo rahakoodii sorry ja lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070