Lähdetään poikien kanssa Pe Pietariin. Lähdemme minun autolla, mutta kaverini ajaa sitä reissun ajan. Tarviiko minun tehdä valtakirja hänelle? Olen siis itse mukana autossa. Niin ja jos tarvii niin tarviiko se olla se autoliiton virallinen leimoineen, josta ne nyhtää 8e?
Valtakirja
4
771
Vastaukset
ei tarvi. Mut mula on ihan oikee PDF jemmassa, laita meilii niin ei maksa mitää marko135kg(A)suomi24.fi niin onpahan mukana kaiken varalta. Ajelkaa helvetin varovasti.
- Matkaaja
Jos hoidat sekä Suomen että Venäjän rajamuodollisuudet itse, niin muualla autoa voi kuka vain ajaa, jos olet mukana matkustajana.
- Sakot saanut
Valtakirja pitää kuljettajalla olla vaikka kuski istuisi vieressä. Miliisi ei lue samaa lakia kuin Suomen poliisi.
Tiedän tämän jo sakot saaneena. Sakot saanut kirjoitti:
Valtakirja pitää kuljettajalla olla vaikka kuski istuisi vieressä. Miliisi ei lue samaa lakia kuin Suomen poliisi.
Tiedän tämän jo sakot saaneena.tyhmyyttäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326787- 394202
- 183438
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122427
- 302415
- 1631965
- 251962
- 311831
- 1051402