Taas pohjoisen poika yrittää;ihmishenkiä menetettiin koiravaljakko turmassa ja yrittäjällä on huoli omasta menestyksestään.Soisi hänenkin ajattelevan ensin muita ja senjälkeen itseään.Yrittäjä on omasta mielestään puhdas kuin pulmunen,vaikka juuri hänen vastuullaan olivat menehtyneet italialaiset.Taitaa kuulua lappalaisten luonteenpiirteisiin valehtelu ja suunnaton ahneus.....itse kartan lappia kuin ruttoa..
REHELLINEN VALJAKKOYRITTÄJÄ
3
692
Vastaukset
- vr vastuussa?
Onnettumuus on surullinen, ja varmasti yhtä surullinen kyseiselle yrittäjälle! Kyllä hänelle varmasti on jokainen ihmishenki on tärkeä, vartioimattomat rautatiet ovat hengenvaara meille kaikille, koettiin se täällä pohjanmaalla, joten Lappi ja sen yrittäjät eivät voi olla syyllisiä! Vähintään juna-aikataulut tien poskeen jos ei puomeihin ole varaa!
- Extreme
Se juna oli ylimääräinen vuoro,ainakin uutisissa niin kerrottiin. Ja näin ollen valjakon johtaja ja valvoja tuskin edes tiesivät junan kulusta siihen aikaan. Pieni tietokatkos kyseisellä paikalla saattoi olla syy turmaan,tai sitten valjakkokoirien tottumattomuus junaan, joka viheltää lähestyessään ylikäytävää. Oliko koirat koskaan aiemmin edes kohdanneet junaa,vaan hätääntyivät metelistä eivätkä kuulleet komentoja ja säntäsivät eteenpäin. Taakse päin ne eivät säntää valjastettuina. Syy varmaan selviää myöhemmin.
- elikä
Extreme kirjoitti:
Se juna oli ylimääräinen vuoro,ainakin uutisissa niin kerrottiin. Ja näin ollen valjakon johtaja ja valvoja tuskin edes tiesivät junan kulusta siihen aikaan. Pieni tietokatkos kyseisellä paikalla saattoi olla syy turmaan,tai sitten valjakkokoirien tottumattomuus junaan, joka viheltää lähestyessään ylikäytävää. Oliko koirat koskaan aiemmin edes kohdanneet junaa,vaan hätääntyivät metelistä eivätkä kuulleet komentoja ja säntäsivät eteenpäin. Taakse päin ne eivät säntää valjastettuina. Syy varmaan selviää myöhemmin.
PUOMIT olisi pelastanu nämä ihmishenget?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673