Eli olen ajatellut ostaa gps navigointi laitetta autooni. Hintaa saisi olla max 450e. Eli mikä laite oli paras. Tom tom one, vai? Käyttöni laitteelle on että ajan kotimaani lisäksi skandinavian ja joskus jopa baltian maissa.
Paras gps laite?
9
12153
Vastaukset
- onko
Onko missään laitteessa toimivia Baltian karttoja?
- pitäisi
tulla tänä vuonna.
- onko
pitäisi kirjoitti:
tulla tänä vuonna.
Tulee varmaan kaikkiin laitteisiin joskus, mutta vielä ei ole Baltian karttoja mihinkään laitteeseen?
- tomtom5
onko kirjoitti:
Tulee varmaan kaikkiin laitteisiin joskus, mutta vielä ei ole Baltian karttoja mihinkään laitteeseen?
Mulla ainakin kännykässä tomtomin itäeurooppa pelaa.
- 300M
Itsellä ollut Tomtom one kuukauden, käyttö sen verran yksinkertaista ettei ole vielä tarvinnut ohjekirjoja avata. Muista ei kokemusta mutta tätä ainakin voin suositella, hintakin (n.390) ok.
Ainoa "vika" mitä olen huomannut on että maaseudulla pienemmillä teillä saattaa laite eksyä tieltä pahimmillaan jopa 120m. - PPP
Garmin 2610 on ehdottomasti paras tällä hetkellä !
- -Pera-
En ymmärrä kuinka Medionin navigointi laitetta ei ole mainittu missään. itselläni ollut jo jonkun tovin ja on aivan loistava. pohjoismaiden kartat valmiiksi kortilla monet muut maat mukana CD:llä. MP3 soitin laitteessa ja oheistavaraa paljon mukana...
Kannattaa ehdottomasti tutustua. MBnetin hintavertailussa löytyy paikka josta saa haettua alle 500€.- maanlainen
Itsekin katselin ko. laitetta Mustassa Pörssissä. Hintaa en muista. Laite on ihan ok oloinen ja tyylikäs päältä. Muistikortti on jees. Miksi en ostanut: tuolloin ei saanut USA:n karttoja. Ostin Navman-520:n, sillä siihen USA kartat sai.
Myöhemmin tarkisteltuani Navmania, löysin yllättävän paljon samaa kuin tuossa Medionissa.
Ovatkohan kovastikin sukulaisia? Onkohan softa samaa?
- realmadrid1
Mulla oli ennen tomtom, mutta karttojen päivitys maksoi liikaa :( Latasin Copilot navigointi sovelluksen mun iphoneen ja olen ollut tyytyväinen tähän mennessä. Pohjoismaiden kartat maksaa vain 25 € ja karttojen ja softan päivitykset on ilmaisia.
Nokian kartat ladataan etukäteen älypuhelimeen, joten se toimii ilman nettiä (Android ja iPhone). Valitettavasti se syö pattereita, joten autolaturi kannattaa hankkia. Muuten tykkään - se kulkee kivasti taskussa ja se on mulla aina mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833