Tahkon rahat pois menttaliteetti rupeaa pikkuhiljaa nyppimään. Laskettelun laadusta tingitään kovalla kädellä, mutta pääasia että afterski vetää. Nytkin avoinna 11 rinnettä 5 hissiä. Jonot hisseihin aivan hirveät! Rinneliput maksaa suhteettoman paljon rinteiden määrään ja kuntoon nähden. Paikka aivan täynnä venäläisiä jotka kiilailee hissijonossa ja törttöilee rinteessä. Aamun parin tunnin laskettelun jälkeen rinteet on hirvittävän lanaamisen jälkeen melkoisen hirveät. Tahkollapa ei ole intressiä parantaa hommaa yhtään, koska lisää venäläisiä tulee lisää koko ajan ja sen myötä paljon,paljon rahaa. Harmittaa, että Lapin reissut ovat niin kalliita!
Pettynyt Tahkoon !!!!
4
1128
Vastaukset
- jannu
Olen sataprosenttisesti joka asiasta samaa mieltä.
Vielä pari vuotta sitten Tahko tuntui kovasti kehittyvältä, mutta nykyään ei kehitetä kuin majoituksia.
Homman kruunasi vielä se, kun oltiin yötä hotelli Tahkovuoressa ja mentiin syömään illalla hotellin ravintolaan, niin tarjoilija toivotteli meidät tervetulleiksi ja kyseili tilausta pelkästään venäjäksi,toki muutti puheen suomeksi kun havaitsi meidät suomalaisiksi.Ravintolassa oli ilalla 54 asiakasta,joista me mukaan lukien oli 4 suomalaista.- gitupiikki
Kyllä on Tahko, niinkuin monimuukin paikka hinnoittellu itsensä ns. tavallisen laskettelijan ulkopuolelle. Ei paljon viitti omalla rahalla lähtee kun hinnat on laitettu sen mukaan "että kyllä firma/sponsori maksaa". Tämäkin tie loppuu aikanaa se on nähty jo monet kerrat. Ootettavissa konkursseja ja kansa maksaa. Samoin tämä oheispalvelujen tarjonta on nykyisin pääosassa. Ryyppäänpä mielummin kotona kun on tuo Piazettan narikkalippukin omassa naulakossa, pitäkää meluisa kapakkanne ja ylimieliset portsarit.
- Turkumies1112227
Nilsiässä asuan kannalta olen vain 50% samaa mieltä koska tahkolla ei tule käytyä sesonki aikaan vaan aina iltaisin jolloin ei ole paljoa väkeä ja rinteet ovat hyvässä kunnossa koska ei ole paljoa väkeä niin rinteitä voidaan tampata enemmän. mutta hinnat ovat kyllä kalliita kausikorttikin maksaa yli 400€ muissa laskettelukeskuksissa sen saa n:300€
- idkkih 4455778
samaa mieltäku turkumies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560