Näen, tunnen ja aistin itsekin usein tiettyjä asioita. Autan toisia mielelläni mutta nyt olen itse sellaisessa tilanteessa, että en ole lainkaan varma mistään, en luota vaistooni/tuntemukseeni.
Siispä pyytäisin sinulta neuvoa/katsomusta. Minulla on tietynlainen, omalaatuinen suhde erääseen mieheen, joka merkitsee minulle enemmän kuin koskaan kukaan muu mies on merkinnyt. Hän on kuitenkin ottanut etäisyyttä, mutta tunnen että meillä on tietty yhteys vieläkin. Tämä tunne on voimistunut vuoden mittaan. En kuitenkaan kestä tilannetta sellaisenaan, enkä halua painostaa toista. Nyt vuodenvaihteessa tein päätöksen että luovun hänestä. Tulevaisuus ja kohtalo saa näyttää miten jatkossa käy. Kuitenkin jokin minussa sanoo että ehkä teen väärän ratkaisun.
Mitä sinä kertoisit minulle tästä kaikesta ?
Kiitos etukäteen ajatuksistasi ! :)
Cherrykirsikalle !
2
164
Vastaukset
Kyllä kuitenkin näkisin Sinun tehneen oikean ratkaisun. Tilanne jossa elit oli kestämätön, söi sinua sisältä, eikä olisi tehnyt sinua lopulta onnelliseksi. Teillä on takana monia yhteisiä elämiä tämän miehen kanssa, ja siitä syystä side välillänne on voimakas kaikesta huolimatta, mutta tässä elämässä lienet kuitenkin valinnut läksykseksi luopumisen oppimisen, valinnut siis jo ennen syntymääsi tähän elämään. Läksy on vaikea ja tuskallinen, mutta sen läpikäytyäsi olet vahvempi ja viisaampi ja kuljet kohti parempaa - ja sitä on tosiaan tulossa: tulevassa eräs ei enää aivan nuori eikä hoikkakaan vaaleahko mies tulee tekemään Sinut onnelliseksi. Hänestä löydät sielunkumppanin, hengenheimolaisen jollaista et enää uskonut kohtaavasi.
Pysy lujana päätöksessäsi, älä haikaile liikaa menneeseen, sillä parempaa on edessäpäin. Voit pyytää arkkienkeli Mikaelilta apua näiden vahingollisten, turhiksi käyneiden tunnesiteiden lopulliseen katkaisuun. Kaikkea hyvää Sinulle alkaneena vuonna!- luovuttanutko(ko)?
Kiitokset näkemyksestäsi ! Kuitenkaan en tuntenut oikeastaan minkäänlaista tunnistamista tai tunnetta että noinhan se on. Yleensä minulla on hyvin voimakkaat tunteet, aistit ja intuitio itselläni.
Petyin nyt hieman, vaikka en todellakaan odottanut mitään lupauksia ja tiedän toisaalta että ehkä tämä on tässä tilanteessa oikein.
Vaaleaa miestä minulla ei ole ollut koskaan, kenties tulee vaaleahko mies mun elämään, en kuitenkaan usko mitenkään erityisesti sellaiseen mahdollisuuteen, tunnen itseni todella hyvin...
On mielenkiintoista kuulla eri näkijöiden ajatuksia, esim Lorimarin korttien sanoma tuntui paljon läheisemmältä ja oikeammalta.
Halusin vain näin kertoa mitä tuntemuksia ajatuksesi herätti minussa. Katsotaan miten tästä eteenpäin...aika näyttää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784408
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744245Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433639Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392877En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102464IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341709Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571635Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851154