Olen vakavasti sairastanut AC/DC-syndroomaa jo 15-vuotta. En edes halua parantua;)
Harvasta sairaudesta voi olla yhtä ylpeä:)
Kuuntelen AC/DC:n musiikkia lähes päivittäin.
Onko toisia sairastuneita?
AC/DC-syndrooma
8
1382
Vastaukset
- i see dc
akuutti ac dc tauti ei ole niitä helpoimpia parantaa mutta onneksi potilaalla ei ole mitään haluja edes parantua joten ei muuta kun nupit kiinaan päin ja punttiin vipinää ,"rock your heart out" ja vankeja ei oteta, antautuneet teloitetaan tämä on meininki young brotherseilla ja kumppaneilla. ja nyh pistän soimaan kolme 2000 luvun kovinta rock än roll tykitystä, satellite blues,cant stand still ja hold me back.
- Riff Raff
Sairauteen ei ole tunnettua parannuskeinoa. Oireiden lieventämiseksi nautitaan AC/DC -annos säännöllisesti.
- DR. kalvotaiteilija
Olet ns. toivoton tapaus. Tietysti voin määrätä teille vieroitushoitoon aimo annoksen kyseisen yhtyeen tuotantoa, mutta eroon ette tule pääsemään ikinä. Haittavaikutuksia eisii/diisiistä ovat helvetilliset vieroitusoireet. Huvittavinta tässä sairaudessa on että siihen koukkuunjääminen on HYVÄ ASIA !!!!!
Aivan ensimmäiseen akuuttiin tilaan suosittelen vaikkapa kappaleet Riff Raff, High Voltage, Shake A Leg... Opit itse myöhemmin itsehoitoon. Kylmää kaljaa AC/DC-syndrooman hoidossa hyvin tärkeää !!!!
It's A Long Way To The Top , If You Want Rock n Roll !!!!!!!!!!!!
kassan kautta kiitos......
- Antti Nuori
Puhkesi jo -80 ja muuttui akuuttien Brian ensioireiden jälkeen Bon Scott syndroomaksi, joka on vielä vakavampaa kuulemma kuin em.
Tosin nuo akuutin vaiheen oireet saivat myös ikävän Geordie jälkitaudin, joka muuttui krooniseksi.
Täsmälääkkeet ovat ainoa apu. Joudun ottaa niitä lähes päivittäin. - brainshake
Jo yli 25 vuotta olen nauttinut samasta syndroomasta. Enkä parane ikinä.
- Make
Onneksi on samanlaisia kohtalontovereita.Olen kuunnellut AC/DC:stä vuodesta 1991.Ja kai tuossa on tullut otettua muutama AC/DC tatskakin käteen.Ja parannusta en halua edes tähän mahtavaan tautiin.
- tatskaj
Millaisen tatskan otit ja mihin?
- Make
tatskaj kirjoitti:
Millaisen tatskan otit ja mihin?
Vasenpaan käteen ihan normaalisti AC/DC ja ala puolelle stiff upper lipin kansi kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798