Huutelin vanhoi kamui harakkamäestä/jokiarosta ymp mut ei näkyny olevan ketään:(
No löytyskö sit ketään HYKin y-a:lla vuosien 93-98 välil ollutta???
Saattas olla tuttui,vars jos ois hariksest päin jostai...
HYK:kiläisiä
9
2079
Vastaukset
- Juha Erkkilä&Aarno Kemppi
Mitääähhh!! missäs poikien verkkarit on??
- kiksi
www.koulukaverit.com
- Heippatirallaa
joo muutamia on ollu mullaki hukassa mut kiva ku en oo ainoo joka ettii... ite olin ya:lla 96-99
- ´95-´98
y-a:n siellä! Siis oon sama joka laitto ton ekan viestin, jolta vanhat kamut hukas=)
Ootko asunu/pyöriny hariksessa päin sillon joskus???
Voisinpa katsastaa ton koulukamut, kiitos osoitteesta sulle joka laitoit sen! =) - Nitro-Pami
´95-´98 kirjoitti:
y-a:n siellä! Siis oon sama joka laitto ton ekan viestin, jolta vanhat kamut hukas=)
Ootko asunu/pyöriny hariksessa päin sillon joskus???
Voisinpa katsastaa ton koulukamut, kiitos osoitteesta sulle joka laitoit sen! =)Eihän sielä hariksessa uskaltanu sen ikäsenä pyöriä, ku Rami uhkaili sielä. Ja sit sil unskilla oli se tankkikin vielä. Huhuh. Veke kii!!
- Zepa
Tulihan sitä Hariksessa dokailtua. föge on nyt kakolassa ja stubella on kirroosi. että väki vähenee ja pidot paranee!!!???? ite punkkaan coken kaa itävantaalla.
- mälberg
siis onks föhri istumassa. Ei jumalauta. Ite bodjaan martinlaaksossa, mut oon aatellu paluuta harikseen.
- Anonyymi
HYK elää enää muistoissa. Hämeenlinnassa kun ei siedetä yhtään yli 40v rakennusta.
- Anonyymi
Aivan totta. Vanha linnakin on 39v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1173823Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma463321Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest262610- 2032517
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem242472Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu391745- 1141481
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja341369Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1571366Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt721162