focuksen vasen takapyörä näytti nollaa katsastuksessa . miten ihmeessä se korjataan? vaijeri menee johonkin alulevyn alle , joka näyttää peittävän koko pohjan.vaijerin tulppa jarrukilvessä on irti ja jousi on tullut ulos. olisiko siinä syy nollalukemaan.
focuksen käsijarru
2
11721
Vastaukset
- geri
Siitä vois vikaa hakea.
Hetki aikaa kun olen purkanut jarrut mutta katso ja varmista se läpimeno ensin.
Tietenkin se pitkä palautusjousi kuuluu kilven sisäpuolelle.
Suosittelen pesua osille.
Myöskin kupari/aluvassua.
Huomaa hauska vetojousien ja kiinnikkeiden
väritys.
Älä hämmästy jos kenkien jarrupinnanpaksuus erilainen etu/takakengällä,kuuluu asiaan.
Nykytapaan käsijarrussa ei säätöä,perusasiat vaan kuntoon.
Rasvaa vaijerista näkyvä osa,siitä vassua menee pitemmällekin sisään ja pitää paikat paremmin kunnossa.
Pitemmässä juoksussa kun käkkäri lakkaa pitämästä on rumpusi finaalihalkaisijassa.
Ja se hopan napamutteri on tosi fiksu keksintö!- tekemällä oppii...
Tein jokin aikaa sitten jarruremontin ja kun sain jarrut kasaan ja sääsin vaijerin niin toinen puoli piti ja toinen ei. Sitten kun sain tietää miten SÄÄTÖ tehdään oikein niin käsijarru otti jopa pikatievauhdissa lukkoon.
Vinkki! Ei kannata irroittaa napamutteria vaan koko napa. Muuten voit saada vaikka ABS tunnistinrenkaan rikki.
Ohjeet:
Löysää ihan ensimmäisenä käsijarruvaijeri sieltä kahvan päästä (nahkasuojan alta).
Kun alat irroittamaan jarrurumpua niin irroita jarrukilven takaa neljä pulttia jotka pitävät napaa kiinni. Sitten vaan ABS tunnistimen johto irti niin sitten lähtee koko paketti irti.
Kun olet saanut jarrut kasaan ja alat säätämään niin
painele jarrupoljinta muutaman kerran ja sitten jätät polkimen pohjaan. Sen jälkeen säädät vaijeria niin, että käsijarrukahva ei napsu liian montaa kertaa eikä jarrut laahaa.
Jos et säädä käsijarrua näin niin on epätodennäköistä, että käsijarru pitää hyvin (kokemuksesta tiedän).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253