Sitä vaan kysyisin et jos ostan tunturi tiikeriin dellorton sha 14.14 kaasarin tarviiko mun ostaa imukaulaa? Mul on siinä nyt mufler rasing tehari.
Tunturi tiger viritys
14
4630
Vastaukset
- Nimetön
Joo Voit käyttää mieli kuvitusta tee vaikka pahvista imukaula ja kiinni ja mitä muflerista nii se on anuksesta ja sinä kans
- Tietämätön2
Vittu tuollaisten ei tarvitse kirjoitella mitään mene vaan ajelemaan sillä polkupyörälläs jos sulla on sitäkään!!!!!!!!!
- jou
Kyllä tarvii ostaa. Tai jos olet taitava käsistäsi niin voit tehdä imukaulan myös itse.
- kirjoittaja
Mutta eikös nämä keskustelualueet ole sitä varten että täällä kysellään mopoista mitä ei tiedä tai muuten vaan keskustellaan mopoista.
sitä varteha tää on ja kiki ite puhuu tääl aina kaikkee paskaa mikä ei kiinnosta ketää paskan vertaa.
- Kiki
hinkuvitsi kirjoitti:
sitä varteha tää on ja kiki ite puhuu tääl aina kaikkee paskaa mikä ei kiinnosta ketää paskan vertaa.
Ei läheskään aina, mut välillä tulee vastailtua vähän mitä sattuu, kun te saakelin ääliöt kyseletter kaikkea tyhmää, oma-alottaisuutta jumalauta!
- eikka
Ei tarvinnu mulla ainakaan, kaasari kävi suoraan alkuperäiseen imukaulaan. Itsellä on tiger aqua -97.
- Kiertokanki
Mutta varmaan tiger aqua 88 tarvii ostaa
- tiikerimasA
Mul o tunturi tiger vuosmalliltaa jtn -84 tai sinnepäi, oon laittanu siihe 19mm lorton ja sen kaa piti vaihtaa imukaula. tosin onhan se isompi kuin 16mm, joten en ole varma miten sen kokosissa menee. Oon myös laittanu siihe tiikerii kaikelaist muuta, kute kisamäntä, kierrosherkempi kampiakseli ja limput, iridiumtulppa, ilmajousitus taakke, ja aivan perkeleesti omii patenttei. Jarruille en oo tehny mitää, joten melko tappovehe:D
- tiikerimasA
nii ja bensaa menee enemmä ku laki sallii:D
- Tunturi_Tiger-
Tunturi Tigerin pakoputken paineelaakerit kannattaa vaihtaa isompiin.
Kulkee heti noin 75 km/h.- Jutustelija1
Männänpalautin jousi pitää samassa yhteydessä vaihtaa racing malliin...
- Jutustelija1Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Männänpalautin jousi pitää samassa yhteydessä vaihtaa racing malliin...
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Anonyymi
imukaula on kyllä tytön kaula, jota on imetty ja jossa on fritsuja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197