Kunpa olisin saanut sanottua edes kerran, mitä sinusta todella ajattelen. Sain ainoastaan aikaiseksi niitä kylmiä ja tunteettomia lauseita. Jos olisin edes saanut pyydettyä sinua ulos..
Jos ja jos.. Turha sitä enää on miettiä. Niin paljon jäi tekemättä, nyt on jo liian myöhäistä, tiedän sen.
Ehkä näin on parempi, en ole arvoisesi. Ansaitset parempaa ja toivon sinun löytävän sen.
Hyvää jatkoa sinulle, lupaan nyt unohtaa sinut ja yrittää jatkaa omaa elämääni, vaikka ilman sydäntäni...
Kunpa..
16
2015
Vastaukset
- vaikka
sinä olet juuri oikea minulle, me vaan ei uskalleta....älä luovuta, mä en halua muita enää.
- Jossittelija
Olisimme olleet juuri oikeat toisillemme, siltä minusta ainakin tuntui.
Haluaisin kovasti uskoa, että olet tarkoittamani henkilö. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, koska tiedän hänen jo luovuttaneen. Minä en haluaisi luovuttaa, mutta en myöskään halua enää vaivata häntä.
Huoh... Miksi minä taas kirjoittelen tänne, lupasin jo unohtaa, tämä ei varmasti siinä auta.
On vain niin vaikea unohtaa.. - tiedät
Jossittelija kirjoitti:
Olisimme olleet juuri oikeat toisillemme, siltä minusta ainakin tuntui.
Haluaisin kovasti uskoa, että olet tarkoittamani henkilö. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, koska tiedän hänen jo luovuttaneen. Minä en haluaisi luovuttaa, mutta en myöskään halua enää vaivata häntä.
Huoh... Miksi minä taas kirjoittelen tänne, lupasin jo unohtaa, tämä ei varmasti siinä auta.
On vain niin vaikea unohtaa..hänen luovuttaneen? Ja miksi ne kylmät ja tunteettomat sanat jos kerran hän on se oikea?
- oli kyllä
minussakin.Annoin periksi saamarin saamattomuudelle ja sisäiselle negatiiviselle dialogialle.Toivottavasti ei olisi liian myöhäistä.Todella välitän sinusta..
- ole myöhäistä
sun tapauksessa ikinä.
- mutta
ole myöhäistä kirjoitti:
sun tapauksessa ikinä.
kun mä toivon sun tekevän aloitteen.Kun en itse ole yhtään varma,vihjeitä on mutta kunnon varmuus puuttuu.
- kauanko
mutta kirjoitti:
kun mä toivon sun tekevän aloitteen.Kun en itse ole yhtään varma,vihjeitä on mutta kunnon varmuus puuttuu.
tätä on jahkottu? naurattaa jo ajatuskin tästä jankkaamisesta, huomenna jotain? syömään?
- no joo
kauanko kirjoitti:
tätä on jahkottu? naurattaa jo ajatuskin tästä jankkaamisesta, huomenna jotain? syömään?
jos sä tosiaan haluat :)
- mä sitä
no joo kirjoitti:
ihan itse ajattelin :)
- vielää
no joo kirjoitti:
en voi tänään enää kirjoitella..soita jos uskallat.
- aikakin
vielää kirjoitti:
en voi tänään enää kirjoitella..soita jos uskallat.
on vielä epäselvä, vai onko?
- paikka,
aikakin kirjoitti:
on vielä epäselvä, vai onko?
ja sukupuoli..mut en voi kauaa kirjoitella.Ei ole mun kone.Vastaa äkkiä,pliis.
- menee
paikka, kirjoitti:
ja sukupuoli..mut en voi kauaa kirjoitella.Ei ole mun kone.Vastaa äkkiä,pliis.
sitten taas pieleen, mä n, paikka helppo, aika helppo.
- pieleen
menee kirjoitti:
sitten taas pieleen, mä n, paikka helppo, aika helppo.
meni.Mä kans n.Ja vielä 18v. :D
- still confident
, mutta uskon yhä, että hänessä saattaisi olla kipinä keskustella kanssani. Mitään muuta en olisi voinut toivoakaan. Siitä tulisi hieno keskustelu, jota en unohtaisi. Ymmärrän kyllä miksi maailman kylmyys ihmiset jähmettää. Mutta mikäs minulla ihmetellessä, totean selviytyväni.
- moralisoida
sinua virheistä, jotka olen itsekin tehnyt. Anna minulle ja itsellesi aikaa ja armoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110