Eikös armeijassa ole 8 viikon peruskoulutus?
Pääseekö tänä aikana joka viikonloppu lomille vai joutuuko joskus olemaan kasarmilla?
Entäs pääseekö ekana viikonloppuna lomille?
Armeijan lomat
22
31161
Vastaukset
- PÄÄSE LOMILLE
OLET ARMEIJASSA ETKÄ OPISKELIJA ASUNTOLASSA...ASENTO!
- faktatieto
Yleensä ensimmäinen viikonloppuvapaa kaksi viikkoa palvelukseen astumisesta.
Sen jälkeen kiinnioloviikonloput keskimäärin 1 / kk.
Vapaiden viikonloppujen määrä ei ole vakio. Varusmiehellä on viikonloppuvapaa silloin kun palvelusta ei ole käsketty.
Lomapäivät ovat sitten erikseen (HL, KL, HSL yms.). Näistä löytyy tietoa esim www.mil.fi
- minde
Eka viikonloppu menee kinesissä, sit pääsee jo seuraavana vapaille(yleensä). poikaystäväni sanoi et ei oo kun n. 3-4 kinesiä/puoli vuosi..että aika vähän kuitenkin:)
- viestin aloittanut
Tiedänkin sen jo.. Ikävää poden.. :(
Minne sun kultas menì?
Mun meni kajaaniin.. - HAHAHAA%#"
viestin aloittanut kirjoitti:
Minne sun kultas menì?
Mun meni kajaaniin..Mun kulta lähti poteroon.
- HAHAHAHAnoob
HAHAHAA%#" kirjoitti:
Mun kulta lähti poteroon.
joo, vastasit 4v vanhaan viestiin :D
- HAHAHAHAnoobi
HAHAHAHAnoob kirjoitti:
joo, vastasit 4v vanhaan viestiin :D
vastasit 1,5v vanhaan viestiin xDD #YOLO
- olen jonne habosta
HAHAHAHAnoobi kirjoitti:
vastasit 1,5v vanhaan viestiin xDD #YOLO
vastasit 2,2v vanhaan viestiin
- Anonyymi
olen jonne habosta kirjoitti:
vastasit 2,2v vanhaan viestiin
Vastasit ~8kk vanhaan viestiin
- MA_GEDO
viestin aloittanut kirjoitti:
Minne sun kultas menì?
Mun meni kajaaniin..kotiutuko x/06 koskaan?
- Anonyymi
kirjoitti:
Vastasit ~8kk vanhaan viestiin
vastasit 10v vanhaan viestiin
- Hojo hojo
Lomille ei pääse 8 kuukauteen ! 9 kuulla saat katsella sotkun ikkunasta sisään.
- lisään vielä, että
lisäksi saat uittaa nakkia anaakakkakanaalissa. Ja suihkussa voit katsella kun kaveruksilla pukkaa bounerii. Ota lusikka ruokasalista ja lapio omasta pursottimesta parit suklaiset jos ei muuten vatsaa täyteen saa. 5/5. Kaksi vuotta vanha ketju WTF
- Tapauskohtaista
P-kaudella 2 ensimmäistä viikkoa kiinni(koska kotiväkipäivä on samana viikonloppuna kun olet astunut palvelukseen, eli kun astut maanantaina, niin kotiväen päivä on heti lauantaina) sen jälkeen seuraavalla viikolla pääset lomille, jonka jälkeen joissakin varuskunnissa ollaan suoraan toiset 2 viikkoa kiinni valaan asti, jonka jälkeen pääsee joka viikonloppu lomille, jossain muualla ei olla enää 2 viikkoa kiinni valaan asti, vaan päästään jo heti seuraavana viikonloppuna lomille.
- aaaa1
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a - oij8uu
sillo ku mä olin intis 3 vuotta sitte, niin 2 viikkoa oli kiini ja sen jälkee joka viikon loppu lomille
- nykyään
Meillä pääs ekalla viikolla pe, la, su ja ma iltalomille ja tokan viikon jälkee ekat viikonloppulomat. 1gines p-kaudella luvassa vaan
- undercoveragentti
mul oli 48kk, kävin CIA:n samalla
- hiuuit
huutista
- Anonyymi
aamuja :D
- Anonyymi
2024
- Anonyymi
Monelta pitää olla takaisin sunnuntaina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944