Olisin tilaamassa saksasta tavaraa mutta kun toi kielipää ei riitä yhtään mihinkään, elikkäs, tietääkö kukaan että toimittavatko saksasta esim. amazon.de nettisivustolta suomeen tavaraa postiennakolla tai ennakkolaskulla, kun en omista luottokorttia. Jos joku viitsisi/jaksaisi käydä katsomassa nettisivun amazon.de ja käydä katsomassa sieltä sellasen kohdan jossa kerrotaan näistä tilausjutuista ja suomentas siitä minulle ne tärkeimmät jutut...Sit olisin kyllä onnellinen =)
Tilaaminen saksasta
6
1242
Vastaukset
- Pipa01
Lähettävät kyllä ulkomaille, mutta:
voit maksaa vain
1) antamalla suoravelotusluvan Saksassa olevalta tililtäsi
2) laskuun, mutta vain jos asut Saksassa
3) luottokortilla. Vaikka siellä on mainittu esim. Visa Electron, niin suomalaisella luottokortilla ei voi maksaa. (Samoin kuin Suomessa ei esim. voi maksaa bensaa automaateista ulkomaalaisella luottokortilla, vaikka aparaateissa lukis mitä ja vaikka olis minkälaisia tunnuslukuja.)- voi voi
Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.
- näin se käy
voi voi kirjoitti:
Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.
Ei ikinä ollut ongelmia Nordean Visan kanssa, mitä nyt vuoden sisällä matkustanut Saksassa, Espanjassa ja Kroatiassa, kaikialla otetiin Nordean Visa mukisematta vastaan. Toki minä valvoin, mitä sillä kortilla tehtiin..., eipä sellaisia ongelmia siten myöskään tullut.
- harmi
ei onnistunut suomalaisella visalla ja diners clubkaan ei käy. voi ei.
- näin se käy
Ei kymmeniin vuosiin tullut sellainen tilanne, ettei suomalainen visakortti käy maksuvälineeksi. Jos Saksasta tilaa, voi aina maksaa etukäteen myyjän pankkitilille kun se on ilmoittanut summan ja pankkitiedot. Näillä evillä olen pärjänyt.
- nää tyhmät vastaukset
täältä.
Sä tilaat, niin sä joudut maksamaan ennakkoon. Tee tilaus, sä saat sähköpostiin vastauksen ja tilinumeron, mihkä maksat, käyt, meet ja maksat, klikkaat sivut auki ja sanot että näillä "koodeilla" maksoit sen mitä tilasit, niin sä saat sen tuotteen kotiin alle 3 viikon. (maximi toimitusaika). :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704