Tilaaminen saksasta

ADEA

Olisin tilaamassa saksasta tavaraa mutta kun toi kielipää ei riitä yhtään mihinkään, elikkäs, tietääkö kukaan että toimittavatko saksasta esim. amazon.de nettisivustolta suomeen tavaraa postiennakolla tai ennakkolaskulla, kun en omista luottokorttia. Jos joku viitsisi/jaksaisi käydä katsomassa nettisivun amazon.de ja käydä katsomassa sieltä sellasen kohdan jossa kerrotaan näistä tilausjutuista ja suomentas siitä minulle ne tärkeimmät jutut...Sit olisin kyllä onnellinen =)

6

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipa01

Lähettävät kyllä ulkomaille, mutta:
      voit maksaa vain
      1) antamalla suoravelotusluvan Saksassa olevalta tililtäsi
      2) laskuun, mutta vain jos asut Saksassa
      3) luottokortilla. Vaikka siellä on mainittu esim. Visa Electron, niin suomalaisella luottokortilla ei voi maksaa. (Samoin kuin Suomessa ei esim. voi maksaa bensaa automaateista ulkomaalaisella luottokortilla, vaikka aparaateissa lukis mitä ja vaikka olis minkälaisia tunnuslukuja.)

• voi voi

Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.

• näin se käy
        voi voi kirjoitti:

Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.

Ei ikinä ollut ongelmia Nordean Visan kanssa, mitä nyt vuoden sisällä matkustanut Saksassa, Espanjassa ja Kroatiassa, kaikialla otetiin Nordean Visa mukisematta vastaan. Toki minä valvoin, mitä sillä kortilla tehtiin..., eipä sellaisia ongelmia siten myöskään tullut.

• harmi

ei onnistunut suomalaisella visalla ja diners clubkaan ei käy. voi ei.

• näin se käy

Ei kymmeniin vuosiin tullut sellainen tilanne, ettei suomalainen visakortti käy maksuvälineeksi. Jos Saksasta tilaa, voi aina maksaa etukäteen myyjän pankkitilille kun se on ilmoittanut summan ja pankkitiedot. Näillä evillä olen pärjänyt.

• nää tyhmät vastaukset

täältä.
      Sä tilaat, niin sä joudut maksamaan ennakkoon. Tee tilaus, sä saat sähköpostiin vastauksen ja tilinumeron, mihkä maksat, käyt, meet ja maksat, klikkaat sivut auki ja sanot että näillä "koodeilla" maksoit sen mitä tilasit, niin sä saat sen tuotteen kotiin alle 3 viikon. (maximi toimitusaika). :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe