Tilaaminen saksasta

ADEA

Olisin tilaamassa saksasta tavaraa mutta kun toi kielipää ei riitä yhtään mihinkään, elikkäs, tietääkö kukaan että toimittavatko saksasta esim. amazon.de nettisivustolta suomeen tavaraa postiennakolla tai ennakkolaskulla, kun en omista luottokorttia. Jos joku viitsisi/jaksaisi käydä katsomassa nettisivun amazon.de ja käydä katsomassa sieltä sellasen kohdan jossa kerrotaan näistä tilausjutuista ja suomentas siitä minulle ne tärkeimmät jutut...Sit olisin kyllä onnellinen =)

6

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipa01

      Lähettävät kyllä ulkomaille, mutta:
      voit maksaa vain
      1) antamalla suoravelotusluvan Saksassa olevalta tililtäsi
      2) laskuun, mutta vain jos asut Saksassa
      3) luottokortilla. Vaikka siellä on mainittu esim. Visa Electron, niin suomalaisella luottokortilla ei voi maksaa. (Samoin kuin Suomessa ei esim. voi maksaa bensaa automaateista ulkomaalaisella luottokortilla, vaikka aparaateissa lukis mitä ja vaikka olis minkälaisia tunnuslukuja.)

      • voi voi

        Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.


      • näin se käy
        voi voi kirjoitti:

        Mä ainakin maksoin OP:n visa electronilla ja onnistu. Kumma kyl diners club ei kelvannu...siin oli vaan vaihtoehdot mitä ne ottaa.

        Ei ikinä ollut ongelmia Nordean Visan kanssa, mitä nyt vuoden sisällä matkustanut Saksassa, Espanjassa ja Kroatiassa, kaikialla otetiin Nordean Visa mukisematta vastaan. Toki minä valvoin, mitä sillä kortilla tehtiin..., eipä sellaisia ongelmia siten myöskään tullut.


    • harmi

      ei onnistunut suomalaisella visalla ja diners clubkaan ei käy. voi ei.

      • näin se käy

        Ei kymmeniin vuosiin tullut sellainen tilanne, ettei suomalainen visakortti käy maksuvälineeksi. Jos Saksasta tilaa, voi aina maksaa etukäteen myyjän pankkitilille kun se on ilmoittanut summan ja pankkitiedot. Näillä evillä olen pärjänyt.


    • nää tyhmät vastaukset

      täältä.
      Sä tilaat, niin sä joudut maksamaan ennakkoon. Tee tilaus, sä saat sähköpostiin vastauksen ja tilinumeron, mihkä maksat, käyt, meet ja maksat, klikkaat sivut auki ja sanot että näillä "koodeilla" maksoit sen mitä tilasit, niin sä saat sen tuotteen kotiin alle 3 viikon. (maximi toimitusaika). :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe