EDGE-verkko

_Tietämätön_

Niin miten tuon Edge-verkon saa pois päältä? Mulla on Samsung SGH-E340E.

8

12245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.5G asiantuntija

Et varmasti saa EDGEä mitenkään pois päältä jos puhelimesi tuota tukee.((Sitä en tiedä tukeeko Samsung Edgeä??))

Pää kysymykseni on, miksi ihmeessä haluaisit tuon pois edes kytkeä ?

EDGE on vain GPRS:n jatke, joka siirtää dataa vähäsen nopeammin koodaustavasta ja kehittyneen siirtotien vuoksi.

• juuri

Samsung E340E:n... jos näytöllä on kirjain E tarkoittaa se ohjekirjan mukaan että puhelin on yhteydessä EDGE-verkkoon.

Mutta, mitäs se sitten tahtoo tarkoittaa jos näytöllä on kirjain G ?? GPRS-verkkoako?

Ja siis eihän siitä vielä mene mitään maksua jos puhelin on yhteydessä ko. verkkoihin? Jos tämäkin jo maksaa niin mitenkä verkot saa pois päältä?

• Aarohh

niin mutta maksaako se?

• en tiedä

Ite sain sen pois laittamalla puhelimen offline tilaa ja sen jälkee taas perustilaa, mut mikä toi edge on? jos se on päällä niin maksaako se, en löydä mistään mitää tieota siitä? :O

• SGH-J700

Mulla on Samsung SGH-J700 ja näytöllä on KOKO ajan joko sininen E (Edge-verkko) tai sininen G (GPRS-verkko)... olisi ihan kiva tietää ovatko nämä verkot maksullisia ja mitä ne ylipäänsä ovat.

Mulla oli edellisessä laskussa 9€ GPRS-maksuja, vaikken koskaan käytä nettiä. Tämä 9€ oli kertynyt siitä, että olin 9 kertaa avannut vahingossa nettiselaimen.. (aukeaa keskimmäisestä näppäimestä, Nokian puhelimessa siitä aukesi valikko niin oli aluksi pientä sekaannusta).

Saako asetuksia vaihdettua siten, ettei netti enää menisi OLLENKAAN päälle? Ja että ei olisi koko ajan joku verkko päällä.

• Hakki65
        SGH-J700 kirjoitti:

Mulla on Samsung SGH-J700 ja näytöllä on KOKO ajan joko sininen E (Edge-verkko) tai sininen G (GPRS-verkko)... olisi ihan kiva tietää ovatko nämä verkot maksullisia ja mitä ne ylipäänsä ovat.

Mulla oli edellisessä laskussa 9€ GPRS-maksuja, vaikken koskaan käytä nettiä. Tämä 9€ oli kertynyt siitä, että olin 9 kertaa avannut vahingossa nettiselaimen.. (aukeaa keskimmäisestä näppäimestä, Nokian puhelimessa siitä aukesi valikko niin oli aluksi pientä sekaannusta).

Saako asetuksia vaihdettua siten, ettei netti enää menisi OLLENKAAN päälle? Ja että ei olisi koko ajan joku verkko päällä.

Ostin juuri itselleni U600:en ja hieman totuttelua vaatii sen käyttö kuten tuon "navinäppäimen" käyttö, ettei yhdistäisi nettin.

Ainoa keino tällähetkellä tuon vahingossa avaamiseen on, että tuon netin yhteysasetukset muuttaa joko epäkelpoisiksi tai yrittää poistaa kokonaan. Tutkiskelen itse paraikaa vaihtoehtoja tuon i-napin muokkaamiseksi. Mutta mikäli keksin jotain, niin ilmoittelen. Näin alkuasetelmissa näyttää, ettei mitään ihmeitä pysty tekemään.

• myöhäinen

Jos verkon kirjain (E, Gtms) on sinisellä, niin silloin ei pitäisi mennä maksua, mutta jos kirjain on punaisella, niin sitten saattaa mennä

• Raivoissaan

Läppäriin tunkee koko ajan EDGE 3G:n tai HSPAn tilalle ja yhteys katkeaa, mitä tehdä?? Turhauttavaa kaiken aikaa sulkea, ottaa mokkula pois ja taas yhdistää, hetken päästä taas sama juttu :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      93
      8922
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      48
      4781
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4461
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2716
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1536
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1316
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1266
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1192
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1170
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1110
    Aihe