EDGE-verkko

_Tietämätön_

Niin miten tuon Edge-verkon saa pois päältä? Mulla on Samsung SGH-E340E.

8

12500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.5G asiantuntija

      Et varmasti saa EDGEä mitenkään pois päältä jos puhelimesi tuota tukee.((Sitä en tiedä tukeeko Samsung Edgeä??))

      Pää kysymykseni on, miksi ihmeessä haluaisit tuon pois edes kytkeä ?

      EDGE on vain GPRS:n jatke, joka siirtää dataa vähäsen nopeammin koodaustavasta ja kehittyneen siirtotien vuoksi.

      • juuri

        Samsung E340E:n... jos näytöllä on kirjain E tarkoittaa se ohjekirjan mukaan että puhelin on yhteydessä EDGE-verkkoon.

        Mutta, mitäs se sitten tahtoo tarkoittaa jos näytöllä on kirjain G ?? GPRS-verkkoako?

        Ja siis eihän siitä vielä mene mitään maksua jos puhelin on yhteydessä ko. verkkoihin? Jos tämäkin jo maksaa niin mitenkä verkot saa pois päältä?


      • Aarohh

        niin mutta maksaako se?


    • en tiedä

      Ite sain sen pois laittamalla puhelimen offline tilaa ja sen jälkee taas perustilaa, mut mikä toi edge on? jos se on päällä niin maksaako se, en löydä mistään mitää tieota siitä? :O

      • SGH-J700

        Mulla on Samsung SGH-J700 ja näytöllä on KOKO ajan joko sininen E (Edge-verkko) tai sininen G (GPRS-verkko)... olisi ihan kiva tietää ovatko nämä verkot maksullisia ja mitä ne ylipäänsä ovat.

        Mulla oli edellisessä laskussa 9€ GPRS-maksuja, vaikken koskaan käytä nettiä. Tämä 9€ oli kertynyt siitä, että olin 9 kertaa avannut vahingossa nettiselaimen.. (aukeaa keskimmäisestä näppäimestä, Nokian puhelimessa siitä aukesi valikko niin oli aluksi pientä sekaannusta).

        Saako asetuksia vaihdettua siten, ettei netti enää menisi OLLENKAAN päälle? Ja että ei olisi koko ajan joku verkko päällä.


      • Hakki65
        SGH-J700 kirjoitti:

        Mulla on Samsung SGH-J700 ja näytöllä on KOKO ajan joko sininen E (Edge-verkko) tai sininen G (GPRS-verkko)... olisi ihan kiva tietää ovatko nämä verkot maksullisia ja mitä ne ylipäänsä ovat.

        Mulla oli edellisessä laskussa 9€ GPRS-maksuja, vaikken koskaan käytä nettiä. Tämä 9€ oli kertynyt siitä, että olin 9 kertaa avannut vahingossa nettiselaimen.. (aukeaa keskimmäisestä näppäimestä, Nokian puhelimessa siitä aukesi valikko niin oli aluksi pientä sekaannusta).

        Saako asetuksia vaihdettua siten, ettei netti enää menisi OLLENKAAN päälle? Ja että ei olisi koko ajan joku verkko päällä.

        Ostin juuri itselleni U600:en ja hieman totuttelua vaatii sen käyttö kuten tuon "navinäppäimen" käyttö, ettei yhdistäisi nettin.

        Ainoa keino tällähetkellä tuon vahingossa avaamiseen on, että tuon netin yhteysasetukset muuttaa joko epäkelpoisiksi tai yrittää poistaa kokonaan. Tutkiskelen itse paraikaa vaihtoehtoja tuon i-napin muokkaamiseksi. Mutta mikäli keksin jotain, niin ilmoittelen. Näin alkuasetelmissa näyttää, ettei mitään ihmeitä pysty tekemään.


    • myöhäinen

      Jos verkon kirjain (E, Gtms) on sinisellä, niin silloin ei pitäisi mennä maksua, mutta jos kirjain on punaisella, niin sitten saattaa mennä

    • Raivoissaan

      Läppäriin tunkee koko ajan EDGE 3G:n tai HSPAn tilalle ja yhteys katkeaa, mitä tehdä?? Turhauttavaa kaiken aikaa sulkea, ottaa mokkula pois ja taas yhdistää, hetken päästä taas sama juttu :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe