"Mutta minähän luulin että sinä hoitelit hänet", Ron kummasteli.
"Juu mutta se vuosi jonka hän lupasi olla kirjoittamatta on jo kulunut!",Hermione kivahtitakaisin.
"Mutta entä se kun hän on annimaagi? Etkö voi lähettää pöllöä Toffeelle?",Ron intti. Harry oli syventynyt tiirailemaan Cho Cangia Korpinkynnen pöydässä. Hän oli yhä ihastunut tähän.
"Arvaa vaan uskooko ministeri minua!", Hermione huusi takaisin.
"Okei, okei rauhoitus nyt vähän. Ei se noin kamalaa ole!",Ron rauhoitteli ystäväänsä.
"Hän on kai tajunnut että kukaan ei usko minua.Harry hei kuunteletko sinä?!",Hermione papatti.
"Mitäh?Jaa olen samaa mieltä Ronin kanssa.Sylky on lopetettava",Harry havahtui haaveistaan.
"ENsinnäkin se ei ole mikään Sylky vaan S.Y.L.K.Y.Ja toiseksi minä en aijo lopettaa sitä ja vielä kolmanneksi me puhuimme Rita Luodikosta emme s.y.l.k.y:stä.",hermione selitti vetämättä henkeä.
Samassa kuului naurua ja vielä yksi posti pöllö lehahti sisään. Kaikki nauroivat ja osoittelivat myöhästynyttä pöllöä kun se laskeutui Rohkelikon pöytään.Pöllö teki maha laskun puuro lautaselle ja tepasteli siitä suoraan Hermionen luo, ojensi koipeaan ja kun Hermione hämmästyksissään oli saanut kirjeen irti lysähti väsyneenä pöydälle.
"Keneltä se on?",Ron oli heti utelemassa.
Tää jatkuu taas sitten kun pääsen kirjotteleen. Sori jos oon kirjottanut joitain sanoja tai nimiä väärin.
Velhomaailman tapahtumia osa2
4
336
Vastaukset
- Anssi
Joo. En siis tarkoittanut sanomaani mitenkään pahalla, vaan ainoastaan pienenä vinkkinä vain (Varmaan kyllä tajusitkin). Kyllä ne virheet siitä korjaantuvat, kun vain on kuulolla äidinkielen -tunnilla. :) Jatka vain kirjoittelua, sillä hyvin menee!
Ja jatka vain ihmeessä tätä kertomusta, tahdon "kuulla" lisää.- Anssi
Niin siis jatka samaan malliin vain, eikä muuten kannata ottaa mallia ainakaan näiltä muilta (tarkoitan siis niitä, jotka kirjoittelevat täällä typeriä juttuja). Pidä sama linja!
- HeNnEz
Katos kun ei sitä aina oikein jaksa keskittyy...
- HeNnEz
Anssi kirjoitti:
Niin siis jatka samaan malliin vain, eikä muuten kannata ottaa mallia ainakaan näiltä muilta (tarkoitan siis niitä, jotka kirjoittelevat täällä typeriä juttuja). Pidä sama linja!
Joo oon vähän lueskellu niitä ne on aika syvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262