Velhomaailman tapahtumia osa2

HeNnEz

"Mutta minähän luulin että sinä hoitelit hänet", Ron kummasteli.
"Juu mutta se vuosi jonka hän lupasi olla kirjoittamatta on jo kulunut!",Hermione kivahtitakaisin.
"Mutta entä se kun hän on annimaagi? Etkö voi lähettää pöllöä Toffeelle?",Ron intti. Harry oli syventynyt tiirailemaan Cho Cangia Korpinkynnen pöydässä. Hän oli yhä ihastunut tähän.
"Arvaa vaan uskooko ministeri minua!", Hermione huusi takaisin.
"Okei, okei rauhoitus nyt vähän. Ei se noin kamalaa ole!",Ron rauhoitteli ystäväänsä.
"Hän on kai tajunnut että kukaan ei usko minua.Harry hei kuunteletko sinä?!",Hermione papatti.
"Mitäh?Jaa olen samaa mieltä Ronin kanssa.Sylky on lopetettava",Harry havahtui haaveistaan.
"ENsinnäkin se ei ole mikään Sylky vaan S.Y.L.K.Y.Ja toiseksi minä en aijo lopettaa sitä ja vielä kolmanneksi me puhuimme Rita Luodikosta emme s.y.l.k.y:stä.",hermione selitti vetämättä henkeä.
Samassa kuului naurua ja vielä yksi posti pöllö lehahti sisään. Kaikki nauroivat ja osoittelivat myöhästynyttä pöllöä kun se laskeutui Rohkelikon pöytään.Pöllö teki maha laskun puuro lautaselle ja tepasteli siitä suoraan Hermionen luo, ojensi koipeaan ja kun Hermione hämmästyksissään oli saanut kirjeen irti lysähti väsyneenä pöydälle.
"Keneltä se on?",Ron oli heti utelemassa.

Tää jatkuu taas sitten kun pääsen kirjotteleen. Sori jos oon kirjottanut joitain sanoja tai nimiä väärin.

4

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anssi

      Joo. En siis tarkoittanut sanomaani mitenkään pahalla, vaan ainoastaan pienenä vinkkinä vain (Varmaan kyllä tajusitkin). Kyllä ne virheet siitä korjaantuvat, kun vain on kuulolla äidinkielen -tunnilla. :) Jatka vain kirjoittelua, sillä hyvin menee!

      Ja jatka vain ihmeessä tätä kertomusta, tahdon "kuulla" lisää.

      • Anssi

        Niin siis jatka samaan malliin vain, eikä muuten kannata ottaa mallia ainakaan näiltä muilta (tarkoitan siis niitä, jotka kirjoittelevat täällä typeriä juttuja). Pidä sama linja!


      • HeNnEz

        Katos kun ei sitä aina oikein jaksa keskittyy...


      • HeNnEz
        Anssi kirjoitti:

        Niin siis jatka samaan malliin vain, eikä muuten kannata ottaa mallia ainakaan näiltä muilta (tarkoitan siis niitä, jotka kirjoittelevat täällä typeriä juttuja). Pidä sama linja!

        Joo oon vähän lueskellu niitä ne on aika syvältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe