Elokuvan Hymypoika sanotaan olevan Jaajo Linnonmaan elämästä. Raiskasiko Jaajo siis nuorena miehenä kuten elokuvassa, joutuiko sen jälkeen auto-onnettomuuteen.
Hymypoika Jaajo......
14
16920
Vastaukset
- sama
Eilen tuli tv.stä elokuva Hymypoika joka kuulemani mukaan kertoo Jaajo Linnonmaan elämästä. Eräs näyttelijä oli aivan jaajon näköinen, tukkakin samanlainen. Tämä kundi siis raiskasi tytön... Onko elokuva dokumentti.
- Mestari
Onkohan se salkkareiden Riku oikeasti alkoholisti? Kun se siin sarjas on ainakin?
Vittu mitä te mietitte?
Eiköhän se Jaajo ois vankilassa tai arkussa jos se ois jonku tappanu ja tehny itsarin kuten Hymypojassa.
- korjaus
ei ole.Tämä tarina on vanha kaupunki-legenda, jonka Jaajo on vain ehdottanut elokuva-yhtiölle ns. käsikirjoitus ideana. Kuten leffan lopputeksteissäkin lukee alkuperäisidean tekijänä. (huomaa ero käsikirjoittajaan). Mitä dokumenttiin tulee niin eiköhän jokainen katsoja osaa erottaa dokumentin ja fiktion toisistaan.
- Megee
Kuka vittu on Jaajo???
- tietäjätär
Jaajo Linnonmaa on suomipopissa toimittajana. Mukava tyyppi.
- äijä
tietäjätär kirjoitti:
Jaajo Linnonmaa on suomipopissa toimittajana. Mukava tyyppi.
loppu mullaki suomipopin kuuntelu ku jaajo sinne meni sönköttämään. ei jaksa kahta sekuntia kauempaa kuunnella. hyi yäk!
- MaskunIhme
äijä kirjoitti:
loppu mullaki suomipopin kuuntelu ku jaajo sinne meni sönköttämään. ei jaksa kahta sekuntia kauempaa kuunnella. hyi yäk!
Kyllä sitä näköjään joku pieni faniryhmä kuuntelee
http:/www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=44889
- .,.,.,
joka ei saanu pesää ikinä. Eikä ole muuten vieläkään saanut.
- täysin
limanuljaska!
irstaan näköinen rasvaletti- Jaajo sucks, not his person
Onpa kundilla vittumainen nimi! Jos meikäläistä sanottaisiin Jaajoksi, vetäisisin narun kaulaani.
- I know
Jaajo sucks, not his person kirjoitti:
Onpa kundilla vittumainen nimi! Jos meikäläistä sanottaisiin Jaajoksi, vetäisisin narun kaulaani.
Jaajo on ihan nasta ja symppis kaveri.
- Mopsittaja
Ainakin liikkuu omaan ulkonäköönsä nähden turhan hyvännäkösten tyttöjen kanssa.
Mä en ymmärrä miksi jotkut mallit ja missit kiinnostuu aina jostain julkkiksista. Kuten Petteri Ahomaasta.
Ois kyl ihan kiva päästä kerran kokeilee miltä tuntuu olla Hanna Ek:in kanssa... uuh... - matss
I know kirjoitti:
Jaajo on ihan nasta ja symppis kaveri.
showmies viimeisen päälle
- samul
Mopsittaja kirjoitti:
Ainakin liikkuu omaan ulkonäköönsä nähden turhan hyvännäkösten tyttöjen kanssa.
Mä en ymmärrä miksi jotkut mallit ja missit kiinnostuu aina jostain julkkiksista. Kuten Petteri Ahomaasta.
Ois kyl ihan kiva päästä kerran kokeilee miltä tuntuu olla Hanna Ek:in kanssa... uuh...Ketä ovat nämä Hanna, Petteri ja Jaajo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416