Kohtaukset iltapäivällä

Moi!

Liityn joukkoonne ja tunnustan vihdoin sairastavani paniikkihäiriötä. Olen ollut lääkityksellä muutaman viikon, ja tuntuu että se on pikku hiljaa alkanut auttaa. Muutama paniikkikohtauksen tapainen (kuitenkin paljon lievempi) on päässyt kehittymään, ja se on aina tapahtunut iltapäivällä töissä. Olen vieläkin paennut näistä tilanteista. Miksiköhän nämä "kohtaukset" ajoittuvat nykyään aina iltapäivään, osaisiko joku arvata? Ennen ne tulivat miten sattuu... Lääkkeen otan siis iltaisin.

Sitten vielä naispuolisille paniikkihäiriöisille kysymys? Onko Cipralex tai joku muu lääke aiheittanut teille lisääntynyttä valkovuotoa? Minulle on, jopa niin paljon, että joudun käyttämään pikkuhousunsuojaa.

Kiitos.
3689
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Minulle lääkäri sanoi että lääke voi vaikuttaa k.kiertoon. Itsellä jäi ovulaation aikaiset oireet pois, vatsakipu, rintojen pakotus jne. Voisi ehkä siis vaikuttaa myös valkovuotoon??? Itsellä myös paniikkikohtaukset monesti iltäpäivällä, kylläkin työpäivän jälkeen. Pääsin töistä kotiin, skarpattuani koko päivän tilanne laukesi paniikkikohtauksella. Onko sinulla aina jokin tietty tilanne kun saat kohtauksen?

Äänestä
  • Kyllä ne tietysti ovat liittyneet jollain tapaa aina sosiaaliseen kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa. Toivottavasti kohtaukset nyt vähentyisivät vielä.

    Kiitos sinulle Tatjaana, on aina mukava saada vertaistukea.

    =)

    Äänestä

olen itse ph:n kanssa taninut kauan...apukeinona mulla on auttanut, että olen jättänyt kahvin pois kokonaan. Toivottavasti et tupakoi, mulla ainakin se lyö päälle kohtauksen, siksi olen tässä lopettelemassa tupakointia. Lääkitys on ollut mukana koko ajan.

tsemppiä, ihmisiä mekin ollaan!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Heli kirjoitti:

Moi!

Liityn joukkoonne ja tunnustan vihdoin sairastavani paniikkihäiriötä. Olen ollut lääkityksellä muutaman viikon, ja tuntuu että se on pikku hiljaa alkanut auttaa. Muutama paniikkikohtauksen tapainen (kuitenkin paljon lievempi) on päässyt kehittymään, ja se on aina tapahtunut iltapäivällä töissä. Olen vieläkin paennut näistä tilanteista. Miksiköhän nämä "kohtaukset" ajoittuvat nykyään aina iltapäivään, osaisiko joku arvata? Ennen ne tulivat miten sattuu... Lääkkeen otan siis iltaisin.

Sitten vielä naispuolisille paniikkihäiriöisille kysymys? Onko Cipralex tai joku muu lääke aiheittanut teille lisääntynyttä valkovuotoa? Minulle on, jopa niin paljon, että joudun käyttämään pikkuhousunsuojaa.

Kiitos.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu