Vai orjatar...pah!
Pojat elää onanian fantasiajaksoa. Oikeesti ovat homopoikia.
Lyö tulta...pyh!
Sotureita muka, pellejähän nämä röökin ja keppanan marinoimat hikisukat on.
Haistakaa siis paska koko Teräsbetonin napanöyhtäväki.
Peräsbetonin jätkät taattuja
5
880
Vastaukset
- Tomi96
Toi on todella lapsellista.
- kustaa neljäs
pellejä ovat, juu.
- Tomi96
Mitä Teräsbetonin vihaajat tekee Teräsbetonin keskustelualueella?
- Dvar
Tomi96 kirjoitti:
Mitä Teräsbetonin vihaajat tekee Teräsbetonin keskustelualueella?
Teräsbetoni pitää ottaa huumorilla, =D mutta taitaa olla niin että nykyään tämän sortin musiikkin kuuntelioilla ei riitä huumori kyseiseen bändiin. ..sääli. itse en kyllä ole mikään Teräsbetoni fani. mutta silti.
- Maelgalich
Dvar kirjoitti:
Teräsbetoni pitää ottaa huumorilla, =D mutta taitaa olla niin että nykyään tämän sortin musiikkin kuuntelioilla ei riitä huumori kyseiseen bändiin. ..sääli. itse en kyllä ole mikään Teräsbetoni fani. mutta silti.
Luuletteko te todella, että Teräsbetonin kuuntelijat ottaa sanoitukset ja musiikin huumorilla? Voi lapsirukat, metalliveljeskunta tulee vielä ja yllättää teidät! Biisin sanoin: "Kaikki on hyvin jos olet puolellamme, turmiosi kohtaat jos olet vastaan! Voitto tahi surma, emme kaihda kuolemaa. Taistelemme viimeiseen mieheen!" Veljet ja siskot taistelevat kaikki metallitotuuden ja toistensa puolesta. Ainakin ne jotka ottaa totuuden oikeasti niin kuin se pitää, eikä huumorilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702948"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953