Te jotka olette käyneet Moulin Rougessa, suositteletteko menemistä ja onko esitys hintansa väärti? Voiko lippuja saada halvemalla paikan päältä vai kannattaako ostaa netistä?Menemme kaveriporukalla Pariisiin muutamaksi päiväksi, joten onko lyhkäiselle lomalle muita vierailu suosituksia..?
-kiitos-
Moulin Rouge
2
576
Vastaukset
reissulla en menisi, ei se niin hyvä ole, tietysti makuasia ja onhan se kokemus sekin...
- ihana pariisi
En itse menisi muutaman päivän reissun aikana, on niin törkeen kallis (lähentelee sataa euroa ellei peräti yli, jos otat illallisen jne)
Ja toisekseen kannattaa mieluummin tutkiskella kaupunkia jalan, näkee enemmän...Omakohtaisia kokemuksia on sen verran, että esim. Eiffeliin on törkeet jonot koko ajan ja joka kerta, että suosittelen siellä käyntiä iltasella! Muuten varmaan kannattaa itse paikan päällä omien mieltymysten mukaan katsoa kiinnostavimmat vierailukohteet. Itse olen kävellyt paljon ja nautiskellut kaupungista ja sen monipuolisuudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200