Antakaa normaali pervo mies

naarastiikeri

Onko todella niin, että kaikki ns. pervo- ja fetissimiehet hakevat hirmuisaa alistajaa tai alistettavaa?! Missä on fetissipervot, jotka tykkää esim. sukkahousuista ja jaloista (kaiken muun ohessa) ja roolileikeistä (ilman kidutusta) puolin ja toisin ilman hirveitä paineita (pakkomiellettä) ja ryppyotsaisuutta...

9

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...esimerkiksi:) Vaikka tuo BDSM-puolikin minussa toki on mutta nylon käy sellaisenaankin.

T. Maski

• toelove

Täällä ollaan. Voin tulla suutelemaan lakattuja varpaitasi, hieromaan jalkojasi ja leikkimään sairaanhoitajaleikkejä (sinä saat olla hoitsu). :)

• toelove

• heti olla

tyrkyttämässä itseään.

Sanoisin alkuperäiselle kysyjälle, että ei kaikki miehet ole sellaisia machoja sonneja, vaan löytyy ihmisiä, jotka ymmärtävät jotain myös naisten päälle. Miehekästä hellyyttäkin voi olla olemassa.

• Kivaa koillut

Laita vaikka mailiosoitteesi aluksi niin huomaat että, muunlaisiakin löytyy.

• itsestäsi jotain

ensin - kattellaan sitten!

• Nautinnolla ei pakolla
        itsestäsi jotain kirjoitti:

Olen mielestäni ihan tavallinen perheenisä, pidän erityisesti nautintoa tuottavista eroottisista fantasiosta, ei siinä tarvita kahleita tai ruoskaa .
        Asun pääkaupunkiseudulla ja ammatiltani olen kuvaaja. Laittanet mailia osoitteeseen [email protected] jos kiinnostaa tietää enemmän.
        Ryppyotsaisuus ei kuulu minun kuvani. Joskus olen joutunut määrittelemään itseni muutamalla sanalla.
        Olen nuorekas, reipas ja rohkea. Totta vielä tänäkinpäivänä.

• taidat olla
        itsestäsi jotain kirjoitti:

sukkahousu fantasioistako olisi pitänyt kirjoittaa.kyllähän tiikeritkin osaavat säyseitä olla mutta naaraat harvemmin.

• tiemedown

En itse muita ns. "pervo- ja fetissimiehiä" tunne itseni lisäksi ja naisia olen jokusen tuntenut. Itse mm. pidän pienestä alistuksesta, asuista (mm.kumi perinteisemmät naisella tietty), rooli- ja sitomisleikeistä. Tältä pohjalta kerron omat mielipiteet.

Parit ex-tyttöfrendit ovat olleet lähinnä avoimia uudelle tai muuten rohkeita. Tästä joukosta kumppania saa edelleen lähinnä etsiä, kun omia fetissejä/pervouksia ainakaan tunnustavia naisia ei juuri esiinny.
      Pervo/fetissi termistö kuulosta ainakin suomeksi "hirmuiselta" 200-1500 vuotta vanhalta barbaariselta touhulta ja toivottavasti tarkentuu sanastoltaan ajan kanssa. Sellaisenaan sopii varmaan vain harvalle ja turhaankin karkottaa joitakin, kun on kuitenkin henkisempää ja pehmeämpää todellisuudessa.

Niin pääpontti on, että eiköhän normaaleja kunnon miehiä löydy, joihin itsenikin luen. Kaikki lähtee normaalista hyvästä tunnesuhteesta ja sen osana normaali seksi ja sen osana "pervoilu". Täyttä 100% matchiä ei varmasti löydy, jos oikeaa suhdetta hakee.

Jos on omia fetissejä ja pervoilu-tapoja niin varmasti on mahdollista myös toisen "pervoja" fiiliksiä tuntea ja edes auttaa.
      Yhteistä halua ja avoimuutta pitää löytyä sen verran kuitenkin, että pystyy myös toistensa kiinnostuksiin vastavuoroisesti osallistumaan ja näitä varsinkin yhdistämään toisiinsa kuten ns. normaalissa seksissäkin!!! Itsekin olen oppinut uusista asioista pitämään, vaikka ne eivät aikoinaan "säväyttänyt".

Ainakin sub-henkinen kumppani seksin alueella voi olla mukava kumppani monessa suhteessa :DDD, vaikka tuo joskus kaipaa esim. piiskaa pepulle ja kapulan suuhun (big deal?? tuskinpa, jos tarkemmin ajattelee??).

Hauskuutta, tunnetta, ymmärrystä ja rentoutta pitää toden totta löytyä kummaltakin puolelta elämässä ja seksissä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      328
      1961
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1729
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1013
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      916
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      877
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      48
      809
    7. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      797
    8. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      25
      791
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      152
      756
    10. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      750
    Aihe