Helpme!

-Kalkkis-

Tervehdys,

voisiko joku ystävällisesti neuvoa sellaisen kalkkivalmisteen, joka oikeasti myös imeytyy?

En voi käytttää maitotuotteita missään muodossa.

Kiitos etukäteen!

7

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zipp

ota yhteys GNLD-jälleenmyyjään....meillä on Kal-Mag (kalkki ja magnesium)valmiste joka imeytyy.
      Itellä oli laktoosi intorelanssi 21vuotta ja nyt oon käyttänyt maitoo normaalisti puoli vuotta tuon hoidin n.4kk:dessa pääasiassa asidophilus plus valmisteella...jos kiinnostaa ni voin ottaa yhteyttä ja kertoo lisää...

• Maitopoika

Olet parantanut itseltäsi laktoosi-intoleranssin?

• Zipp
        Maitopoika kirjoitti:

Olet parantanut itseltäsi laktoosi-intoleranssin?

joo näin siinä on käynyt..;) ei oo ollu riesana vähä yli puolee vuoteen...rupesin käyttämään tuotteita ja tulokset näky varsin pian...mut ota suoraan yhteytä mulle sähköpostiin nii keskustellaan lisää...vai?...pistähhän viestii(kokeile meneekö läpi)[email protected]...

• Maitopoika
        Zipp kirjoitti:

joo näin siinä on käynyt..;) ei oo ollu riesana vähä yli puolee vuoteen...rupesin käyttämään tuotteita ja tulokset näky varsin pian...mut ota suoraan yhteytä mulle sähköpostiin nii keskustellaan lisää...vai?...pistähhän viestii(kokeile meneekö läpi)[email protected]...

Laktoosi-intoleranssi johtuu laktaasientsyymin geeniekspression lakkautumisesta. Eli jos olet saanut sen geenin jälleen ekspressoitumaan -PIM- olet onnistunut antamaan itsellesi geeniterapiaa! Olisi mielenkiintoista kuulla miten se on kotikonstein onnistunut. Kerro ihmeessä lisää.

• Zipp
        Maitopoika kirjoitti:

Laktoosi-intoleranssi johtuu laktaasientsyymin geeniekspression lakkautumisesta. Eli jos olet saanut sen geenin jälleen ekspressoitumaan -PIM- olet onnistunut antamaan itsellesi geeniterapiaa! Olisi mielenkiintoista kuulla miten se on kotikonstein onnistunut. Kerro ihmeessä lisää.

jos toi on naurun asia sulle, ni se ei ilmeisesti vaivaa oikeesti sua...sama mulle...en rupee puimaan asiaa enempää tässä ja mulle on tärkeintä että se on ongelma on pois mun elämästä...

(en päässy viel sähköpostiin jonka just avasin,koitan saaja kuntoon)

• tietää
        Zipp kirjoitti:

jos toi on naurun asia sulle, ni se ei ilmeisesti vaivaa oikeesti sua...sama mulle...en rupee puimaan asiaa enempää tässä ja mulle on tärkeintä että se on ongelma on pois mun elämästä...

(en päässy viel sähköpostiin jonka just avasin,koitan saaja kuntoon)

Maitopoika olla melkoinen "lääkäri" täällä...jokapaikkaan nenänsä pistämässä.Ei tarvitse ottaa maitopoikaa ihan vakavasti.Kyllä laktoosi-intoleranssin oireet voivat häipyä totaalisti!!!!!!

• Zipp
        tietää kirjoitti:

Maitopoika olla melkoinen "lääkäri" täällä...jokapaikkaan nenänsä pistämässä.Ei tarvitse ottaa maitopoikaa ihan vakavasti.Kyllä laktoosi-intoleranssin oireet voivat häipyä totaalisti!!!!!!

en ole ainut joka on saanut laktoosi ongelman pois...mun lähituttuja on toistakymmentä ja jokaisella heillä on omat tuttunsa jotka on innoittanu kokeilemaan.;)
        mut kaikkia ei puhdas apu kiinnosta vaan he hakee täältä voivottelulla sääliä...joka ei paranna ongelmaa yhtään.:?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      970
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      762
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe