Helpme!

-Kalkkis-

Tervehdys,

voisiko joku ystävällisesti neuvoa sellaisen kalkkivalmisteen, joka oikeasti myös imeytyy?

En voi käytttää maitotuotteita missään muodossa.

Kiitos etukäteen!

7

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zipp

      ota yhteys GNLD-jälleenmyyjään....meillä on Kal-Mag (kalkki ja magnesium)valmiste joka imeytyy.
      Itellä oli laktoosi intorelanssi 21vuotta ja nyt oon käyttänyt maitoo normaalisti puoli vuotta tuon hoidin n.4kk:dessa pääasiassa asidophilus plus valmisteella...jos kiinnostaa ni voin ottaa yhteyttä ja kertoo lisää...

      • Maitopoika

        Olet parantanut itseltäsi laktoosi-intoleranssin?


      • Zipp
        Maitopoika kirjoitti:

        Olet parantanut itseltäsi laktoosi-intoleranssin?

        joo näin siinä on käynyt..;) ei oo ollu riesana vähä yli puolee vuoteen...rupesin käyttämään tuotteita ja tulokset näky varsin pian...mut ota suoraan yhteytä mulle sähköpostiin nii keskustellaan lisää...vai?...pistähhän viestii(kokeile meneekö läpi)[email protected]...


      • Maitopoika
        Zipp kirjoitti:

        joo näin siinä on käynyt..;) ei oo ollu riesana vähä yli puolee vuoteen...rupesin käyttämään tuotteita ja tulokset näky varsin pian...mut ota suoraan yhteytä mulle sähköpostiin nii keskustellaan lisää...vai?...pistähhän viestii(kokeile meneekö läpi)[email protected]...

        Laktoosi-intoleranssi johtuu laktaasientsyymin geeniekspression lakkautumisesta. Eli jos olet saanut sen geenin jälleen ekspressoitumaan -PIM- olet onnistunut antamaan itsellesi geeniterapiaa! Olisi mielenkiintoista kuulla miten se on kotikonstein onnistunut. Kerro ihmeessä lisää.


      • Zipp
        Maitopoika kirjoitti:

        Laktoosi-intoleranssi johtuu laktaasientsyymin geeniekspression lakkautumisesta. Eli jos olet saanut sen geenin jälleen ekspressoitumaan -PIM- olet onnistunut antamaan itsellesi geeniterapiaa! Olisi mielenkiintoista kuulla miten se on kotikonstein onnistunut. Kerro ihmeessä lisää.

        jos toi on naurun asia sulle, ni se ei ilmeisesti vaivaa oikeesti sua...sama mulle...en rupee puimaan asiaa enempää tässä ja mulle on tärkeintä että se on ongelma on pois mun elämästä...

        (en päässy viel sähköpostiin jonka just avasin,koitan saaja kuntoon)


      • tietää
        Zipp kirjoitti:

        jos toi on naurun asia sulle, ni se ei ilmeisesti vaivaa oikeesti sua...sama mulle...en rupee puimaan asiaa enempää tässä ja mulle on tärkeintä että se on ongelma on pois mun elämästä...

        (en päässy viel sähköpostiin jonka just avasin,koitan saaja kuntoon)

        Maitopoika olla melkoinen "lääkäri" täällä...jokapaikkaan nenänsä pistämässä.Ei tarvitse ottaa maitopoikaa ihan vakavasti.Kyllä laktoosi-intoleranssin oireet voivat häipyä totaalisti!!!!!!


      • Zipp
        tietää kirjoitti:

        Maitopoika olla melkoinen "lääkäri" täällä...jokapaikkaan nenänsä pistämässä.Ei tarvitse ottaa maitopoikaa ihan vakavasti.Kyllä laktoosi-intoleranssin oireet voivat häipyä totaalisti!!!!!!

        en ole ainut joka on saanut laktoosi ongelman pois...mun lähituttuja on toistakymmentä ja jokaisella heillä on omat tuttunsa jotka on innoittanu kokeilemaan.;)
        mut kaikkia ei puhdas apu kiinnosta vaan he hakee täältä voivottelulla sääliä...joka ei paranna ongelmaa yhtään.:?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe