Ostan hyvän 1.7 dieselkoneen. Vuosimallit 1995-2000 käyvät.
Ostan dieselmoottorin
7
893
Vastaukset
- niissä
tuontifirmoissa (MotorTeam ym.) Karkasiko hinnat, vai eikö ollut koneita?
- Jon
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
- näyttäisi
Jon kirjoitti:
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
löytyvän vaikka kuinka paljon paikkoja josta kannattaa kysyä. Ei välttämättä kyllä Saksasta tuotuja, mutta jos alkup. suomi-koneet kelpaa...
Eri hakusanoja vaihtelemalla, vaihtoehtoja löytynee. - Eräs oikeasti varaosia maah...
MotorTeamko myisi tuontiosia?
Sallitteko minun hymyillä kohteliaasti.
Maapurin Romani-mies antoi konevikaisen lancerin niille, ja toinen kaveri oli tehdä kaupat saman auton koneesta, testattuna. miten se liene mahdollista.
- kysyn
vain kysyn, miksi ostat koneen? Vaihdatko bensan dieseliksi vai loppuiko entinen kone ?
Itselläni on Corsa 1,7D -00, ajettu 230 tkm ja pelittää kuin enkeli.- jon
kun poika vaihtoi öljyt ja laittoi öljynsuodattimen huonosti paikalleen. Autokorjaamon kaveri oli sitä mieltä, että ei kannata ruveta korjaamaan, koska tulisi niin kalliiksi. Halvempaa on laittaa käytetty kone.
- Jle
Katsoppa varaosahausta sieltä löytyy ainakin yksi kone.
eli www.varaosahaku.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287