Ostan hyvän 1.7 dieselkoneen. Vuosimallit 1995-2000 käyvät.
Vastaukset 7
- niissä
tuontifirmoissa (MotorTeam ym.) Karkasiko hinnat, vai eikö ollut koneita?
- Jon
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
- näyttäisi
Jon kirjoitti:
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
löytyvän vaikka kuinka paljon paikkoja josta kannattaa kysyä. Ei välttämättä kyllä Saksasta tuotuja, mutta jos alkup. suomi-koneet kelpaa...
Eri hakusanoja vaihtelemalla, vaihtoehtoja löytynee. - Eräs oikeasti varaosia maah...
MotorTeamko myisi tuontiosia?
Sallitteko minun hymyillä kohteliaasti.
Maapurin Romani-mies antoi konevikaisen lancerin niille, ja toinen kaveri oli tehdä kaupat saman auton koneesta, testattuna. miten se liene mahdollista.
- kysyn
vain kysyn, miksi ostat koneen? Vaihdatko bensan dieseliksi vai loppuiko entinen kone ?
Itselläni on Corsa 1,7D -00, ajettu 230 tkm ja pelittää kuin enkeli.- jon
kun poika vaihtoi öljyt ja laittoi öljynsuodattimen huonosti paikalleen. Autokorjaamon kaveri oli sitä mieltä, että ei kannata ruveta korjaamaan, koska tulisi niin kalliiksi. Halvempaa on laittaa käytetty kone.
- Jle
Katsoppa varaosahausta sieltä löytyy ainakin yksi kone.
eli www.varaosahaku.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480