Ostan hyvän 1.7 dieselkoneen. Vuosimallit 1995-2000 käyvät.
Ostan dieselmoottorin
7
857
Vastaukset
- niissä
tuontifirmoissa (MotorTeam ym.) Karkasiko hinnat, vai eikö ollut koneita?
- Jon
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
- näyttäisi
Jon kirjoitti:
Eipä ole tällä hetkellä Motorteamilla. Tuokohon jokin muu firma moottoreita Saksasta? Ihme on, että konetta on (Isuzun 1.7 dsl)vaikea Suomesta löytää.
löytyvän vaikka kuinka paljon paikkoja josta kannattaa kysyä. Ei välttämättä kyllä Saksasta tuotuja, mutta jos alkup. suomi-koneet kelpaa...
Eri hakusanoja vaihtelemalla, vaihtoehtoja löytynee. - Eräs oikeasti varaosia maah...
MotorTeamko myisi tuontiosia?
Sallitteko minun hymyillä kohteliaasti.
Maapurin Romani-mies antoi konevikaisen lancerin niille, ja toinen kaveri oli tehdä kaupat saman auton koneesta, testattuna. miten se liene mahdollista.
- kysyn
vain kysyn, miksi ostat koneen? Vaihdatko bensan dieseliksi vai loppuiko entinen kone ?
Itselläni on Corsa 1,7D -00, ajettu 230 tkm ja pelittää kuin enkeli.- jon
kun poika vaihtoi öljyt ja laittoi öljynsuodattimen huonosti paikalleen. Autokorjaamon kaveri oli sitä mieltä, että ei kannata ruveta korjaamaan, koska tulisi niin kalliiksi. Halvempaa on laittaa käytetty kone.
- Jle
Katsoppa varaosahausta sieltä löytyy ainakin yksi kone.
eli www.varaosahaku.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891