Pettävätkö Vesimiehet

naistansa

Kun olen saanut sellaisen kuvan et ei,mutta haluaisin vielä tietää muilta:D

19

5772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiet

      Ei ikinä!!

      • asdasdasö

        Heh :D


    • kalat

      vastaus kysymykseen....
      Itselläni on tällä hetkellä suhde vesimieheen, joka on avoliitossa.
      Ei kai sekään katso horoskooppia, kuka pettää...

    • lailla

      kuin kaikki muutkin merkit..

    • suosittele...

      No nehän ne vasta pettävätkin :(
      Ensin ollaan niin kainoja ja ystävällisiä,
      mutta karu totuus paljastuu hetkeä myöhemmin.
      En suosittele Vesimiesnaista kenellekkään,
      vaikeita ovat, eivätkä pysy uskollisina.

      • \o/~

        oon aivan toista mieltä. Koska olen itse vesimiesnainen enkä voisi kuvitellakaan pettäväni. ajatellessakin pettämistä tulee paha mieli.


      • ..ja pettäväinenkin joskus..

        en itse haluaisi olla semmoinen, mutta jotenkin minulla tuntuu olevan ihan jumalaton tarve saada ihmiset rakastumaan tai ihastumaan minuun.. :/ vaikka itse rakaistaisinkin jotakuta toista, huomionsaanti joltain muulta yllättävltä taholta imartelee niin hemmetisti että tulee sitten joskus tehtyä vääryyksiä.. en tiedä johtuuko se horoskoopista, mutta itse aina haluaisin uskoa kaikista muista hyvää ja olla itse luottamuksen arvoinen ja sitten petyn itseeni kun en osaakaan.. :/ taitaa olla perusvesimiestouhua.. :( vai?? ystävänä taidan kyllä olla enemmänkin kuin ok..saa flirttailla paljon


      • I agree
        \o/~ kirjoitti:

        oon aivan toista mieltä. Koska olen itse vesimiesnainen enkä voisi kuvitellakaan pettäväni. ajatellessakin pettämistä tulee paha mieli.

        Totta. Itsekin olen vesimiesnainen ja aina ajatellut, voisinko pettää miestäni. En saa mitään tunteita muita miehiä kohtaan enkä pystyisi kuvittelemaan, että olisin toisen miehen kanssa sängyssä. Jos vesimiesnainen pettää, tämä ei vielä rakasta miestään tosissaan. Rakastuttuaan vesimiesnainen on uskollinen ja luotettava.


      • Raivostuttavaa

        On kyllä niin hirveetä yleistämistä että jos sinua on petetty niin olet kyllä ansainnut sen, ei pahalla.

        Itse vesimiesnainen ja en ikinä pystyisi edes kuvittelemaan, että olisin sängyssä toisen miehen kanssa. Minulle seksi ja parisuhteet ovat niin iso asia, että ei niihin mennä ekan miehen kanssa joka tulee kadulla vastaan ja ne jotka yllyttävät pettämään ovat pahimpia. Jos joku ystävä alkaisi ehdottamaan, että pettäisin poikaystävääni, sanoisin että ei tarvitse enää olla missään tekemisissä kanssani ja jos vieras mies ehdottaa pettämään, niin mitä minä siitä hyödyn? Kaikki sukupuolitaudit, hirveän omatunnon ja pettäjän leiman.

        Nytkin onnellinen suhde poikaystävän kanssa ja jos joku siinä pettäisi niin se olisi kyllä tuo toinen. Hyvä jos yksi vesimies pettää niin kaikki vesimiehet leimataan pettäjiksi.


    • veskarityttö

      katso horoskooppimerkkiä.
      Vesimies (vaikka onkin hankala, arvoituksellinen ja niiiin ihana:) on, usko tai älä, kuitenkin vain ihminen. Ja rakastuttuaan myös toimii kuten rakastuneet ihmiset toimivat.
      Mutta jos suhde ei henkisesti tyydytä vesimiestä, tai siinä on pitkään selvittämättömiä epäkohtia, saattaa kynnys pettämiseen madaltua.
      Enpä kuitenkaan kovasti huolisi asiasta. Eihän kukaan halua pettää, jos todella rakastaa

    • suru

      mä oon itse vesimies... kun olen suhteessa mulla ei ole mitään tarvetta lähtee pettämään enkä koskaan ole pettänytkään...

      • kuka

        Vesimiesnainen ei ainakaan petä, jos suhde ei toimi, niin pakkaa tavaransa ja häipyy omille teilleen ..


    • vesimies nainen..

      se on henkilökohtaisesti jokaisesta itsestään kiinni pettääkö vai ei...minusta sitä ei voi katsoa mitenkään horoskoopin perusteella. mutta sitä mieltä olen että jos oikeasti rakastaa ei tulisi edes mieleen pettää rakastaan..!! minulla itselläni se ainakin on niin.. jos on tarve pettää ei varmaankaan rakasta kyseistä henkilöä ketä pettää joten miksi sitten olla hänen kanssaan..?!?! lopettaisi sitten suhteen ennemmin kuin pettää toista ja satuttaa vaan häntä kahta kauheemmin..:( siinä mielipiteeni..:) mutta kaikillahan on omansa..joten mielipiteistä ei voi kiistellä..!

    • meea

      Tunnen neljä vesimiesmiestä läheisesti. Kaikki neljä ovat mitä parhaimpia ja hauskimpia ystäviä mitä on, mutta parisuhteessa täysin tunteettomia paskiaisia, kyvyttömiä läheisyyteen ja uskollisuuteen. Näistä neljästä miehestä kolme pettää säännöllisesti omia kumppaneitaan. Kiinni jäädessään yksinkertaisesti kieltävät asian tyystin. Vain yhden tiedän olleen uskollinen omassa parisuhteessaan, joten poikkeuksiakin kai on, tai sitten onnellisia ja tyydyttäviä parisuhteita!

      • veskarinainen

        pettänyt ja julmasti. niinkuin joku jtn selittikin,minäkin olen hyvä silloin kun olen vain ystävä..parisuhteissa saatan olla itse peru koska pelästyn jos joku tosissaan rakastuu minuun..kyllästyn äkkiä ja sitten hyppään toiseen sänkyyn *huoh*


      • plaa plaa...

        mun oma avopuoliso on jopa tunteellisempi ja huomaavaisempi kuin useimmat naiset, joten voipi olla aikalailla yksilöllistä... onneks, minun kannaltani ainakin ja muidenkin naisten :)


      • veskariN43
        veskarinainen kirjoitti:

        pettänyt ja julmasti. niinkuin joku jtn selittikin,minäkin olen hyvä silloin kun olen vain ystävä..parisuhteissa saatan olla itse peru koska pelästyn jos joku tosissaan rakastuu minuun..kyllästyn äkkiä ja sitten hyppään toiseen sänkyyn *huoh*

        olin naimisissa kaksosmiehen kanssa 15 vuotta..ja kertaakaan ei käynyt mielessä pettäminen...vaikkakin suhde oli todella huonossa jamassa viimeiset 5 vuotta....

        Nyt *vapaana* olleena 1,5 vuotta ja edelleen sitä mieltä..etten koskaan tule haksahtamaan varattuun mieheen....tai jos uuden suhteen aloitan..en tule pettämään...(kop kop kop)


    • pettänyt

      Itse olen vesimies- mies ja olen pettänyt. Ei kai sitä voi kuitenkaan yleistää, jokainen tekee omat ratkaisunsa horoskoopista riippumatta.

    • vesim.nainen

      EI NYT PETTÄMINEN JOHDU HOROSKOOPPIMERKISTÄ!!!
      Itse en kyllä petä jos suhde vaan toimii kunnolla eikä ole aihetta pettämiseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe