Onko kenelläkään kokemuksia mökin vuokrauksesta huvila.netin kautta? Onko tullut yllättäviä kustannuksia? Kuinka pian omistaja otti teihin yhteyttä varauksen jälkeen? Kaikki kommentit tervetulleita!
Huvila.net
6
7575
Vastaukset
- joooo
Olemme vuokranneet mota kertaa mökin huvila. netin kautta. Olemme ottaneet aina puhelimitse suoraan yhteyttä vuokraajaan, aina on kaikki toiminut OK eikä mitään lisäkustannuksia ole tullut.
- vuokraaja
Hyvin toimii. Olemme aina varanneet suoraan omistajalta internetin kautta. Ei mitään ongelmia.
Samassa mökissä Kaakkoissuomessa olemme olleet jo useamman kerran.
- kokeneet
Meillä on viiden vuoden kokemus huvilanetin kautta vuokrattavista mökeistä. Kaikki ollut hyviä mökkejä ja kommelluksiakin on sattunut niin omistajat korjaavat välittömästi.
Viimevuonna yritin lomarengaan kautta mutta se oli jotenkin hankalaa kun ei omistajien kanssa saanut tehdä varauksia. - Lomailijat
Hyviä kokemuksia olemme saaneet jo monena vuonna!
- Anonyymi
aivan surekeat sivut . kuka pilasi sivut , aikaisemmin oli hyvät. nyt amatööri asialla
- Anonyymi
Sami asiakaspalvelussa on ylimielinen. Kesti vuoden, että sain mökkini pois huvila.netin sivulta. Mökin vuokraajille en voi suositella tätä alustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829