Täälä kun on listaa kukka-aiheisista lauluista, niin osaisittekos luetella lauluja toisesta kivasta asiasta eli kissoista. Mitä kissa-aiheisia lauluja tiedätte ?
- Kissa vieköön (...kyllä sull on silmät, kissa vieköön...) - Mikä vois olla sen mukavampaa, musikaalista Sound of Music: ...kissojen viikset ja kasteiset kukat...
Kirjoita "suomalainen nimi"-kenttään "kissa" ja hae.
0Äänestä
säde
Kissankultaa ála Matti & Teppo Ruohonen.
0Äänestä
Saapas
Mun kissani rakastaa mua ABC, kissa kävelee...
0Äänestä
rita
En muista tarkalleen sanoja mut Olavi Virta on sen levyttänyt...Oi jos oisit kultaseni kissanpentu......voisit uneen päästä polvellain.Silittäisin päätäsi ja pientä nöpönenää,enkä sua luovuttaisi kenellekään enää.
0Äänestä
runotyttöilijä
Sonja Lumme - Kissanainen. Tulee aina paikalliselta.
0Äänestä
Aino
Musikaalissa Cats on aika paljonkin näitä.
"..Kisu sisu visu misu neljä kissanpoikaa..."
0Äänestä
Einitär
Einin albumilta Eini & Lady löytyy sellainen kappale kuin "Ota kii jos saat", jossa on perinteinen kissa-hiiri-asetelma..
Vastaukset 13
Vanhimmat
kotikissa-Johanna Pakonen
Mustankissan tango
Kissanainen/ Aki Sirkesalo
Reissumies ja kissa Tapio Rautavaaran laulamana!
Don Huonot - Kissaihmiset
Näissä lauluissa ainakin mainitaan kissa...
- Kissa vieköön (...kyllä sull on silmät, kissa vieköön...)
- Mikä vois olla sen mukavampaa, musikaalista Sound of Music: ...kissojen viikset ja kasteiset kukat...
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php
Kirjoita "suomalainen nimi"-kenttään "kissa" ja hae.
Kissankultaa ála Matti & Teppo Ruohonen.
Mun kissani rakastaa mua
ABC, kissa kävelee...
En muista tarkalleen sanoja mut Olavi Virta on sen levyttänyt...Oi jos oisit kultaseni kissanpentu......voisit uneen päästä polvellain.Silittäisin päätäsi ja pientä nöpönenää,enkä sua luovuttaisi kenellekään enää.
Sonja Lumme - Kissanainen. Tulee aina paikalliselta.
Musikaalissa Cats on aika paljonkin näitä.
"..Kisu sisu visu misu neljä kissanpoikaa..."
Einin albumilta Eini & Lady löytyy sellainen kappale kuin "Ota kii jos saat", jossa on perinteinen kissa-hiiri-asetelma..