Täälä kun on listaa kukka-aiheisista lauluista, niin osaisittekos luetella lauluja toisesta kivasta asiasta eli kissoista.
Mitä kissa-aiheisia lauluja tiedätte ?
Kissa-aiheisia lauluja ?
13
10740
Vastaukset
- jokunen
kotikissa-Johanna Pakonen
- lalla
Mustankissan tango
- OK.
Kissanainen/ Aki Sirkesalo
- Kari fani
Reissumies ja kissa Tapio Rautavaaran laulamana!
- Miau
Don Huonot - Kissaihmiset
- Rhanna
Näissä lauluissa ainakin mainitaan kissa...
- Kissa vieköön (...kyllä sull on silmät, kissa vieköön...)
- Mikä vois olla sen mukavampaa, musikaalista Sound of Music: ...kissojen viikset ja kasteiset kukat...
- ..tuolta...
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php
Kirjoita "suomalainen nimi"-kenttään "kissa" ja hae.- säde
Kissankultaa ála Matti & Teppo Ruohonen.
- Saapas
Mun kissani rakastaa mua
ABC, kissa kävelee... - rita
En muista tarkalleen sanoja mut Olavi Virta on sen levyttänyt...Oi jos oisit kultaseni kissanpentu......voisit uneen päästä polvellain.Silittäisin päätäsi ja pientä nöpönenää,enkä sua luovuttaisi kenellekään enää.
- runotyttöilijä
Sonja Lumme - Kissanainen. Tulee aina paikalliselta.
- Aino
Musikaalissa Cats on aika paljonkin näitä.
"..Kisu sisu visu misu neljä kissanpoikaa..." - Einitär
Einin albumilta Eini & Lady löytyy sellainen kappale kuin "Ota kii jos saat", jossa on perinteinen kissa-hiiri-asetelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564