Täälä kun on listaa kukka-aiheisista lauluista, niin osaisittekos luetella lauluja toisesta kivasta asiasta eli kissoista.
Mitä kissa-aiheisia lauluja tiedätte ?
Kissa-aiheisia lauluja ?
13
10497
Vastaukset
- jokunen
kotikissa-Johanna Pakonen
- lalla
Mustankissan tango
- OK.
Kissanainen/ Aki Sirkesalo
- Kari fani
Reissumies ja kissa Tapio Rautavaaran laulamana!
- Miau
Don Huonot - Kissaihmiset
- Rhanna
Näissä lauluissa ainakin mainitaan kissa...
- Kissa vieköön (...kyllä sull on silmät, kissa vieköön...)
- Mikä vois olla sen mukavampaa, musikaalista Sound of Music: ...kissojen viikset ja kasteiset kukat...
- ..tuolta...
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php
Kirjoita "suomalainen nimi"-kenttään "kissa" ja hae.- säde
Kissankultaa ála Matti & Teppo Ruohonen.
- Saapas
Mun kissani rakastaa mua
ABC, kissa kävelee... - rita
En muista tarkalleen sanoja mut Olavi Virta on sen levyttänyt...Oi jos oisit kultaseni kissanpentu......voisit uneen päästä polvellain.Silittäisin päätäsi ja pientä nöpönenää,enkä sua luovuttaisi kenellekään enää.
- runotyttöilijä
Sonja Lumme - Kissanainen. Tulee aina paikalliselta.
- Aino
Musikaalissa Cats on aika paljonkin näitä.
"..Kisu sisu visu misu neljä kissanpoikaa..." - Einitär
Einin albumilta Eini & Lady löytyy sellainen kappale kuin "Ota kii jos saat", jossa on perinteinen kissa-hiiri-asetelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599