Mistä sellasen vois ostaa/tilata? Oon ettiny sekä netistä että kaupoista mutta ei oo löytyny.
Tanssimatto PC:lle?
5
8829
Vastaukset
- Miksu
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1i-49-en.html
Tuolla on sivun alalaidalla- Zephryl
Itse tilasin maton ja adapterin Polarpandasta. Hyvin ovat toimineet kun opin säätämään oikein. Tosin SmartJoyn adaptereita ei tainnut siellä nyt olla... Mutta monessa nettikaupassa on noita tanssimattoja myytävänä. Itse en halunnut halvinta mahdollista ostaa joten päädyin tuohon Deluxe mattoon. Kaverillani on sellainen "halvempi" tanssimatto (jonka merkkiä en muista), toimi pari kuukautta ja nyt nappulat painelee itse itseään miten tahtoo..
- tilattuna suomeen?
Paljonko koko homma maksaa tilattuna suomeen siis tanssimatto ja postituskustannukset?
Kauanko kestää tulla paketti?
Miten maksu suoritetaan, tilille vai postiennakolla mikä on turvallista sekä joustavaa? - maaruuta
tilattuna suomeen? kirjoitti:
Paljonko koko homma maksaa tilattuna suomeen siis tanssimatto ja postituskustannukset?
Miten maksu suoritetaan, tilille vai postiennakolla mikä on turvallista sekä joustavaa?kitos
- saatanavittuhelvetti
tilattuna suomeen? kirjoitti:
Miten maksu suoritetaan, tilille vai postiennakolla mikä on turvallista sekä joustavaa?tilaa polarpandasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848