Toteutetaan siten että poistetaan ilmanputsari
auto on käynnissä kaadetaan kaasuttimeen aimo
lirauksia vettä samalla autoa voimakkaasti
kaasutellen.Veden kokonaismäärä n,puoli litraa
kyllä lähtee karstat koneesta,kannattaa kokeilla
on yleisesti käytetty keino.
Kaasutin moottorin karstanpoisto
5
812
Vastaukset
- Älä tee näin
Älkää helkutissa kokeilko tuolla metodilla. VESI EI OLE KOKOONPURISTUVAA. Jos vettä menee sylinteriin enemmän kun puristustilavuus on, se on koneen meno. Kiertokanget solmussa ja muuta sälää irtoaa. Oikea tapa on sumuttaa vettä esim. sumutinpullolla kaasuttimen kurkkuun koneen käydessä suhteellisen kovia kierroksia. Karsta irtoaa näinkin.
- C - klass
Kysäseppä asiaa vaikkapa joltakin vähänkin tietävältä autokorjaajalta niin yllätyt.
En todellakaan alkaisi kirjoittelemaan
tuommoisia jos asia olisi tuulesta temmattu. - C - klass
C - klass kirjoitti:
Kysäseppä asiaa vaikkapa joltakin vähänkin tietävältä autokorjaajalta niin yllätyt.
En todellakaan alkaisi kirjoittelemaan
tuommoisia jos asia olisi tuulesta temmattu.Eikä sitä kaikkea vettä tietenkään kerralla
toki, jos niin tekee saattaa käydäkkin huonolla
tuurilla huonosti mutta lirauttelee pikkuhiljaa
ajan kanssa.Tolkku se pitää olla myös n........
- älä tee näin
Olen itsekin tehnyt vedellä karstan poiston ja toimii.Mutta tuo kirjoituksesi, "kaadetaan aimo lorauksia" nosti niskakarvat pystyyn. Joku voi dieselin tuhota välittömästi noilla ohjeilla. Vesi sumu ajaa saman asian. Eihän sellaisessakaan pytyssä jossa on kansitiiviste vaurio ole karstasta tietoakaan. Varovaisuutta tuo konsti vaatii.
- C - klass
Varomaton ja kokematon tietysti voi kyllä...
Oli ehkä ronskisti sanottu,mutta itsekkin
olen joskus vanhempiin autoihin tuon tehnyt.
Ja olen sitä mieltä että lorauttelu on
parempi kun sumuttelu,kun sen osaa tehdä
ja on näppituntuma hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701063
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 84773
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55519Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36499Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454