Onko muilla ollut virtsassa nitriitti koholla? Eilen neuvolassa käydessäni mulla oli ja nyt sitä ihmetellään mistä johtuu, tulehdus oireita ei ole. Saattaako johtua ruoasta? Huomenna menen labraan tarkempiin tutkimuksiin. Olen rv 30 6 ja huolestuttaa tuo ettei vaan ole haitaksi sikiölle.
Nitriitti
Eetu
1
1605
Vastaukset
- .....
Nitriitit kertoo yleensä tulehduksesta. Raskausaikana tulehdus voi olla myös oireeton (ja usein sitä onkin). Hyvä että otetaan tarkempi näyte (voidaan tutkia mikä bakteeri aiheuttajana ja siten mikä lääke auttaa). Tulehdus on aina hoidettava mutta muutaman päivän viive ei maata kaada. Jos alkaa supistella tai tulee muuten kipuja vatsaan, kannattaa soitella neuvolaan tai synnärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713