Mitä autokoulua suosittelisit? Missä on mukava ja asiansa tunteva henkilökunta? Kiitoksia jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Lpr:n autokoulut
18
4090
Vastaukset
- Varaa oma nimimerkki
Nii Ahokaisen autokoulu.
- ----------------------
Itse kävin Mäkisen... Ihan suht ok, mutta kannattaa valita oikea ajo-opettaja itselleen... Hinta puoli on sitten taas se toinen... Olisipahan ainakin melkein keskellä keskustaa... :/
- Ei enää ikinä
Itse kävin myös Mäkisellä. Minulla ilmeisesti oli väärä opettaja, koska en keksi kyseisestä autokoulusta mitään hyvää sanottavaa..
Kakkosvaiheessa en todellakaan enää kyseiseen puljuun palannut. YD:tä voin sen sijaan suositella oikein lämpimästi! - meinaa
Ei enää ikinä kirjoitti:
Itse kävin myös Mäkisellä. Minulla ilmeisesti oli väärä opettaja, koska en keksi kyseisestä autokoulusta mitään hyvää sanottavaa..
Kakkosvaiheessa en todellakaan enää kyseiseen puljuun palannut. YD:tä voin sen sijaan suositella oikein lämpimästi!Kouvo ja kumppanit,opettajat mukavia samalla asiallisia,en tiedä nyt mutta silloin kun ajoin kortin niin sain maksaa sen osa-maksulla ja sain kortin käteen vaikken ollut maksanut kuin yhden erän.Yritys on myös sertifikoitu eli laatua valvotaan ja empä ole moitteita kuullut.
- -minä-
Kouvo on hyvä autokoulu, todella mukavaa porukkaa ym. mene sinne;)
- anni
Miekin suosittelen Kouvoa. Tosi mukavat työntekijät :) Ite ajoin siellä kortin vuosia sitten, ja viime kesänä tuli hankittua vielä A-kortti, ni Kouvolle menin tottakai.
- miettivä...
Joku sanoi Kouvolla pystyvän maksamaan osamaksuna.. Pystyykö muissa autokouluissa ja millaisin perustein ne myöntyy osamaksuihin? Jossain näin taulukon jonka mukaan Ahokaisella olisi halvin B-kortti, pitääköhän paikkansa?
- hamsteri
kyllä muissakin autokouluissa voi maksaa osamaksulla. ite kävin 1.vaiheen mäkisellä ja maksoin sen muistaakseni 7.osassa. Eikä siihe tarvii muita perusteluja kuin että ei oo varaa maksaa kerralla. Mulla ei oo ainakaa mitää negatiivista sanottavaa siitä autokoulusta :D
- ducati_83
Itse olen ollut Ahokaisen autokoulun ja City Driversin asiakkaana. Molemmista olen saanut hyvää opetusta. Silloin kun suunnittelin B-kortin hankkimista, tein hintakyselyitä eri autokouluihin ja Ahokaiselta sain parhaan tarjouksen. En tosin muista hintaa..
Tuon osamaksun luulisin olevan mahdollista ihan jokaisessa autokoulussa, koska harvoilla on varaa maksaa kerralla koko summaa pois. Luulisin, että esim. neljässä erässä maksaminen ei ole mikään ongelma.
Mutta kuitenkin, näitä osamaksu- ja hintakyselyitä kannattaa tehdä soittamalla eri autokouluihin tai käydä ihan paikanpäällä jutustelemassa. Kyllä heillä yleensä aikaa riittää ja Ahokaisella varmaan tarjoavat kahvitkin :)
PS. Tällä palstalla on ollut aikaisemmin keskusteluja samasta aiheesta, sieltä löytyy myös ihan hyviä kommennteja. - alkuperäinen..
ducati_83 kirjoitti:
Itse olen ollut Ahokaisen autokoulun ja City Driversin asiakkaana. Molemmista olen saanut hyvää opetusta. Silloin kun suunnittelin B-kortin hankkimista, tein hintakyselyitä eri autokouluihin ja Ahokaiselta sain parhaan tarjouksen. En tosin muista hintaa..
Tuon osamaksun luulisin olevan mahdollista ihan jokaisessa autokoulussa, koska harvoilla on varaa maksaa kerralla koko summaa pois. Luulisin, että esim. neljässä erässä maksaminen ei ole mikään ongelma.
Mutta kuitenkin, näitä osamaksu- ja hintakyselyitä kannattaa tehdä soittamalla eri autokouluihin tai käydä ihan paikanpäällä jutustelemassa. Kyllä heillä yleensä aikaa riittää ja Ahokaisella varmaan tarjoavat kahvitkin :)
PS. Tällä palstalla on ollut aikaisemmin keskusteluja samasta aiheesta, sieltä löytyy myös ihan hyviä kommennteja.Tässä on vielä vähä aikaa miettiä mihin ilmottaudun ;)
PS. Onhan niitä keskusteluja varmaan ollu monestikin, mut tällasia keskusteluja on hyvä välillä "nostaa" pinnalle.
- vatanen
kyl joensuu on hyvä.
- ajokortiton
Paljonko maksaa Joensuun autokoulussa ja voiko maksaa osissa ja monessa erässä?
- sepi
paljo auto loulu maksaa??
- hamsteri
taitaa olla pyöreesti siinä 1500e...tarkkaa hintaa en nytte muista... :P
- ehdottomasti
Voin suositella erittäin lämpimästi Young Driversia! On kokemusta jopa neljästä heidän opettajasta ja erittäin mukavia ja osaavia kaikki. Osamaksusta en osaa sano, ei muuta kuin puhelin käteen ja kysymään.
- onostettu
Kyl mie maksoin YD:ssä osamaksulla, siellä sai ite valita kuinka monta erää halusi (otin 4 erässä)
- mievuan
ite ajoin opetusluvilla ekan vaiheen, ja toisen vaiheen ajoin city driversillä. tykkäsin opettajista ja sain asianmukaista opetusta. eli suosittelisin myös sitä!
- ehdottomasti..
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291