Jos sinä tunnet minua kohtaan jotakin ja minulla on tunteita sinua kohtaan, silloinhan tämä on ihan naurettavaa ja me nauretaan tälle vielä haudan partaallakin et oltiimpas pelkureita.
Jos kaikki olisikin ihan yksinkertaista. Jos voisikin tietää toisen ajatuksista. Jos ei tarvitsisi koskaan luulla eikä olettaa mitään, säästyisi aika monelta turhauttavalta asialta. Kaikki loksahtaisi paikoilleen tuli tästä sitten jotakin tai vaikka ei tulisi milloinkaan. Kaikki olisi silloin heti ihan yksinkertaista. Ainut monimutkaisuus on vain se, että miten se saataisiin selville. Tämänhetkiset keinot eivät oikein riitä.
Jos kaikki onkin
33
3352
Vastaukset
- yksinkertaista kaikki on
Jos onnistuu selvittämään tunteet tuntemattomaan ja myös pääsee keskustelemaan asioista, on paljon helpompaa elää. Mutta siihen vaaditaan molemman osapuolen keskusteluja, tunnusteluja yms. asioita.
Valitettavasti ne ajatukset eivät lennä kummankaan päästä päähän vaikka sitä ehkä molemmat toivoisikin. Mitä siis tehdä, jotta asiat selviäisivät. PUHU, puhu, puhu......ja puhu. Keskustele aina sopivissa tilanteissa, tunnustele ja kokeile miten toinen reagoi. Se on paras keino selvittää asia.- aapee
Se on aika jännä juttu, et miksi jostakin ihastumisasiasta pitää tehdä niin vaikea ja ongelmallinen. (Nyt mulla järkilamppu hetken vilkuttaa :).) Siis mitkä tahansa muut asiat olisi jo poissa päiväjärjestyksestä, mut sitten kun ihastuu, niin muuttuukin aika avuttomaksi muka, eikä osaisi muka jotenkin sitä selvittää ja puhua. Tää näyttää jo ihan omituiselta tässäkin ettei muka osais puhua.. :) Mikä tahansa muu ongelma tai jarru olisi jo ollu veks kauan sitten, mut tämä jotenkin hämää ja vie järjen vai kuvitteleekohan sen vain. Harvoin sattuu et ihan kliinisesti ja loogisesti ja järkevästi ohimennen kysäisee, että et sattuis oleen kiinnostunut minusta kun minä olen sinusta. Jos olet niin hyvä juttu, jos et niin ei sitten ja guudbai. Mä en kannata mitään pelejä enkä tunnusteluja, koska ne saa vain ihan vaivautuneiksi eikä toimi koskaan ja niihin reagoi aina ihan väärin. Se on musta pahin keino selvittää. Mut pitää laittaa se vanha rasti ruutuun, jos tykkäät-systeemi käyttöön
- nainen23
Jos sitä vaan pelkää ttä toinen ei tunnekaan samoin. On ihanaa olla ihastunut..ja jos ei kerro toiselle tunteistaan saa ainakin pitää unelmansa että siitä voisi jotai joskus tulla..
- meillä
olla enemmän uskallusta tosiaan,muuten menee överiksi :)
- kertomalla
minulle mitä tunnet. Vai mitä? Minun tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen voimakkaat. Kuten ovat olleet ensi tapaamisesta lähtien. Vaikka en aina uskaltanut luottaa. Mutta kaikki todella voisi olla yksinkertaista, jos vain
uskallettaisiin! Valta on nyt sinulla.- Aivan kuin olisimme luodut ...
Välillä jopa tuntuu, että osaan lukea ajatuksiasi. Ehkä se on vain jokin tunne, mutta aina kun kohtaamme, tuntuu kuin olisimme tunteneet toisemme jo pidemmän ajan.
On mukava keskustella kanssasi, tuntuu kuin etsisit sopivia aiheita mistä keskustella.
Se tuntuu mukavalta. Luovutan vallan edelleen sinulle.
- sun
pitäis tietää että olen kiinnostunut susta hyvin paljon.
- .....
Enpä usko enää mitään, mitä luen. Et sinä ole tätä kirjoittanut. Vaikka usein erehdynkin luulemaan, että jaat kanssani ajatusratoja. Siis muka.
Mutta sinua sielä minun on ikävä, armoton ikävä. Sinua sielä "tuntematon".- se auttaa...
...jaksamaan. Kyllä minä tämän kirjoitin. Usko pois. Odotan vain että seuraavan kerran tavatessamme juttelet rohkeasti kanssani jälleen.
- .....
se auttaa... kirjoitti:
...jaksamaan. Kyllä minä tämän kirjoitin. Usko pois. Odotan vain että seuraavan kerran tavatessamme juttelet rohkeasti kanssani jälleen.
ja koskas se seuraava kerta on? Kun ne keinot ovat vähissä. ;o)
- Usko jo
..... kirjoitti:
ja koskas se seuraava kerta on? Kun ne keinot ovat vähissä. ;o)
Heti kun olet taas töissä.
- .....
Usko jo kirjoitti:
Kauankos mä olenkaan ollut pois töistä? En enää muista, oliko se eilen vai 5v. sitten.
- Työtön..
Usko jo kirjoitti:
Töihin menossa. En vain tiedä minnepäin maailmaa vielä. En ole laiskuri vaan lemmenkipeä. Siks en oo töissä. Hyvä syy, eikös ;)
- numeronhan varmaan olet jo ...
...
- Minä
numerosi sen viime kerran jälkeen. Ymmärrettävistä syistä.
Ois tärkeetä saada jotain selvyyttä mahdollisista mahdollisuuksista mahdollisimman pian, että tiedän mitä tehdä elämälläni. - Minä
Minä kirjoitti:
numerosi sen viime kerran jälkeen. Ymmärrettävistä syistä.
Ois tärkeetä saada jotain selvyyttä mahdollisista mahdollisuuksista mahdollisimman pian, että tiedän mitä tehdä elämälläni.vaan serbiterroristi. ;)
- mimmi
Minä kirjoitti:
vaan serbiterroristi. ;)
Siis James Blunt, vai :D Heh, olikohan se serbi..mutta että terroristi?? Hyviä biisejä sillä on: varsinkin Cry...nyyh :(
- mieltä
aivan turhaa jossittelua, kaikki on ihan päivänselvää!
- lukemisen ymmärtäjä
ymmärrän kyllä selvää suomen kieltä mitä olet VARMASTI kirjoittanut.
- Innokas vastaaja
lukemisen ymmärtäjä kirjoitti:
ymmärrän kyllä selvää suomen kieltä mitä olet VARMASTI kirjoittanut.
Kelpaako tällainen sinulle?
- Onnekas? vastaaja
Innokas vastaaja kirjoitti:
Kelpaako tällainen sinulle?
en ymmärrä. Koitan ymmärtää jatkossa paremmin.
- tajua
Onnekas? vastaaja kirjoitti:
en ymmärrä. Koitan ymmärtää jatkossa paremmin.
tulee sellanen ymmärtämisvaikeus kun yrittää tajuta oliko tää sulta vai ei, pää on kovilla.
- haudan partaalla
hohhohohohohohohehehehehe..jos eletään 13.päivä alta pois :(
- se onkin
onnenpäivä =)
- viesteistä..
jotka ei ole minulle jatkuu....
ja jatkuu... ja jatkuuu....
Kelle nämä kaikki oikein ovat? *miettii*
Vaikka joku tuntisi ja minä tuntisin ja tunnettais vaikka molemmat ihan mitä vaan niin muistan vaan sen ihanan kylmää vettä niskaan-fiiliksen kun kuulin itselleni ystävällisesti kerrottavan ettei hän ikinä tekis mitään asian suhteen.
Lausahduksesta on jo kyllä monta vuotta aikaa, mutta varmaan pitää paikkansa edelleenkin.
Ai mitäkö sitten teen täällä?
No kun on kiva olla samanhenkisessä seurassa... - nainen123
Sitä samaa olen minäkin miettinyt. En yhtään tunne häntä, johon olen korviani myöten ihastunut ja hänkin on antanut sellaisia merkkejä, että saattaisi olla kiinnostunut minusta. En/Emme varmaan saa koskaan tietää sitä, koska minä en osaa tehdä aloitetta tässä asiassa, voin vain arvailla ja haaveilla, että jospa..
Jos ei hän koskaan tee aloitetta, jää tämä vain jossittelun asteelle koko juttu :(
Sinäsä tosi naurettavaa, että miksei sitä voi sanoa toiselle, että hei kuule, mä oon ihastunut suhun, lähtettäiskö vaikka kahville/drinkille/syömään/kävelylle/olis kiva tutustua paremmin..?
Mutta mä en uskalla, pelkään, että olen tulkinnut väärin katseesi/eleesi/ilmeesi ja joudun kuitenkin näkemään sinua satunnaisesti ja se olisi sitten liian noloa.pieni hinta se nolostuminenkin on siitä että sä saat tietää onko se toinen oikeesti kiinnostunut.
- pelkuri
minäkin. Uskalla en kysyä. Hän on aivan liian kaunis ja ihana(näin kauempaakin tähyiltynä), enkä mä usko, että hänellä on samanlaisia tunteita kuin mulla. Ei sitä haluisi nolata itseään. Sellainen pikkuinen söpöliini suklaasilmä.
kivasti sanottu, "pikkuinen söpöliini suklaasilmä". Toivottavasti joku joskus ajattelee noin minustakin, vaikkakaan söpöksi en tunnustaudu :)
- Minä,
Oletetaan siis että selviäisi ihan yksinkertaisesti että ollaan milemmat toisiimme ihastuneita...MUTTA, jos se selviäisi vasta haudan partaalla minä kyllä itkisin ja enkä sinäkin kun jäisi kaikki lihan nautinnot saamatta.Eiks meillä kuitenkin voisi olla ihan kivaa yhdessä nyt kun ei vielä ole se toinen jalka haudassa...
- pyhpyh
kuka haluu olla "ihan kiva" ja et on "ihan kivaa"?
Voisko pliisumpaa ja mitäänsanomattomampaa enää olla. Ihan kivaa jos haluat, niin tahdotaan eri asioita.
- ihastumista
ei kannattaisi kauaa ruokkia. No, tietysti jos ei oo pokkaa muuhun kuin kuvitelmiin, voi siinä hekumoida vaikka lopun elämäänsä. Kuinka kiihkeää se olisi kun vain saisin just SEN ihmisen, hän saa pedon sisältäni irti....mitään ei kuitenkaan tapahdu, koska tosi toimet pelottaa.
- kuinka
yksinkertaista se on.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727