Paljon ajetussa (300 tkm) passatissani alkoi pakoputki taristä voimakkaasti tyhjäkäynnillä. Putken pää heiluu useita senttejä ja tärinä tuntuu koko autossa. Kierroksia vain hieman nostettaessa tärinä loppuu heti. Putki vaikuttaa kaikinpuolin ehjältä. Samoin kiinnikkeet. Vika alkoi kerralla.
Kokemuksia?
Itsellä tällähetkellä epäilyksessä kiinnityskumit. Olisiko voineet "löystyä" ajan saatossa? Toisaalta tuntuu että tärinä johtuu moottorista...
Pakoputki tärisee
5
7102
Vastaukset
- tdi99
Mulla sama juttu n.800 rpm/min kolisee ja heiluu,vähänki enempi kierroksia ni loppuu.Mut 800 on tietenkin tyhjäkäynti eli sitä kolinaa joutuu paljon kuunteleen...Putki ehjä,kiinnikkeet voi ehkä olla kuoleentuneet?Ei viittis pistää mitään kikka3 viritystä?
- huoltoon
Sano huollossa, että nostavat vähä tyhjäkäynti kierroksia niin loppuu se tärinä. Se tyhjäkäynti on säädettävissä. Mulla tdi käy noin 900rpm eikä kolinoita esiinny.
- se TDI on
huoltoon kirjoitti:
Sano huollossa, että nostavat vähä tyhjäkäynti kierroksia niin loppuu se tärinä. Se tyhjäkäynti on säädettävissä. Mulla tdi käy noin 900rpm eikä kolinoita esiinny.
etenkin vanhempana ja talvella, on vain kestettävä tai vaihdettava kokonaan merkkiä. Oliskohan tuo pumppusuutinten syy, ei vanhemmissa konetyypeissä ollut samaa ongelmaa.
- pakoputki
se TDI on kirjoitti:
etenkin vanhempana ja talvella, on vain kestettävä tai vaihdettava kokonaan merkkiä. Oliskohan tuo pumppusuutinten syy, ei vanhemmissa konetyypeissä ollut samaa ongelmaa.
tärisee ja moniurahihnan kiristin pitää kauheaa kolinaa mutta herkes kiristimen kolina haittaamasta ky kysyin hintaa:koko paketti vaivaiset 500 eskoo... siinäpähän kolisee, pitää käydä joskus sorvauttamassa sinne puslat ku ei raahi kokonaan uutta laittaa.(passat variant tdi -96 300tkm.)
- zebo
Kuuluuko edestä myös kalinaa/ kilinää. Jos kuuluu niin katalysaattori palasina. Maksaa Motonetissä muistaakseni 300 eken paikkeilla plus työ. Vaihdettiin syksyllä 200 tkm tienoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329