Yamaha v-max 600 xtc -97

Rock

Olisin kiinostunut tietämään tästä kyseisestä kelkasta, mikä on vikana kun se savuttaa aivan perhanasti ja ei kulje kunnolla??? kun sillä ajaa niin se röpöttää kuin olisi toinen pytty pois pelistä...Siihen on vaihedettu uudet tulpat ettei se siitä johdu, mut onko tietoa tuorevoitelusta? kun ajan sillä 2-tankilista niin joudun laittamaan ainakin 2-litraa öljyä onko se normaalia.

6

3146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peksi

Terve! jos röpöttää, pitää tarkastaa molemmat häiriönpoistajat ja tarvittaessa uusia ne/se. ja jos öljyä menee niin paljon, pitää säätää oljypumppua.

• Rock

Kiitos!!!
      mitenkä saa sitä tuorevoitelua säädettyä, ja kuinka paljon sitä osaa säätää ettei motti leikkaisi kiinni???
      Olettekso tietoisia että pitääkö putsata suuttimet, kaasuttimet ja pakoputki jos öljyä on tullut niin paljon et sitä tulee pakoputkessa olevasta tiivisteen välistäkin???

• Peksi

Jaa-a..... ite en oo perehtynyt säätöihin, mutta kannattaa kysyä neuvoa jostakin korjaamosta..

• frank

Kannattaa tarkistaa kone, kokemusta on! Oma röpötti niin vietävästi ja kulki huonosti. Toinen pytty oli sökönä! Kun ajelin vaan, niin meni toinenkin! Kalliksi tuli, kun molemmat sylinterit piti putkittaa ja männät uusia!

• Rock

Joo!!!
      minun tämä kelkka oli huollossa viimekeväänä, ja siihen silloin tehtiin kone remontti!!!

• siiri

Vika melko varmasti staattorissa...ei saa kunnon kipinää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe