Olisin kiinostunut tietämään tästä kyseisestä kelkasta, mikä on vikana kun se savuttaa aivan perhanasti ja ei kulje kunnolla??? kun sillä ajaa niin se röpöttää kuin olisi toinen pytty pois pelistä...Siihen on vaihedettu uudet tulpat ettei se siitä johdu, mut onko tietoa tuorevoitelusta? kun ajan sillä 2-tankilista niin joudun laittamaan ainakin 2-litraa öljyä onko se normaalia.
Yamaha v-max 600 xtc -97
6
3146
Vastaukset
- Peksi
Terve! jos röpöttää, pitää tarkastaa molemmat häiriönpoistajat ja tarvittaessa uusia ne/se. ja jos öljyä menee niin paljon, pitää säätää oljypumppua.
- Rock
Kiitos!!!
mitenkä saa sitä tuorevoitelua säädettyä, ja kuinka paljon sitä osaa säätää ettei motti leikkaisi kiinni???
Olettekso tietoisia että pitääkö putsata suuttimet, kaasuttimet ja pakoputki jos öljyä on tullut niin paljon et sitä tulee pakoputkessa olevasta tiivisteen välistäkin???- Peksi
Jaa-a..... ite en oo perehtynyt säätöihin, mutta kannattaa kysyä neuvoa jostakin korjaamosta..
- frank
Kannattaa tarkistaa kone, kokemusta on! Oma röpötti niin vietävästi ja kulki huonosti. Toinen pytty oli sökönä! Kun ajelin vaan, niin meni toinenkin! Kalliksi tuli, kun molemmat sylinterit piti putkittaa ja männät uusia!
- Rock
Joo!!!
minun tämä kelkka oli huollossa viimekeväänä, ja siihen silloin tehtiin kone remontti!!!- siiri
Vika melko varmasti staattorissa...ei saa kunnon kipinää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161