vain www-osoitteen eikä mitään muuta tietoa sivuista, mitä puuttuu tai on väärin seuraavassa?
sanoja
miksi google
5
352
Vastaukset
- tuossa paljoa
ole sisältöä.
tageja puuttuu
kts tätä malliksi...
tittelii
PÄÄOTSIKKO
tekstiiii- sanoa
että siinä oli vaan se alku, onhan siellä tietenkin body, tekstit ja kuvat sun muut mutta ongelma on se, että kun teen googlessa haun ja yhtenä haku tuloksena on mun sivut niin siinä ei näy sivujen kuvausta tai mitään muuta tekstiä mikä kuvais niitä sivuja , pelkkä www-osote vaan mistä pääsee tietenkin sinne sivuille
- tuossa paljoa
sanoa kirjoitti:
että siinä oli vaan se alku, onhan siellä tietenkin body, tekstit ja kuvat sun muut mutta ongelma on se, että kun teen googlessa haun ja yhtenä haku tuloksena on mun sivut niin siinä ei näy sivujen kuvausta tai mitään muuta tekstiä mikä kuvais niitä sivuja , pelkkä www-osote vaan mistä pääsee tietenkin sinne sivuille
käsitin ihan väärin ongelmasi.
Lue tuosta.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=sivujen näkyminen google&btnG=Hae&meta=cr=countryFI sanoa kirjoitti:
Et kertonut mitään olennaista tietoa, kuten sivun osoite (URL).
Melkoisen varmaa on, että olet tehnyt jotain väärin tai sitten oletat tapahtuvan jotain, mitä ei tapahdu (esim. Googlen erityisesti välittävän kaikesta, mitä sille yritetään syöttää meta-tägeillä).
Miltä sivusi näyttää tekstiselaimella? Tämä antaa yleensä osviittaa siitä, miten Google "näkee" sen.- tekstiselain
Yucca kirjoitti:
Et kertonut mitään olennaista tietoa, kuten sivun osoite (URL).
Melkoisen varmaa on, että olet tehnyt jotain väärin tai sitten oletat tapahtuvan jotain, mitä ei tapahdu (esim. Googlen erityisesti välittävän kaikesta, mitä sille yritetään syöttää meta-tägeillä).
Miltä sivusi näyttää tekstiselaimella? Tämä antaa yleensä osviittaa siitä, miten Google "näkee" sen.oli uus juttu, sen avulla löyty pari möhläystä.
Tää palsta on yleensä hirmu iso apu näin vähällä kokemuksella olevalle kotisivujen tekijälle.
En aloittelijana uskalla laittaa sivun osoitetta asiattomien kommenttien pelossa, ne vie mielen matalaks jos sattuu olemaan "huono päivä" itellä.
Mutta kiitos sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611