2 miestä, 1 nainen

Angel

Onko muilla kokemuksia seksistä kahden miehen kanssa? Miten miehet suhtautuivat?
Mun tapauksessa kumpikaan miehistä ei ole edes bi, homosta puhumattakaan, mutta tuntuivat kovasti nauttivan tilanteesta...

10

10570

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ano

      Tutulle tytölle kävi niin että se oli kahden miehen kanssa ja niin kauan oli kivaa kun toinen pani takaa ja toiselta se otti suihin. Mutta sitten homa riistäytyi käsistä ja takanaoleva tuikkasikin kullin pyllyyn ja edessä oleva survoi kullin niin syvälle kurkkuun, kuin mitä se meni. Tyttö oli vähällä tukehtua ja kipu anaalissa oli sanoinkuvaamaton. Tapauksesta on 10 vuotta aikaa, eikä tyttö ole sen jälkeen kertaakaa ottanut suihin, antanut takaapäin saatika ollut kahden miehen kanssa... Kannatta vaan tarkkaan miettiä että mihin ryhtyy ja kenen kanssa. Ehkä jokaista fantasiaa ei kannata lähteä toteuttamaan.

      • Jussi

        Hei

        Kyllä se voi olla ihan mukavaakin jos mukana on turvalliset (puoli)tutut ja ennalta sovitut säännöt. Olemme vaimon kanssa sitä aina välillä harrastaneet ja muistona on vain miellyttäviä hetkiä. Parisuhdetta se on ihme kyllä syventänyt ja uskallamme puhua nykyään kumpaisenkin mieliteoista avoimesti. Alkoi tuo "normaali" seksi kyllästyttää ja kaivattiin jotain piristystä...

        Kritisoikoon joku jos haluaa, meitä se ei häiritse. Tyytyväisiä kun olemme!


      • Ano
        Jussi kirjoitti:

        Hei

        Kyllä se voi olla ihan mukavaakin jos mukana on turvalliset (puoli)tutut ja ennalta sovitut säännöt. Olemme vaimon kanssa sitä aina välillä harrastaneet ja muistona on vain miellyttäviä hetkiä. Parisuhdetta se on ihme kyllä syventänyt ja uskallamme puhua nykyään kumpaisenkin mieliteoista avoimesti. Alkoi tuo "normaali" seksi kyllästyttää ja kaivattiin jotain piristystä...

        Kritisoikoon joku jos haluaa, meitä se ei häiritse. Tyytyväisiä kun olemme!

        Vaimo on ollut pitkään jo melko haluton seksiin ja jotain piristystä kaivattaisiin. Olen miettinyt kimppajuttuja, mutta kyllä se vähän eppäillyttää. Luulen että saattasi jälkeen päin jäädä kaivelemaan, jos näkisi vieraan miehen panevan omaa kultaa... ainakin jos tämä toinen olisi jossain suhteessa minua "parempi". Kahdesta naisesta taas olen vähän sitä mieltä että siinä menee voimasuhteet väärin päin... eihän yhdestä miehestä aina riitä kunnolla edes yhdelle naiselle.


      • M68
        Ano kirjoitti:

        Vaimo on ollut pitkään jo melko haluton seksiin ja jotain piristystä kaivattaisiin. Olen miettinyt kimppajuttuja, mutta kyllä se vähän eppäillyttää. Luulen että saattasi jälkeen päin jäädä kaivelemaan, jos näkisi vieraan miehen panevan omaa kultaa... ainakin jos tämä toinen olisi jossain suhteessa minua "parempi". Kahdesta naisesta taas olen vähän sitä mieltä että siinä menee voimasuhteet väärin päin... eihän yhdestä miehestä aina riitä kunnolla edes yhdelle naiselle.

        Voisin tulla auttamaan vaimosi kanssa, ei takuulla jää vaimolle huonoja fiiliksiä.
        24 senttinen tosi jötikkä, armoton stondis ja jatkuva panetus. Lisäksi 192 sentin lihaksikas varsi. hoitelen niin usein kuin haluat.
        Miten on?


      • ano
        M68 kirjoitti:

        Voisin tulla auttamaan vaimosi kanssa, ei takuulla jää vaimolle huonoja fiiliksiä.
        24 senttinen tosi jötikkä, armoton stondis ja jatkuva panetus. Lisäksi 192 sentin lihaksikas varsi. hoitelen niin usein kuin haluat.
        Miten on?

        Jos sulla olis 10cm, sekä erektiovaikeuksia... niin voisin harkita... eli yrittäisit ensin nyhjätä jotain jä mä saisin sitten antaa vaimolle kunnon parrua :)


    • Tahtoo mukaan

      Mä voisin tulla kolmanneksi ja nauttisin kans.
      Miten teitte sen kaksistaan, toinen pyllyyn ja toinen pilluun, molemmat pilluun, vuorotellen, toinen suikkiin toinen pilluun, vaiko anaaliin???

      Kolmen kanssa saisit sitten kaikkiin reikiin yhtä aikaa ja lastia vartalon täydeltä.

    • Isokaluinen

      Moi Angel!

      Tulisin mielelläni mukaan kimppaan jos käy. ;)
      Olen siisti urheilullinen ja huumorintajuinen 32-vuotias mies ja harrastan vain turvaseksiä.

      Ajatus ryhmäseksistä kahden miehen ja yhden naisen kanssa kiihottaa todella paljon, olen ehdottanut asiaa vaimolleni, hän lämpeni ensin, mutta perui sitten.

      Minua itseäni jäi kuitenkin ajatus sen verran kiiihottamaan, että ajattelin että jos löytyisi sopiva pari, tai halukas nainen olisin valmis toteuttamaan tällaiset fantasiat.

      Tärkeintä olis kuitenkin tutustua ensin, että tietää että ollaan samoilla linjoilla. Mun mielestä tällasiin sessioihin pitää suhtautua tietyllä huumorilla ja käyttää jotenkin vaan tervettä järkee. Toista pitää kuunnella ja ottaa huomioon tarkkaan toisen toiveet. :)

      Kirjota Angel jos kiinnostaa. Olen tosi urheilullinen ja kestävä ja mulla on iso ja paksu kalu.

      T. Isokaluinen

      Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

    • Isokaluinen

      Terve Angel!

      Itteeni kiihottais ihan hirveesti tollanen ryhmäseksi, jos itteeskin kiihottaa, niin laita mulle sähköpostia osotteeseen: [email protected] niin kirjotellaan lisää sun toiveista. Toteutan ne tosi mielelläni jos saadaan lisää porukkaa kimppaan.

      Yritin saada tyttöystävääni kanssa innostumaan, aluksi hän lämpeni, mutta sitten perui koko homman. Jäi vähän kaivertamaan ja kiinnostas kokeilla ees kerran elämässä. ;)

      Olen terve, hyväkuntonen, raitis, huumorintajunen 32-vuotias mies.

      Hyvää syksynjatkoo!

      T. Nimim. Isokaluinen

      P.S. Kirjota rohkeesti, ois tosi hauskaa kuulla sun mielipiteitä!

    • Vaimoa turvallisuus syistä pannaan kaveripiirissä.
      Vuorotellen pannaan ja toinen avustaa Vaimo on melko villi kun saa kahta miestä ja josskus kolmea kerrallaan.
      Meillä kaverit tietää meidän kuviot ja pyytävät usein päästä mùkaan.

    • Anonyymi

      Moi.
      Minun ensimmäinen kimppa kokemus tapahtui ruotsin laivalla.
      Nais puolinen ystäväni kinus mua laiva risteilylle ,aikoi jopa maksaa matkani ja risteilyn. Lopulta suostuin ja oli lähdön aika,ja mieheniki kiusasi mua et taitaa rouva saada nyt pillun kipeeksi. vastasin vaan että kuvittelet vaan jos saan niin lupaan ottaa kännyllä todistus videon kun mua pannaan.
      Muistakkin sitten lupauksesi.
      Ja sinä nuolet mun pillun kun tuun ,en pese.
      Sovittu ,mieheni vahvisti,,putsaan pillusi.
      Kun lähdön aika tuli,olin ihan kiimassa ,,kysyin vielä mieheltäni että toivooko se oikeesti tuollaista mulle?
      Saat sinä,kun kerrankin meet kaveris kanssa viihteelle.
      saavuimme laivaan ja kävimme heti hakemassa tuliaiset ja aloimme valmistautua viihteelle.
      Kaverini nauroi mulle kun puin itteeni.
      Ei tollaisia pikkareita,hän heitti omansa joissa oli totisesti säästetty kangas kuluissa. Ei peittänyt pilluani edes kunnolla,ei tällaisia parahdin.
      Just tuollaiset kaverini sanoi,ja millaiset sukkahousut sulla on.
      Näytin että millaiset..
      Ei,,ei pojat pääse kouriin sua sukkahousujen alle,ja heitti mulle steiupit.
      En minä tänne ole naimaan tullut.
      Otpas,nyt juhlitaan.
      Sain hameeni päälle ja lähdimme viihteelle.
      En ehtinyt kun baari tiskille kun hämmästyin..paikka oli täynnä nuoria miehiä.
      Ihmettelin sitä kaverillenijoka vain hymyili.Illan mittaan asia tuli mulle selväksi ,miksi.
      Olimme armeijasta päässeiden risteilyllä ,,intti risteilyllä.
      mua haettiin tanssimaan ja jopa tarjottiin juotavaa. Juttua riitti ja nauroimme,Kaksi nuorta miestä iskeytyi kylkeeni ,ja mietin mieheni sanoja.
      Päätin että tässä se nyt on,se kokemus joka oli ajatuksissani niin monesti ollut.
      Pojat miettivät että olispa jotain halvempaa juotavaa ,ja mieleeni tuli tuliais viinat. Siinä oli hyvä tekosyy viedä kaksi nuorta miestä omaan hyttiin ettei ollut liikaa tyrkky.
      Kerroin pojille että hytissä saattaisi olla jotain kostuketta ja niin lähdettiin kohti mun hyttiä. Pääsimme hytin oven ulkopuolelle ,,hytistä kuului voihkaisuja ,hitto kaverini oli jo siellä vauhdissa. Naama punaisena siinä selitin että että emme voi nyt mennä sinne.
      Pojat nauroivat ja vitsailivat kimppa kivasta ja sanoivat että pakko tyytyä kaljaan ja mennä heidän hyttiin.
      Siis sinne. Pääsimme perille ja yllätys oli suuri kun neljä poikaa istuksi hytissä ja joivat kaljaa.
      Menimme kuitenkin sisään ja toinen pojista alkoi omistaa mua ja veti mut syliinsä.
      Jutut oli kaksimielisiä ja alapää juttuja ..oli jotain muutakin.
      Kirosin itsekseni että tämäkin meni läskiksi,kiima meni ihan tyhjään ,,pikkuhousut olivat jo kiitettävän märkänä.
      Istuin sylissä ja tunsin kuinka kova siitin oli pyllyäni vasten ja kiehnäsin peppuani ja sain muutaman pusun ja sormet etsiytyivät sellaisiin kohtiin että oloni muuttui vielä pahemmaksi.
      Olin kuulemma liian totinen ja yksi pojista keksi että nauratetaan kutittamalla kun ei muu tepsi.
      Yksi jo sanoi että pussit ratkeaa kun on niin täynnä.
      Korkkarit sai jähteä ja molempia jalkoja kutitettiin ,,kiemurtelin ja pyysin lopettamaan mutta eipä siinä lopetettu vaan kainaloihinikin ilmestyi kutittaja..
      Se jonka sylissä olin piti mua kiinni etten päässyt karkuun.
      Lopettakaa mulla tulee kusi voihkin ja kiemurtelin.
      Hameeni helma oli noussut ja alapäähäni oli suora näkyvyys,pikkarit loistivat ja ohut kangas oli pimpin vaossa.Yksi hoksas että otetaan pikkuhousut pois ettei kastu ja katotaa tuleeko se pissa vai valehteleeko se.
      Pikkarit lähti ja pillu oli siinä poikien katseltavissa ja jalat levitettiin väkisin ja kutitus jatkui.
      Niinhän siinä kävi et pissa lensi komealla kaarella,eikä ollut kun hetki niin eka oli nuolemassa pilluani..
      Aamulla oli pylly ja pimppi kipeänä,vaan en saanut armoa.
      Naikkonen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4180
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2478
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1542
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      127
      1395
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1203
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe