FinFanfun

Finiläinen

Finfanfun, on mainio paikka HP-fanfictionille. Kannattaa käydä tutustumassa, lukemassa ja rekisteröitymässä.
Osoite;
http://s11.invisionfree.com/FinFanFun

Ja pieni kysymys;

Onko Finfanfun sinulle jo ennestään tuttu? Oletko käynyt pitkään, ilman rekisteröitymistä vai nimimerkin kera? Kerro toki nimimerkkisi. :)

Joidenkin mielestä, tämä ei liity Pottereihin, mutta kyllä tämä liittyy. Finfanfunin ficit koskevat kaikki Harry Pottereita. Niistä on väännetty sellaisia omia tarinoita. :) Joiden alussa ilmoitetaan kyllä että "Hahmot ja maailma kuuluu Pottereiden äidille, J.K Rowlingille, minä vain lainaan niitä.." ja blaa blaa blaa.


Juu. Ehkä tälläinen keskustelu täällä on jo, mutta perustin silti uuden.

Ja aijoo, jos ihmettelette mitä slash, ja fanfiction ym. lyhenteet sun muut ovat outoja, hyvä paikka tutustua näihin on tässä;

http://members.lycos.co.uk/eepponen/

8

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Oon kylläkin käyny jonkin aikaa lueskelemassa ihan muuten vaan. Oon miettinyt rekisteröitymistä vaan sen takia että olis ehkä kiva laittaa omia piirroksia sinne esille ja kommentoida ficcejä ja näin, mut saa nähdä jaksanko. :)

      Sieltä löytyy kyllä ihania ficcejä, kun jaksaa ettiä. Tuntuu että enimmäkseen löytyy vaan Harry/Draco juttuja ja niitä en oikeen jaksa...mutta kaipa ne sit on suosittuja, mut ei jotenkin kiinnosta. Remus-ficcejä lisää vaan ja paljon, niin sitten on kaikki hyvin!!:D kirjottaisin itse jos osaisin.

      • saara

        Elikkäs, on tultu käytyä. Rekistyröitynyt en ole.Luen sieltä mielelläni ficcejä, ja kommentiakin olisi kiva laittaa, jos olisin rekisteröitynyt. Ficcejä on aina mukava lueskella, hyviä sellaisia =)

        "Tuntuu että enimmäkseen löytyy vaan Harry/Draco juttuja"

        Löytyyhön sieltä paljon muutakin, kuin H/D parituksia/ym. Sinne on jaoiteltu ficcejä, esim [G - PG13 ficit], [R - NC17 ficit], [G - PG13 slashficit], draamaa, huumoria. Pitää vain tietää mistä ettiä halumiaan ficcejä.


      • .......
        saara kirjoitti:

        Elikkäs, on tultu käytyä. Rekistyröitynyt en ole.Luen sieltä mielelläni ficcejä, ja kommentiakin olisi kiva laittaa, jos olisin rekisteröitynyt. Ficcejä on aina mukava lueskella, hyviä sellaisia =)

        "Tuntuu että enimmäkseen löytyy vaan Harry/Draco juttuja"

        Löytyyhön sieltä paljon muutakin, kuin H/D parituksia/ym. Sinne on jaoiteltu ficcejä, esim [G - PG13 ficit], [R - NC17 ficit], [G - PG13 slashficit], draamaa, huumoria. Pitää vain tietää mistä ettiä halumiaan ficcejä.

        Siis kyllähän sieltä löytyykin paljon kaikkea muuta, mut kyl H/D:tä on oikeesti varmaan paljon enemmän kuin mitään muuta paritusta. Just tossa joululomalla kolusin oikeen perusteellisesti paikan läpi. Kyl esim. Remus/siriusta löytyy kanssa ihan kivasti, mut Remus/Tonksia ei löytyny läheskään niin paljon kun toivoisin. Eli sitä ainakin tilaukseen. :)


      • En itse pidä..
        ....... kirjoitti:

        Siis kyllähän sieltä löytyykin paljon kaikkea muuta, mut kyl H/D:tä on oikeesti varmaan paljon enemmän kuin mitään muuta paritusta. Just tossa joululomalla kolusin oikeen perusteellisesti paikan läpi. Kyl esim. Remus/siriusta löytyy kanssa ihan kivasti, mut Remus/Tonksia ei löytyny läheskään niin paljon kun toivoisin. Eli sitä ainakin tilaukseen. :)

        En itse pidä kovinkaan paljoa Remus/Tonks parituksesta, mutta kyllähän sitä sieltä löytyy!

        Oletkos katsastanut kaikki NC-17 tasoiset ficit Tähtitornista!? Siellähän niitä on.

        Mm. Matka, Talonvahdit *tai jotain vastaavia*

        Jos taas haluaa ikärajaa Pg-13-R niin niistä en tiedä. Itse luen pääasiassa vain NC-17 ja R tason ficcejä. Ja yleensä slashia. :)


      • ........
        En itse pidä.. kirjoitti:

        En itse pidä kovinkaan paljoa Remus/Tonks parituksesta, mutta kyllähän sitä sieltä löytyy!

        Oletkos katsastanut kaikki NC-17 tasoiset ficit Tähtitornista!? Siellähän niitä on.

        Mm. Matka, Talonvahdit *tai jotain vastaavia*

        Jos taas haluaa ikärajaa Pg-13-R niin niistä en tiedä. Itse luen pääasiassa vain NC-17 ja R tason ficcejä. Ja yleensä slashia. :)

        Joo, enhän mä sanonutkaan että ei löydy, vaan että ei löytynyt niin paljon kun haluaisin.:) Oon lukenu noi kaikki kyseiset Matka ja Talonvahdit ja pari jotain muuta... Mutta siihen ne sitten loppuukin.
        Kun mulla tulee sellanen että kun löydän uuden kivan parituksen, voisin lukea kymmeniä ficcejä siitä. :)


    • -eräs-

      kävin lukee pari juttuu ja ne oli hyvii.. en varmaa osaa käydä tul enkä selata sivuja kunnolla (kun oon NIIN hyvä näitten tietokoneitten kans xD) nut toivotaan että opin.. en yleensäkkään kirjoita ite mitään mut tykkään lukee kaikkii juttui.. onko tuolla jotain sun kirjottamaa?

      • Finiläinen

        Ei ole mitään mun kirjottamaa, luen ainoastaan. :)


    • Potteraddikti

      En osaa käyttää sitä. 8''D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe