..
avopuolisoni alkoi soittamaan uudessa bändissä noin puolisen vuotta sitten.Kyllähän sen ymmärrän että uusista asioista innostuu, varsinkin jos ne ovat itselleen tärkeitä mutta tätä on kestänyt koko puoli vuotta niin että bänditreenejä on vähintää viisi kertaa viikossa.NOH,eipä se sen suuremmin vielä harmita vaan se että heille tuli uusi naispuolinen henkilö tähän bändiin ja nyt tämä minun avopuolisoni
viettää tämän naishenkilön aikaa kanssa myös vapaa-ajalla mielestäni aivan liikaa esim. baarissa istuskellen. Olen yrittänyt puhua hänelle miltä tämä minusta tuntuu, mutta hän alkaa kiljua minulle kuinka typerä olen jos olen sellaisesta mustasukkainen.
He ovat lähdössä bändinsä kanssa kiertueelle kesällä(johon minä en tietenkään mahdu mukaan)ja nykyinen puheenaihe on siis se ja bändi.
Tunnen oloni niin helvetin ulkopuoliseksi, eikä mielestäni näin pitäisi olla.Kukaan tuskin tahtoo jäädä toiseksi bändille.
Oonkohan minä liian mustasukkainen vai mitä tässä oikein tapahtuu?
normaalin rajoissa vai ei?
onneton
1
587
Vastaukset
- minä
mitä sinä ajattelet ja sanot.. niin anna olla, ei se ole sitten vaivan arvoista. paa pillit pussiin ja lähde nosteleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062