Olen opiskelija, mutta taloudellinen tilanteeni on vakaa ja aikaakin olisi, elän vakituisessa parisuhteessa ja omassa asunnossa. Koirakuume on valtava. Silti en vielä ole uskaltanut ottaa elämäni ensimmäistä koiraa. Pelkäänkö turhaan? Apuva!!
kannattaako?
4
686
Vastaukset
- carri
ihan turhaan,mutta hienoa että otat koiran hankinnan vakavasti!onhan se pitkäikäinen ystävä.ajattelitko vinttikoiran olevan se sinun rotusi?jos näin on niin en voi kuin suositella=)
- hyvä harrastaa
Olen myynyt muutaman pennun nuoremman puoleisille opiskelijapariskunnilla ja valitettavasti myös joutunut huomaamaan, että jopa varsin lyhyessä ajassa mieli, elämäntilanne, talous jne muuttuvat ja yllättäen koira saa lähteä: ei ole aikaa/rahaa/kivaa, vie tilaa, "allergiaa" jne. Eli hyvä jos harkitset kunnolla ja hankit vasta, kun tiedät ilman miettimistä, että kaikki ok! Ja kyse on vintiikoirista, jotka vaativat huomiota ja kohtuullista liikuntaa pentuajankin jälkeen, tuskin makoilevat vaan paikoillaan yksikseen.
- Piippaus
Mutta todellinen koiranystävä, tai se joka ottaa koiran tarpeet huomioon ennen omiaan, ei anna taloudellisen tilanteen tms. vaikuttaa koiraan! Itse olen opiskelija, töissä käyn silloin tällöin, mutta tulot ovat pienet. Silti aina on varmaa että koirien elämä pysyy normaalina, vaikka ite söis sitten sitä makaroonia koko viikon! Kyllä se on niin että kun sen eläimen on joskus ottanut, pidetään siitä huoli loppuun asti.
- hhh
ota koira jos haluat pelkäät ainakin turhaan jos rahaa ja aikaa löytyy niin mitäs odottelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921946Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311648- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251326Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91164- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1321120