stigmata diaboli

hbh

aika tykki biisi! latasin just netistä ja todellakin him tekis vielä tuollaista kamaa eikä mitään under the rose paskaa!

20

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonnasucks

      joo

    • pasi

      ja sä voisit ostaa ne biisit kaupasta etkä mistään paskasta wareohjelmasta homo

      • him_goddess

        koska hän latasi tuon biisin netistä, ei häntä voi todelliseksi faniksi siis sanoa. Hyvä biisi, onneksi ei itse tarvitse latailla netistä. =)
        (eipä sitä omaa tietokonettakaan ole...parempi vaan)


      • Poison
        him_goddess kirjoitti:

        koska hän latasi tuon biisin netistä, ei häntä voi todelliseksi faniksi siis sanoa. Hyvä biisi, onneksi ei itse tarvitse latailla netistä. =)
        (eipä sitä omaa tietokonettakaan ole...parempi vaan)

        Mitä tekemistä biisien lataamisella on "todellisen faniuden" kanssa? Vielä kun kyse on biisistä jota ei löydy miltään levyltä? Voi tietty olla "hieman hankala" saada muuten.


      • ......
        Poison kirjoitti:

        Mitä tekemistä biisien lataamisella on "todellisen faniuden" kanssa? Vielä kun kyse on biisistä jota ei löydy miltään levyltä? Voi tietty olla "hieman hankala" saada muuten.

        Ette te teinit tajua!!!!!


      • Poison
        ...... kirjoitti:

        Ette te teinit tajua!!!!!

        Harkitse ensi kertaa kahdesti ketä alat teinittelemään, saattaa jopa olla niin ikävästi että henkilö ei ole lainkaan teini-ikäinen ja kaiken lisäksi nuori muusikonalku. Näyttäisi siltä että teinittelemäsi henkilö saattaa vieläpä olla sinua vanhempi, ihan noista käyttämiesi huutomerkkien määrästä päätellen.

        Lataaminen on toki haitallista jos ei ole aikomustakaan tukea artistia, mutta jos kyseessä on materiaalia jota ei saa ostettua en näe siinä mitään pahaa. Myöskään levyn lataamisessa kuuntelutarkoituksessa (ennen mahdollista ostamista) ei ole mitään pahaa, vai tekisikö sen levyn lainaaminen kirjastosta asiasta jotenkin paremman? Sehän on ihan laillista, samoin kuin musiikkikaupassa kuuntelu.


      • .....
        Poison kirjoitti:

        Harkitse ensi kertaa kahdesti ketä alat teinittelemään, saattaa jopa olla niin ikävästi että henkilö ei ole lainkaan teini-ikäinen ja kaiken lisäksi nuori muusikonalku. Näyttäisi siltä että teinittelemäsi henkilö saattaa vieläpä olla sinua vanhempi, ihan noista käyttämiesi huutomerkkien määrästä päätellen.

        Lataaminen on toki haitallista jos ei ole aikomustakaan tukea artistia, mutta jos kyseessä on materiaalia jota ei saa ostettua en näe siinä mitään pahaa. Myöskään levyn lataamisessa kuuntelutarkoituksessa (ennen mahdollista ostamista) ei ole mitään pahaa, vai tekisikö sen levyn lainaaminen kirjastosta asiasta jotenkin paremman? Sehän on ihan laillista, samoin kuin musiikkikaupassa kuuntelu.

        se koira älähtää johon kolikka kolahtaa!!!!!!

        Siinä pari huutomerkkiä lisää!!!!!

        Oon yli kolmekymppinen. Olen SE tyyppi joka "kantelee" piraattilevyistä... Joten varokaa vaan mitä suustanne päästelette!!!!!


      • him_goddess
        ..... kirjoitti:

        se koira älähtää johon kolikka kolahtaa!!!!!!

        Siinä pari huutomerkkiä lisää!!!!!

        Oon yli kolmekymppinen. Olen SE tyyppi joka "kantelee" piraattilevyistä... Joten varokaa vaan mitä suustanne päästelette!!!!!

        Jollain vähän lähteny "mopo käsistä"... Mulla on piraattilevyjä, vietkös mut vankilaan? x) Tai pyydä please poliisi pamputtamaan.

        Tosta mun yläpuoleisesta kommentista jäi osa puuttumaan... =( ja sori oli silloin huono päivä.. Nyt vain hieman väsyttää, pitkä työpäivä edessä. Karkaan jossain vaiheessa levykauppaan. =)


      • Poison
        ..... kirjoitti:

        se koira älähtää johon kolikka kolahtaa!!!!!!

        Siinä pari huutomerkkiä lisää!!!!!

        Oon yli kolmekymppinen. Olen SE tyyppi joka "kantelee" piraattilevyistä... Joten varokaa vaan mitä suustanne päästelette!!!!!

        "se koira älähtää johon kolikka kolahtaa!!!!!!"

        kolikka?

        "Siinä pari huutomerkkiä lisää!!!!!"

        Hienoa että olet sisäistänyt netiketin noin hyvin.

        "Oon yli kolmekymppinen. Olen SE tyyppi joka "kantelee" piraattilevyistä..."

        Otan osaa, tuo kuulostaa jo oikeasti surulliselta.


    • himfan777

      Minulla ei ole sitä, koska en halua hakea sitä netistä .. Suunnitelmissa olisi ostaa tuo 666 ways to love huuto.netistä :)

    • lauruskah

      ...Se on myöskin täppi biisi. Mutta minähän pidän kaikista HIMin biiseistä, että turhapa tuota vertailemaan alan. Mutta kuitenkin pidän :)

      • himfan777

        Se minulla kyllä on. Ostin Music Storesta.


      • sigillum editoitu rr levyy ...

        siinä se. ja toinen juttu, himillä on niin kova tarve saada ittensä julki ja top 10:iin usassa, et niitten on pakko tehä tollasta poppi kamaa, et ne tekis sen ekana suomalaisena. gootti musa on liian rankkaa ameriikan pojille. sen pitää olla kauniit rakkaus ja pop laului. harmillista, mut him onki jo muuten koht saavuttanu kaiken paitsi amerikan, sen takii ne joutuu tekee tolleen.

        tää on totta, eikä spekulointia.


    • Siis häh?

      Mä olen kova HIM-fani, ja mä en aio syyttää sua biisin lataamisesta, koska sitä on miltei mahdoton saada muuten, ja tajuan jos haikailet 'entisen' HIMin perään, mutta sinä et näköjään kovin paljon HIMistä tai yleensä hienosta musasta tykkää, jollet ymmärrä Under the Rosen kauneutta.

      • bgf

        pidän kyllä valtavasti himin musasta, mutta pakkohan se on sanoa että under the rose on huonoin biisi himiltä ikinä...is this the beginning of the end?


      • firefly
        bgf kirjoitti:

        pidän kyllä valtavasti himin musasta, mutta pakkohan se on sanoa että under the rose on huonoin biisi himiltä ikinä...is this the beginning of the end?

        jos Dark Light:lta pitäis viisi parasta biisiä valita, niin kyllä Under The Rose kuuluis niiden joukkoon (muut Killing Loneliness, In The Nightside Of Eden, The Face Of God, Vampire Heart)
        ja molemmat bonuskappaleet on mahtavia myös


    • him_goddess

      Kuuntelin taas pitkästä aikaa HIMiä. Kuulostaa heti paljon paremmalta kun ollut pieni tauko..

      Pakko mainita, että live biisit kuulostavat mahtavimmilta, just menossa larger than life, kunnon kaiuttimista ja ihan täysii... =)

    • lsdgblk

      Mä oon ihan urpo tietokoneiden kanssa, ja rahaa on taskussa niin vähän että 666 ways to loven ostaminen on mahdotonta... Eli voisko joku fiksumpi neuvoo, miten mä voisin ladata netistä esim. just sen stigmatan?

      • jos et osaa...

        niin parempi vaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe