Hei, kyselin sinulta alkusyksystä mm. rakkausasioista. Tiedustellessani eräästä tummasta miehestä, vastasit ettei hän halua minusta kuin ystävän. Mutta... hän onkin ollut kiinnostunut minusta kesästä asti (ainakin) ja on sitä edelleen (näin olen käsittänyt).
Kiinnostusta on siis molemmin puolin eli miten näkisit nyt jutun kehittyvän? Onko tässä sopassa aineksia vakavaan suhteeseen vai oletko vielä sitä mieltä ettei tämä mies tule kuulumaan elämääni?
Jos tämän em. suhteen ei ole tarkoitus syventyä, niin voitko kertoa, mistä ja milloin sekä minkälainen mies se tupsahtaa minun rinnallani kulkemaan?
Kiitos etukäteen vastauksesta ja hyvää talven jatkoa!
Cherrykirsikka
8
287
Vastaukset
Jostain syystä aistin edelleenkin tietynlaisia esteitä tai estoja välillänne, oletteko kenties kovin ujoja? Energiat tuntuvat kyllä lämmenneen välillänne, eikä ketään muuta ainakaan minulle näytetty, joten ilmeisesti tässä lienee kuitenkin aineksia ihan pitempiaikaiseenkin suhteeseen. Jokin uusi, aktiivinen ote teidän on (jommankumman tai molempien) otettava, jotta homma lähtisi kunnolla käyntiin. Ystävyys, jota viimeksi aistin, saattaa hyvinkin syventyä rakkaudeksi, kunhan nyt tartutte rohkeasti tuumasta toimeen ja alatte tutustua paremmin toisiinne! Aurinkoa alkuvuoteesi t. cherry :)
- Hope
osuit, ainakin minä olen arka tutustumaan ihmisiin. Esteisiin voidaan lisätä pitkä välimatka ja harvat, satunnaiset tapaamiset yhteiseen harrastukseen liittyen.
Mutta hauska kuulla, että mahdollisuuksia on, jos jostain rohkeuspillerin löytäisi ;) - Hope*
Kaivoin tämän vanhan kysymyksen esiin, sillä se on yhä ajankohtainen.
Tässä välillä jotain tapahtunutkin.
Tutustuimme hieman, mutta homma karahti kiville ennen kuin mikään ehti alkaakaan. Varmentui, että molemmat olemme todella ujoja ja todella pitkä välimatka haittasi kovasti ( ehkä syitä miehen puolelta, joista en tiedä mitään?).
Olen varmasti säälittävä tapaus, mutta yhä kysyisin, että onko tämä se Elämäni mies.. vai pakkomiellekö vain ;)
Jos ei ole tämä, niin koska ja mistä löytäisin rinnalleni elämänkumppanin? - Hope*
Hope* kirjoitti:
Kaivoin tämän vanhan kysymyksen esiin, sillä se on yhä ajankohtainen.
Tässä välillä jotain tapahtunutkin.
Tutustuimme hieman, mutta homma karahti kiville ennen kuin mikään ehti alkaakaan. Varmentui, että molemmat olemme todella ujoja ja todella pitkä välimatka haittasi kovasti ( ehkä syitä miehen puolelta, joista en tiedä mitään?).
Olen varmasti säälittävä tapaus, mutta yhä kysyisin, että onko tämä se Elämäni mies.. vai pakkomiellekö vain ;)
Jos ei ole tämä, niin koska ja mistä löytäisin rinnalleni elämänkumppanin?..........
Hope* kirjoitti:
Kaivoin tämän vanhan kysymyksen esiin, sillä se on yhä ajankohtainen.
Tässä välillä jotain tapahtunutkin.
Tutustuimme hieman, mutta homma karahti kiville ennen kuin mikään ehti alkaakaan. Varmentui, että molemmat olemme todella ujoja ja todella pitkä välimatka haittasi kovasti ( ehkä syitä miehen puolelta, joista en tiedä mitään?).
Olen varmasti säälittävä tapaus, mutta yhä kysyisin, että onko tämä se Elämäni mies.. vai pakkomiellekö vain ;)
Jos ei ole tämä, niin koska ja mistä löytäisin rinnalleni elämänkumppanin?Hei taas :-)! Ihan pakko sanoa, että en näe teillä kahdella yhteistä tulevaisuutta. Jo silloin vuosia sitten näkyi vaara, että homma jää kuitenkin lopulta jahkailun asteelle, eikä muutosta ole näköpiirissä. Tämän miehen kanssa taidat kyllä joutua odottelemaan loppuelämäsi ilman kunnon lopputulosta.
Alapa harrastuspiireissä katselemaan uusin silmin ympärillesi. Eräs ulkomaalaistaustainen mies on jo jonkin aikaa vilkuillut Sinua, muttet ole häntä huomannutkaan. Tällä kohtaa näkisin suhteen iskevän kipinää ihan eri tavalla kuin tuossa viime vuosiesi projektissa - joka ei sekään tietenkään ole hukkaan heitettyä aikaa, älä niin ajattele, kaikki tämä on ollut tärkeää henkiselle kasvullesi!- Hope*
cherrykirsikka kirjoitti:
Hei taas :-)! Ihan pakko sanoa, että en näe teillä kahdella yhteistä tulevaisuutta. Jo silloin vuosia sitten näkyi vaara, että homma jää kuitenkin lopulta jahkailun asteelle, eikä muutosta ole näköpiirissä. Tämän miehen kanssa taidat kyllä joutua odottelemaan loppuelämäsi ilman kunnon lopputulosta.
Alapa harrastuspiireissä katselemaan uusin silmin ympärillesi. Eräs ulkomaalaistaustainen mies on jo jonkin aikaa vilkuillut Sinua, muttet ole häntä huomannutkaan. Tällä kohtaa näkisin suhteen iskevän kipinää ihan eri tavalla kuin tuossa viime vuosiesi projektissa - joka ei sekään tietenkään ole hukkaan heitettyä aikaa, älä niin ajattele, kaikki tämä on ollut tärkeää henkiselle kasvullesi!Kiitos rehellisyydestä :)
Vai harrastuksen parista... Tässä on sellainen ikävä puoli, että ainoa harrastukseni ajoittuu kesäaikoihin ja on omalta osaltani jo ohi, tältä vuodelta siis. Joten jonain tulevana kesänä sitten ;)
Kiitokset vastauksesta ja mukavaa kesän jatkoa! - Hope*
Hope* kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä :)
Vai harrastuksen parista... Tässä on sellainen ikävä puoli, että ainoa harrastukseni ajoittuu kesäaikoihin ja on omalta osaltani jo ohi, tältä vuodelta siis. Joten jonain tulevana kesänä sitten ;)
Kiitokset vastauksesta ja mukavaa kesän jatkoa!Vielä piti palata tähän kun joku jäi vaivaamaan saamassani vastauksessa.
Eilen illalla nukkumaan mennessä tajusin, mikä se oli: harrastuksen parissa ei ole yhtään ulkomaalaistaustaista miestä tai ei ainakaan niissä piireissä, missä itse liikun. Näkemäsi vilkuilijan henkilöllisyys ei voi siis pitää paikkaansa, ikävä kyllä.
Olisiko sitten vasta tulevaa tai voisivatko ulkomaat liittyä jotenkin mahdollisen ihailijan työhön (tiedän muutaman, jotka ovat työskennelleet Suomen rajojen ulkopuolella)? Tai jotain ;) Hope* kirjoitti:
Vielä piti palata tähän kun joku jäi vaivaamaan saamassani vastauksessa.
Eilen illalla nukkumaan mennessä tajusin, mikä se oli: harrastuksen parissa ei ole yhtään ulkomaalaistaustaista miestä tai ei ainakaan niissä piireissä, missä itse liikun. Näkemäsi vilkuilijan henkilöllisyys ei voi siis pitää paikkaansa, ikävä kyllä.
Olisiko sitten vasta tulevaa tai voisivatko ulkomaat liittyä jotenkin mahdollisen ihailijan työhön (tiedän muutaman, jotka ovat työskennelleet Suomen rajojen ulkopuolella)? Tai jotain ;)Näen asiat usein vain välähdyksinä tai tuokiokuvina ilman tarkkoja selityksiä :-) Tulevaasi katsellessani näin tummapintaisen miehen katselevan Sinua kiinnostuneena. Ensimmäinen ajatukseni oli, että olette ulkomailla siinä molemmat, mutta jostain syystä kirjoittaessani tulkintani kallistui kuitenkin harrastuksen puoleen - olisikohan ollut virhetulkinta...? Aina pitäisi vaan luottaa intuitioon ja siihen ensimmäiseen mieleen tulevaan ajatukseen, se on yleensä se oikea.
Hmmm... skeptikolle ruokaa, mutta eikun siis ulkomaanmatkalle miehiä bongailemaan... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683