Proactiv

Minä vaan..

Eli millasii tuotteita nää tv:ssä mainostettavat tuotteet ovat..?? esim. Proactiv? onko kellään kokemuksia?! mainostetaan ainakin että finnit lähtee ja vauhdilla! jotain kuvia ennen ja jälkeen tapauksista ja hyvältähän ne näyttää, mutta onko ne oikeasti aitoja? Onko mitään järkeee maksaa 80€ tommosesta tuotteesta?? Itse olisin kyllä valmis tekemään melkeen mitä vaan jos vain saisin takaisin finnittömän ja puhtaan ihon..

eli jos jollain on kokemuksii esim. tästä Proactiv tuotteesta ni kertooka ihmeessä..

terv. todellinen finninaama :(

97

71310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jemina

      Ei auttanut finneihin tuo aine sen enempää kuin mikään muukaan puhdistusaine. Puhdistaahan se kasvot todella hyvin, mutta ei sillä kyllä finneistä eroon pääse. Ei säännöllinen kasvohoidoissakaan käynti vie akneihoiselta näppylöitä. Lääkekuuria suosittelen. Itseltä Roa-kuuri vei puoleksitoista vuodeksi finnit. Nyt pitäisi sitten saada toinen kuuri Roaa..

      • minä vaan..

        Mistä mä tommosen roa-kuurin saan?? Marssin apteekkkiin ja sanon että haluun roa-kuurin?? Niinkö? Paljonko se maksaa..? Ja viekö varmasti finnit mennessään? Kuinka kauan kestää että alkaa tulokset näkymään?


      • palstalla roikkuu
        minä vaan.. kirjoitti:

        Mistä mä tommosen roa-kuurin saan?? Marssin apteekkkiin ja sanon että haluun roa-kuurin?? Niinkö? Paljonko se maksaa..? Ja viekö varmasti finnit mennessään? Kuinka kauan kestää että alkaa tulokset näkymään?

        niin voiko ohi silmien mennä tieto siitä, mikä on roa. Varmaan löytyy tästä alempaa ja seuraavilta sivuilta kosolti tietoa, mistä on kyse. Vie vähemmän aikaa kuin kyseleminen.. mutta ihotautilääkäri sen määrää ja kyseessä siis Roaccutan.


      • tiedän
        palstalla roikkuu kirjoitti:

        niin voiko ohi silmien mennä tieto siitä, mikä on roa. Varmaan löytyy tästä alempaa ja seuraavilta sivuilta kosolti tietoa, mistä on kyse. Vie vähemmän aikaa kuin kyseleminen.. mutta ihotautilääkäri sen määrää ja kyseessä siis Roaccutan.

        Suomessa myytävä ProActiv ei ole samaa mitä ne myy jenkeissä! Suomessa siitä on otettu pois TÄRKEIN vaikuttava aine. En tosin tiedä miksi, sillä ko. ainetta on esim. Basironissa 5% (se benzo.. mikä olikaan)! Itse kokeilin sarjaa, ja huh! Naama tuli vain kamalemmaksi! Finnejä tuli enemmän kuin oli ollut vuoteen pariin :( En TOD. suosittele...


      • Kokemuskesta..
        tiedän kirjoitti:

        Suomessa myytävä ProActiv ei ole samaa mitä ne myy jenkeissä! Suomessa siitä on otettu pois TÄRKEIN vaikuttava aine. En tosin tiedä miksi, sillä ko. ainetta on esim. Basironissa 5% (se benzo.. mikä olikaan)! Itse kokeilin sarjaa, ja huh! Naama tuli vain kamalemmaksi! Finnejä tuli enemmän kuin oli ollut vuoteen pariin :( En TOD. suosittele...

        Se on poistettu koska kyseinen aine on Suomessa kielletty. Suomalaisessa Proactivessa käytetään Salisyylihappoa joka on taas jenkeissä kiellettyä. Salisyylihappoa käytettään mm epäpuhtauksien hoidossa. Eli ei ne ole poistanut tärkeintä ainetta, ne on vaan korvannu sen aineella jolla on saman tyyppinen vaikutus mutta on sallittua Suomessa.


      • kopsafkdd
        tiedän kirjoitti:

        Suomessa myytävä ProActiv ei ole samaa mitä ne myy jenkeissä! Suomessa siitä on otettu pois TÄRKEIN vaikuttava aine. En tosin tiedä miksi, sillä ko. ainetta on esim. Basironissa 5% (se benzo.. mikä olikaan)! Itse kokeilin sarjaa, ja huh! Naama tuli vain kamalemmaksi! Finnejä tuli enemmän kuin oli ollut vuoteen pariin :( En TOD. suosittele...

        mitäs sinä luulit, että finnit vaan häipyy?
        tiedäthän että ihan kaikissa kunnollisissa ihonhoitotuotteissa jotka vievät SÄÄNNÖLLISESTI KÄYTETTYNÄ finnit pois tulee ensin "puhdistumisvaihe". Sen yli kun pääsee niin ihosta tulee upea.
        Juuri "puhdistumisvaiheen" aikana ei kannata hirveästi liikkua ympäri ämpäri (jos siis on sellainen henkilö, joka helposti häpeää).
        Ihan sama reaktio tapahtuu myös silloin kun vaihtaa ihonhoitotuotteita.

        Proactivia ei kannata käyttää juurikin sen takia koska siittä on poistettu se tärkein ainesosa.
        Roacuttan kuuri on todella raju, ihan pienestä iho-ongelmasta kärsivän en suosittele sitä käyttävän. Ja siinnä on myös se huono puoli, että roa-kuuri täytyy ottaa aina silloin tällöin. Ja minun mielestä se ei ole edes halpa.

        käyttäkää ihmiset luonnon tuotteita, tiivisteitä. esim. marja entrich todella hyvä, kunhan jaksaa puhdistautumisvaiheen yli ahkerasti käyttää. esim. stockmannilta saa näitä tuotteita. ovat tiivisteitä eikä tarvi paljon käyttää kerralla..
        ja hintakin on sopiva nähtynä siihen miten kauan kestävät! esim.kasvovesi käytän sitä 2kertaa päivässä. Purkki on tyhjä vasta puolen vuoden päästä!


      • odotettu lopputulos
        tiedän kirjoitti:

        Suomessa myytävä ProActiv ei ole samaa mitä ne myy jenkeissä! Suomessa siitä on otettu pois TÄRKEIN vaikuttava aine. En tosin tiedä miksi, sillä ko. ainetta on esim. Basironissa 5% (se benzo.. mikä olikaan)! Itse kokeilin sarjaa, ja huh! Naama tuli vain kamalemmaksi! Finnejä tuli enemmän kuin oli ollut vuoteen pariin :( En TOD. suosittele...

        Itse luulin kans tuon pahentavan, mutta aluksi räjähti täysin ja sen jälkeen kk:n lähti pikku hiljaa. Aine siis jotenkin puhdistaa aluksi ja tuo kaikki "paskan pintaan" mutta lopulta lähtee.. KÄRSIVÄLLISYYDELLÄ tämänkin saa..


      • Olet tyhmä
        Kokemuskesta.. kirjoitti:

        Se on poistettu koska kyseinen aine on Suomessa kielletty. Suomalaisessa Proactivessa käytetään Salisyylihappoa joka on taas jenkeissä kiellettyä. Salisyylihappoa käytettään mm epäpuhtauksien hoidossa. Eli ei ne ole poistanut tärkeintä ainetta, ne on vaan korvannu sen aineella jolla on saman tyyppinen vaikutus mutta on sallittua Suomessa.

        Mitä väliä, Proactiv ei auta..


      • srhsrh
        Olet tyhmä kirjoitti:

        Mitä väliä, Proactiv ei auta..

        Silti jopa Katy Perry, Justin Bieber ja muut ovat kehuneet Proactivia tv:ssä!

        Olen tässä miettinyt, että jos käytän jotakin yhtä tiettyä puhdistusainetta päivittäin, niin menettääkö tämä aine ajan myötä hiljalleen tehonsa? Siis että iho tulee ikään kuin vastustuskykyisemmäksi, jolloin aine ei enää tehoa finneihin.


      • Entinen finnityttö
        Olet tyhmä kirjoitti:

        Mitä väliä, Proactiv ei auta..

        Olen käyttänyt Proactivia jo lähes 3 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Olen välillä ollut käyttämättä mutta olen huomannut että ennaltaehkäisy toimii parhaiten. Alla linkki johon olen lähettänyt myös omat koemukseni.

        http://asiakaspalaute.proactivsolution.fi/2517-fi_fi/1/kaikki-tuotteet-reviews/category.htm

        Kokeillut lähes kaikkea muuta mutta Procactiv on minulle paras.Olen Proactiv clubin jäsen ja saan siksi tuotepaketit huomattavsti halvemmalla.


      • EN SUOSITTELE
        minä vaan.. kirjoitti:

        Mistä mä tommosen roa-kuurin saan?? Marssin apteekkkiin ja sanon että haluun roa-kuurin?? Niinkö? Paljonko se maksaa..? Ja viekö varmasti finnit mennessään? Kuinka kauan kestää että alkaa tulokset näkymään?

        Sori mut en kyllä suosittele tuota Roaccutania, koska:
        - Aiheuttaa sikiöemämuodostumia (jos raskaana)
        - Roaccutan kohottaa usein veren rasva-arvoja
        - saattaa nostaa maksaentsyymiarvoja
        - voi nostaa verensokeriarvoja
        - Ihosi saaattaa kuivua
        - Ihosi saattaa tulla tavallista herkemmäksi auringonvalolle
        - Ei kosmeettisia ihonhoitoja. Roaccutan voi haurastuttaa ihoa
        - Pitää vähentää voimakasta harjoittelua ja fyysistä rasitusta. Roaccutan voi aiheuttaa lihas- ja nivelkipua erityisesti lapsilla ja nuorilla
        - Älä luovuta verta Roaccutan-hoidon aikana tai yhden kuukauden aikana hoidon päättymisen jälkeen. Jos raskaana olevalle naiselle annetaan vertasi, lapselle voi tulla synnynnäisiä vikoja
        -Älä käytä A-vitamiinivalmisteita Roaccutan-hoidon aikana. Valmisteiden samanaikainen käyttö voi lisätä haittavaikutusten mahdollisuutta
        (kopioin nuo roaccutanin resepti hommelista)
        SEKÄ Roaccutan on myös solumyrkky ja vei melkein äitini näön kokonaan.


      • Sama; En suosittele
        EN SUOSITTELE kirjoitti:

        Sori mut en kyllä suosittele tuota Roaccutania, koska:
        - Aiheuttaa sikiöemämuodostumia (jos raskaana)
        - Roaccutan kohottaa usein veren rasva-arvoja
        - saattaa nostaa maksaentsyymiarvoja
        - voi nostaa verensokeriarvoja
        - Ihosi saaattaa kuivua
        - Ihosi saattaa tulla tavallista herkemmäksi auringonvalolle
        - Ei kosmeettisia ihonhoitoja. Roaccutan voi haurastuttaa ihoa
        - Pitää vähentää voimakasta harjoittelua ja fyysistä rasitusta. Roaccutan voi aiheuttaa lihas- ja nivelkipua erityisesti lapsilla ja nuorilla
        - Älä luovuta verta Roaccutan-hoidon aikana tai yhden kuukauden aikana hoidon päättymisen jälkeen. Jos raskaana olevalle naiselle annetaan vertasi, lapselle voi tulla synnynnäisiä vikoja
        -Älä käytä A-vitamiinivalmisteita Roaccutan-hoidon aikana. Valmisteiden samanaikainen käyttö voi lisätä haittavaikutusten mahdollisuutta
        (kopioin nuo roaccutanin resepti hommelista)
        SEKÄ Roaccutan on myös solumyrkky ja vei melkein äitini näön kokonaan.

        P.S. LUKEKAA TÄMÄ SIVU HUOLELLA!!!!:
        http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=984&i=ROCHE_ROACCUTAN


      • eikäsiinävieläkaikki
        Entinen finnityttö kirjoitti:

        Olen käyttänyt Proactivia jo lähes 3 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Olen välillä ollut käyttämättä mutta olen huomannut että ennaltaehkäisy toimii parhaiten. Alla linkki johon olen lähettänyt myös omat koemukseni.

        http://asiakaspalaute.proactivsolution.fi/2517-fi_fi/1/kaikki-tuotteet-reviews/category.htm

        Kokeillut lähes kaikkea muuta mutta Procactiv on minulle paras.Olen Proactiv clubin jäsen ja saan siksi tuotepaketit huomattavsti halvemmalla.

        Nämä vaikutukset nimimerkille "Entinen finnityttö" ovat taitaneet tulla aivopesusta, eikä tuloksista.


    • nnetionen

      riippuu minkälainen akne sulla on. mulla on lievä akne, välillä ollut myös keskivaikea. löysin netistä tuon exposed skincare sarjan, joka lupas olla tehokkaampi kun proactive. Tilasin sitä ja tähän mennessä olen ollut tyytyväinen, naama on paljon tasaisempi ja kun muistaa kosteuttaa niin ei uusia finnejä tule läheskään niin paljoa. kun tuo on melko äkästä ainetta.. se on myös halvempi ku proactive, vaikka postikulut suomeen on paljon niin yhteishinta on halvempi. minä suosittelen, mutta vain jos et kärsi kovin pahasta aknesta mihin pitää hakea lääkekuuri..(paketti tuli viikon sisällä)

      • Kokemusta omaava

        Voin sanoa sinulle "minä vaan" että parhaan ja
        useasti pysyvän tuloksen saa Roacuttan-lääkkeellä,jota voi sinulle reseptillä kirjoittaa vain ihotautiläainäkäri.Itselläni pysyi iho sileänä ja hyvänä monta vuotta mutta jouduin
        hakemaan lievemmän kuurin viime vuonna.Älä turhaan kärsi ja kokeile muita kalliita aineita.Tietysti on yksilöllistä mikä tehoaa keneenkin.Tämä lääke on muuten tällä hetkellä ainoa laatuaan maailmalla joten lääkäriin vaan iho kesäksi kuntoon! PS. Lääke olisikin hyvä syödä ennen kesää koska aurinkoa ei ole hyvä ottaa samanaikaisesti.


      • "2"!

        Miten proactiv toimii normaalille iholle, johon tulee välillä finnejä ?


    • ,.,.,.

      Salisyyli

      • Ihminen-Persoona

        Kai te ihmiset tiedätte että se Roaccutan vaikuttaa niin kauan kuin sitä käyttää ja joillakin ihmisillä maksa-arvot nousee aika reppaasti.

        Mutta kysykää siltä lääkäriltä.


      • Kokenut
        Ihminen-Persoona kirjoitti:

        Kai te ihmiset tiedätte että se Roaccutan vaikuttaa niin kauan kuin sitä käyttää ja joillakin ihmisillä maksa-arvot nousee aika reppaasti.

        Mutta kysykää siltä lääkäriltä.

        Roaccutanin ei pitäisi vaikutta maksa-arvoihin millään tapaan. Vain harvoissa tapauksissa näin on käynyt. Itselläni Roaccutan vaikuttaa nopeasti, mutta käytön loputtua myös finnit ovat tähän asti aina palanneet. Nyt on menossa varmaan jo iso kuuri Roaccutania :D

        Eihän tää oo ongelma kapseleita syödessä, mutta kun tämän jälkeen enempää en saa ottaa. Iho on hyvä, finnejä ei kuurin aikana tule (no ehkä kerran pari finni tullut).

        Tiedättekö mahdollisista toimenpiteistä, mitä voidaan tehdä minulle, mikäli finnit palaavat ensi syksyllä taas?

        Ihmettelen kyllä tätä, murrosikä on ohi, kohta lakki päässä keväällä, mutta siltikään tämä ei tunnu helpottavan :/ onhan näistä finneistä jo 6 vuotta saanut kärsiä :D


      • Kokenut
        Kokenut kirjoitti:

        Roaccutanin ei pitäisi vaikutta maksa-arvoihin millään tapaan. Vain harvoissa tapauksissa näin on käynyt. Itselläni Roaccutan vaikuttaa nopeasti, mutta käytön loputtua myös finnit ovat tähän asti aina palanneet. Nyt on menossa varmaan jo iso kuuri Roaccutania :D

        Eihän tää oo ongelma kapseleita syödessä, mutta kun tämän jälkeen enempää en saa ottaa. Iho on hyvä, finnejä ei kuurin aikana tule (no ehkä kerran pari finni tullut).

        Tiedättekö mahdollisista toimenpiteistä, mitä voidaan tehdä minulle, mikäli finnit palaavat ensi syksyllä taas?

        Ihmettelen kyllä tätä, murrosikä on ohi, kohta lakki päässä keväällä, mutta siltikään tämä ei tunnu helpottavan :/ onhan näistä finneistä jo 6 vuotta saanut kärsiä :D

        Niin siis 3 kuuri menossa, sitä ennen 1 kuuri jotain heikompitehoisempaa ollut.


      • sitä vaan
        Ihminen-Persoona kirjoitti:

        Kai te ihmiset tiedätte että se Roaccutan vaikuttaa niin kauan kuin sitä käyttää ja joillakin ihmisillä maksa-arvot nousee aika reppaasti.

        Mutta kysykää siltä lääkäriltä.

        Kyllä minulla roacutan on ainakin vienyt pahimman aknen pois pysyvästi (söin yhden kuurin noin 3-4 vuotta sitten). Jäljelle vaan jäi nenän seudun mustapäät ja e-pillereiden käytön lopettamisen jälkeen (aiheuttivat migreeniä) on tullut jonkin verran pieniä finnejä otsaan ja silloin tällöin muuallekin. Mutta siis periaatteessa toimi hyvin tuo roa käyettäessä, sekä jatkossa. Niin ja niistä maksa arvoista... Se on yks ja vain yksi monista roacutanin mahdollisista sivuoireista ja sitä seurataan hoidon aikana tarkasti. Siihen voi itse vaikuttaa ruokavaliolla ja (korjatkaa jos menee väärin) muistaakseni A-vitamiinia ei saanut käyttää (jota on monissa ihonhoito tuotteissa).


      • afölsdkfjöal
        Kokenut kirjoitti:

        Roaccutanin ei pitäisi vaikutta maksa-arvoihin millään tapaan. Vain harvoissa tapauksissa näin on käynyt. Itselläni Roaccutan vaikuttaa nopeasti, mutta käytön loputtua myös finnit ovat tähän asti aina palanneet. Nyt on menossa varmaan jo iso kuuri Roaccutania :D

        Eihän tää oo ongelma kapseleita syödessä, mutta kun tämän jälkeen enempää en saa ottaa. Iho on hyvä, finnejä ei kuurin aikana tule (no ehkä kerran pari finni tullut).

        Tiedättekö mahdollisista toimenpiteistä, mitä voidaan tehdä minulle, mikäli finnit palaavat ensi syksyllä taas?

        Ihmettelen kyllä tätä, murrosikä on ohi, kohta lakki päässä keväällä, mutta siltikään tämä ei tunnu helpottavan :/ onhan näistä finneistä jo 6 vuotta saanut kärsiä :D

        Roa vaikuttaa maksa-arvoihin (samoin kuin Roan nykyään korvaava lääke).

        Maksa-arvoja kuitenkin seurataan tarkasti, eikä siksi tarvitse murehtia.


    • Poison777

      Äidilläni tämä Proactiv on toiminut hyvin, mutta hänellä onkin rasvainen iho. Minulla on herkkä ja ohut iho (silti välillä finnejä) ja varsinkin kasvovesi kirveli iholla. Eli on liian vahvaa ainetta minulle. Jos on rasvainen iho, niin kannattaa kokeilla.

    • blablabla

      Pro activ ei todellakaan toimi! Puhdistaa ihon hyvin , mutta muuta vaikutusta sillä ei ole. Minua suututti niin paljon koska oikeasti odotin sen auttavan. No mutta minähän se tyhmä olin kun ikinä uskoin sellaiseen hömpätykseen ja tilasin!

      • mietin vain

        Mutta hei, se ProActivin vaikutuskin on yksilöllistä. Siinä mainoksessakin sanotaan, että se ei välttämättä auta kaikilla. Itse olen miettinyt, että voiko sitä käyttää samaan aikaan tuon roan kanssa, sitä olen syönyt nyt n. 3kk, elokuussa taitaa loppua... Siis mietin että onko siinä proactivissa jotain A-vitamiinia, sellaisia tuotteitahan ei saanut roan ainaka käyttää, eikö se näin ollut? Kiinnostaisi kovin tuo kyseinen ihonhoitosarja. Tosin epäilen että näin kuivalle iholle ei hyvää tee tuommoset tujut aineet, jotka on yleensä rasvaiselle iholle. Ja vielä lisätään roan kuivattavuus, niin en kyllä usko että samaan aikaan kannattaa proactivia käyttää.
        Joo ja näille jotka valittaa ProActivista, käytittekö aineet kuitenkin loppuun? Olen kuullut, että monilla on ensin ollut naama ns. "kukilla", mutta muutaman viikon päästä on alkanut auttaa.
        Niin, ja Suomessahan kuulemma poistetaan proactivista joku aine, tällasta olen kuullut useammassakin keskustelussa. En sitten tiedä lähteen luotettavuutta, mutta voihan se näin olla.


      • 33 v
        mietin vain kirjoitti:

        Mutta hei, se ProActivin vaikutuskin on yksilöllistä. Siinä mainoksessakin sanotaan, että se ei välttämättä auta kaikilla. Itse olen miettinyt, että voiko sitä käyttää samaan aikaan tuon roan kanssa, sitä olen syönyt nyt n. 3kk, elokuussa taitaa loppua... Siis mietin että onko siinä proactivissa jotain A-vitamiinia, sellaisia tuotteitahan ei saanut roan ainaka käyttää, eikö se näin ollut? Kiinnostaisi kovin tuo kyseinen ihonhoitosarja. Tosin epäilen että näin kuivalle iholle ei hyvää tee tuommoset tujut aineet, jotka on yleensä rasvaiselle iholle. Ja vielä lisätään roan kuivattavuus, niin en kyllä usko että samaan aikaan kannattaa proactivia käyttää.
        Joo ja näille jotka valittaa ProActivista, käytittekö aineet kuitenkin loppuun? Olen kuullut, että monilla on ensin ollut naama ns. "kukilla", mutta muutaman viikon päästä on alkanut auttaa.
        Niin, ja Suomessahan kuulemma poistetaan proactivista joku aine, tällasta olen kuullut useammassakin keskustelussa. En sitten tiedä lähteen luotettavuutta, mutta voihan se näin olla.

        Mä oon kärsinyt syheröstä ihosta teini-iästä lähtien ja kokeilin tota proactivia. Musta puhdistusaine ja rasva tuntui hyviltä tuotteilta, mutta parinkaan kuukauden käyttö ei kyllä poistanut näppyjä. Tuntui et pahenee vaan. Sit sain lekurilta skinoren-voidetta ja tein niin että käytin muuten proactivia päivävoidetta puhdistusta, ja yöllä skinorenia. Se setti toimii ainakin mulla paremmin.
        Mulle ei gynekologi suositellut roaccutan kuuria kun oli puhetta aknesta & lastenhankinnasta. Vasta sit kun lapset on tehty?? Tota kannattaa selvittää, et onko siinä jotain riskiä.


      • kosmetologiopiskelija
        33 v kirjoitti:

        Mä oon kärsinyt syheröstä ihosta teini-iästä lähtien ja kokeilin tota proactivia. Musta puhdistusaine ja rasva tuntui hyviltä tuotteilta, mutta parinkaan kuukauden käyttö ei kyllä poistanut näppyjä. Tuntui et pahenee vaan. Sit sain lekurilta skinoren-voidetta ja tein niin että käytin muuten proactivia päivävoidetta puhdistusta, ja yöllä skinorenia. Se setti toimii ainakin mulla paremmin.
        Mulle ei gynekologi suositellut roaccutan kuuria kun oli puhetta aknesta & lastenhankinnasta. Vasta sit kun lapset on tehty?? Tota kannattaa selvittää, et onko siinä jotain riskiä.

        muistaakseni roaccutanissa oli jotain semmosta mikä vaurioittaa pahasti sikiötä, ja sen vuoksi yleensä naisille roaccutanin kanssa suositellaan e-pillereitä.


    • .-j-.

      Olen kokeillut proactiv tuotetta ja se minulla ainakin toimii.Aluksi kylläkin näytti että tuote on humpuukkia mutta odotin pari päivää ja tuloksia alkoi näkymään.Finnithän ei tietenkää kokonaan ole lähtenyt mutta ei niitä enää ole koko naama täynnä. :)

      • ira75

        mulla on sekaiho, t-alue rasvainen ja tulee herkästi finnejä, posket couperosaan taipuvaiset. käytän proactivia vain t-alueelle ja näyttää toimivan. ensin tulee kaikki epäpuhtaudet ulos, ts. lisää finnejä, jonka jälkeen iho alkaa voida paremmin. eihän mikään aine auta kuin vasta säännöllisen käytön jälkeen, ja varsinkin, jos on aiemmin laiminlyönyt ihonpuhdistuksen, huokoset on tukossa ja epäpuhtaudet jää ihon sisään. siis mulla ainakin toimii. veljelläni on tosi paha akne ja hän on käyttänyt jotakin apteekissa myytävää lääkevoidetta jo pitkään, kuuriluontoisesti. se auttaa hänelle, finnejä on enää vain harvoin.


    • FINNITÖN

      Siis todellaki toimii!!! kymmenen vuotta kärsiny finneistä ja couperosa ihosta, parissa viikossa ei melkee jälkee kummastakaan. Joskus tietenki tulee jonneki viel finnejä mut ne lähtee pois paljon nopeammin kuin ennen. on hintansa väärti!!

      • moi.......

        Oon käyttäny nyt kaks kuukautta ja eka tuli iha jumalattomasti finnejä mutta nyt kun iho on puhdistunut niin on aivan tasainen! Punaisuuskin on hävinnyt... suosittelen!!


      • puhtoihoinen

        olen käyttänyt nyt 7 kuukautta ja iho on täysin puhtonen. jossain vaiheessa kuivasi mutta hommasin sitä vihreä tee kosteusvoidetta ja homma korjaantui sillä. ei maksa paljon kun liittyy siihen täydennysohjelmaan.


      • Jiipee-
        moi....... kirjoitti:

        Oon käyttäny nyt kaks kuukautta ja eka tuli iha jumalattomasti finnejä mutta nyt kun iho on puhdistunut niin on aivan tasainen! Punaisuuskin on hävinnyt... suosittelen!!

        kauan meni että niin sanottu puhdistusvaihe meni ohi, että iho alkoi tasoittua ja finnit vähentyä....


      • Suosittelen
        puhtoihoinen kirjoitti:

        olen käyttänyt nyt 7 kuukautta ja iho on täysin puhtonen. jossain vaiheessa kuivasi mutta hommasin sitä vihreä tee kosteusvoidetta ja homma korjaantui sillä. ei maksa paljon kun liittyy siihen täydennysohjelmaan.

        Mikään iho-ongelma ei ole hetkessä ratkaistu, varsinkaan vaikeammasta päästä olevat.
        Jos akne on pahaa, kannattaa vain rohkeasti kipaista ihotautilääkärin puolelle, koska siellä ammatti-ihmiset osaavat asiansa. Toki täällä netin puolella voi kysellä tuotteista, mistä on muille ollut apua, mutta kaikilla finnien ja ihon laatu on sen verran erilainen, ettei jokaiselle voi samoja tuotteita suositella. Päin vastoin väärät tuotteet voivat vain pahentaa ongelmaa entisestään (esimerkiksi rasvoittuvalle iholle kuivalle iholle suunnatut tuotteet ja päinvastoin).
        Jos ei ole kanttia lähteä lääkäriltä aikaa heti varaamaan, etsi lähin apteekki ja pyydä apteekkareita tarjoamaan tuotteita, jotka voisivat sopia ihotyypillesi. Älä kuitenkaan suoraan säntää ostaamaan sitä halvinta vaihtoehtoa, vaikka se ehkä olisikin sinulle sopivin. Tutustu ensin huolella pakkausselosteeseen. Monilla tuotteilla on usein ikävä sivuvaikutus kuivattaa iho ja saada se jopa hilseilemään.
        On olemassa luontaistuotekauppoja, joista yllättävän harva keksii etsiä sopivia tuotteita ihonhoitoon. Näiden liikkeiden tuotteet usein sisältävät jonkin luonnonraaka-aineen, josta on havaittu olevan hyötyä tietynlaiselle ihotyypille. Monet tuotteet ovat myös mukavia käyttää. (Melko suosittu luonnontuotemerkki LOGONA rasvoittuvalle ja sekaiholle: http://www.logona.fi/)
        On hyvä pitää mielessä, ettei ole vain yhtä tuotetta, joka auttaisi saamaan puhtaan ihon, vaan olisi hyvä käyttää useamman tuotteen yhdistelmää: puhdistava aine, kasvovesi, kosteusvoide (sama voi sopia päivä- ja yövoiteeksi, ota selvää) sekä kuorintavoide. Sarja voi olla todella suuri, mutta kaikkia sen tuotteita ei ole pakko hankkia. Kannattaa kysyä myyjältä niiden vaikutuksista.
        Parhaimpiin tuloksiin pääsee, kun on nyppimättä finnejä hoitojakson aikana ja muutenkin. Kaikilla näppylöiden puhkominen ei varsinaisesti pahenna iho-ongelmaa, mutta se hidastaa paranemista.
        Kaikilla ei valitettavasti mistään ilman reseptiä saatavista tuotteista ole apua, vaan on hankittava jokin resepti lääkekuuria varten. Lääkekuureillakin on haittapuolensa, esimerkiksi niiden lyhyt vaikutus. Ikää tullessa ongelma voi tietysti parantua, mutta ongelman ollessa paha kannattaisi kääntyä ihotautilääkärin puolelle. Tällaisen ammatti-ihmisen puolelle olisi parasta kääntyä ajoissa, ei vasta viimeisenä vaihtoehtona.
        On hyväksyttävä, että kaikilla on joskus finni tai pari. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että pari finniä otsalla tuskin vaivaa muita niin paljon kuin sinua itseäsi!


      • m@rj@-leen@
        Suosittelen kirjoitti:

        Mikään iho-ongelma ei ole hetkessä ratkaistu, varsinkaan vaikeammasta päästä olevat.
        Jos akne on pahaa, kannattaa vain rohkeasti kipaista ihotautilääkärin puolelle, koska siellä ammatti-ihmiset osaavat asiansa. Toki täällä netin puolella voi kysellä tuotteista, mistä on muille ollut apua, mutta kaikilla finnien ja ihon laatu on sen verran erilainen, ettei jokaiselle voi samoja tuotteita suositella. Päin vastoin väärät tuotteet voivat vain pahentaa ongelmaa entisestään (esimerkiksi rasvoittuvalle iholle kuivalle iholle suunnatut tuotteet ja päinvastoin).
        Jos ei ole kanttia lähteä lääkäriltä aikaa heti varaamaan, etsi lähin apteekki ja pyydä apteekkareita tarjoamaan tuotteita, jotka voisivat sopia ihotyypillesi. Älä kuitenkaan suoraan säntää ostaamaan sitä halvinta vaihtoehtoa, vaikka se ehkä olisikin sinulle sopivin. Tutustu ensin huolella pakkausselosteeseen. Monilla tuotteilla on usein ikävä sivuvaikutus kuivattaa iho ja saada se jopa hilseilemään.
        On olemassa luontaistuotekauppoja, joista yllättävän harva keksii etsiä sopivia tuotteita ihonhoitoon. Näiden liikkeiden tuotteet usein sisältävät jonkin luonnonraaka-aineen, josta on havaittu olevan hyötyä tietynlaiselle ihotyypille. Monet tuotteet ovat myös mukavia käyttää. (Melko suosittu luonnontuotemerkki LOGONA rasvoittuvalle ja sekaiholle: http://www.logona.fi/)
        On hyvä pitää mielessä, ettei ole vain yhtä tuotetta, joka auttaisi saamaan puhtaan ihon, vaan olisi hyvä käyttää useamman tuotteen yhdistelmää: puhdistava aine, kasvovesi, kosteusvoide (sama voi sopia päivä- ja yövoiteeksi, ota selvää) sekä kuorintavoide. Sarja voi olla todella suuri, mutta kaikkia sen tuotteita ei ole pakko hankkia. Kannattaa kysyä myyjältä niiden vaikutuksista.
        Parhaimpiin tuloksiin pääsee, kun on nyppimättä finnejä hoitojakson aikana ja muutenkin. Kaikilla näppylöiden puhkominen ei varsinaisesti pahenna iho-ongelmaa, mutta se hidastaa paranemista.
        Kaikilla ei valitettavasti mistään ilman reseptiä saatavista tuotteista ole apua, vaan on hankittava jokin resepti lääkekuuria varten. Lääkekuureillakin on haittapuolensa, esimerkiksi niiden lyhyt vaikutus. Ikää tullessa ongelma voi tietysti parantua, mutta ongelman ollessa paha kannattaisi kääntyä ihotautilääkärin puolelle. Tällaisen ammatti-ihmisen puolelle olisi parasta kääntyä ajoissa, ei vasta viimeisenä vaihtoehtona.
        On hyväksyttävä, että kaikilla on joskus finni tai pari. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että pari finniä otsalla tuskin vaivaa muita niin paljon kuin sinua itseäsi!

        Kannattaa kokeilla Proactivia. Olen käyttänyt jo reilusti yli vuoden. Aluksi iho työntää ulos kaiken moskan ja näyttää jonkin aikaa aika pahalta mutta sen jälkeen iho on pysynyt todella hyvänä. Joskus kuivaa jonkin verran mutta öljyttömällä kosteusvoiteella asia korjaantuu. Nyt kesällä olen pitänyt useiden päivien taukoja mutta jos hikoilen paljon (lue kuntoilen) teen käsittelyn heti illalla ja ainakin seuraavana aamuna koska ihoni ei pidä runsaasta hikoilusta.

        Suosittelen Proactivia lämpimästi. Kannattaa ainakin kokeilla mutta hyviin tuloksiin pääsee vain pitkäaikaisella käytöllä.


      • näyttää ihan kivalta

        Mä aloin käyttää tota proaktivia ihan mainoksen perusteella, tosi epäilevänä kylläkin, koska olen kokeillut vähän kaikkea. Olen 31 vuotias ja kärsinut finneistä ihan murrosiästä asti. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, näyttää nuo hormoonit ja stressi vaikuttavan siihen.
        Mutta ihon puhdistus tälläiseen rasvoittuvaan ihoon on ollut liian pinnallista tähän asti ja nyt kun käytän proaktivia tuotteita ( nyt toinen satsi menossa), niin olen kyllä huomannut muutoksen parempaan. iho on paljon tasaisempi ja ei ole niitä mustapäitä enää pahemmin, näpytkin vähentyneet ja välillä on aikoja että ei ole ollenkaan. (Ei ole pahoja näppyjä enää ollut lainkaan)
        Minusta ainenkin näyttää että tää toimii, mutta ajan kanssa sen näkee ja olen kyllä valmis kokeilemaan tätä pitempään, kauan olen kärsinyt!!

        Ps. kaverini käyttää e-pillereitä ja se näyttää hänellä toimivan, mutta näpyt alkaa kun sen lopettaa
        Pps. käyttäkää kuivaihoiset Efalaxia ( omega 3 6) pelkkä kalaoljy tai helokki ei riitä, tuo on hyvä yhdistelmä :)) ja syökää lohikalaa kerran viikossa.


    • twinen

      Itse olen käyttänyt proactivea noin puolisen vuotta ja minua se on ainakin auttanut todella paljon. En kuitenkaan suosittele tuotteita herkkäihoisille, sillä ne ovat aika vahvoja. Rasvaiselle iholle taas toimivat todella hyvin.

      Itselläni on sellaisia kausia, että välillä (lähinnä menkkojen aikoihin) ihoni on paljon rasvaisempi ja finnejä tulee enemmän kuin normaalisti. Silloin käytän proactivea aamuin-illoin ja toimii hyvin. Muuten ihoni on lähestulkoon finnitön ja selvästi herkempi ja silloin käytän proactivea vain tarpeen mukaan eli ehkä pari kertaa viikossa tai enemmän. Muina päivinä käytän Vichyn geeliä ja lumenen kasvovettä herkälle iholle. Toimii ainakin minulla loistavasti tämä yhdistelmä. Tiedän että ohjeissa kehotetaan käyttämään joka päivä, mutta minulle aineet ovat liian vahvoja jokapäiväiseen käyttöön.

    • Faut

      Suosittelen käymään ihotautilääkärissä, sieltä saa sellaset mömmöt että finnit katoo suht sukkelaan. Itse ainakin olen tyytyväinen siihen että kävin lääkärissä..

      • tyttö maalta

        että kannattaa kokeilla Poractivia koska kuulemma toimii hyvin monilla ja toimii etenkin ehkäisevästi. Hän sanoi että katsotaan uudestaan kun olen käyttänyt 2 kuukautta koska iho-ongelmani voi selvitä melko helposti. Iho-ongelmani ei ole kuin ajoittain pahempi (etenkin menkat) ja siksi ennaltaehkäisy olisi minulle hyvä ratkaisu.


      • näpyttömämpinassu
        tyttö maalta kirjoitti:

        että kannattaa kokeilla Poractivia koska kuulemma toimii hyvin monilla ja toimii etenkin ehkäisevästi. Hän sanoi että katsotaan uudestaan kun olen käyttänyt 2 kuukautta koska iho-ongelmani voi selvitä melko helposti. Iho-ongelmani ei ole kuin ajoittain pahempi (etenkin menkat) ja siksi ennaltaehkäisy olisi minulle hyvä ratkaisu.

        itselläni ainakin proactiv on saanut ihon huomattavasti parempaan kuntoon. oon nyt käyttäny ko. tuotetta nelisen kuukautta ja ne järkyttävät ihonalaiset paiseet joita mulla oli ennen kaula täynnä on kadonneet. lisäksi finnejä tulee aika vähän nykyään. ja ne vanhat paiseet paranee hitaasti koko ajan. mun iho ei ole ollut näin hyvässä kunnossa ainakaan neljään vuoteen. että mulle auttaa, arvosanalla 9. ennen käytin sellasia kalliita jean d'arselin aineita, mutta nykyään selviää halvemmalla ja activet ovat parempia. kannattaa kokeilla, itse¨llä alkoi auttamaan vasta kunnolla kun olin käyttänyt puolisentoista kuukautta.


      • htehethehe
        näpyttömämpinassu kirjoitti:

        itselläni ainakin proactiv on saanut ihon huomattavasti parempaan kuntoon. oon nyt käyttäny ko. tuotetta nelisen kuukautta ja ne järkyttävät ihonalaiset paiseet joita mulla oli ennen kaula täynnä on kadonneet. lisäksi finnejä tulee aika vähän nykyään. ja ne vanhat paiseet paranee hitaasti koko ajan. mun iho ei ole ollut näin hyvässä kunnossa ainakaan neljään vuoteen. että mulle auttaa, arvosanalla 9. ennen käytin sellasia kalliita jean d'arselin aineita, mutta nykyään selviää halvemmalla ja activet ovat parempia. kannattaa kokeilla, itse¨llä alkoi auttamaan vasta kunnolla kun olin käyttänyt puolisentoista kuukautta.

        Jos ProActiv on niin hyvä, miksei sitä voitaisi myydä APTEEKEISSA???


      • ome3
        htehethehe kirjoitti:

        Jos ProActiv on niin hyvä, miksei sitä voitaisi myydä APTEEKEISSA???

        Apteekin hintataso on lähes aina PALJON korkeampi.


    • ihoolishyvä

      Minä en ollut koskaan kärsinyt huonosta ihosta. Olin jo huolissani jos naamassani oli 3 finniä samaan aikaan. Päätin tilata hyväuskoisena Pro activia.... Auttoi niihin muutamaan finniin ja olin ihmeissäni, että jokin TV shopin tuote tosiaan auttaa... Kunnes helvetti alkoi..... Noin 2kk käytön jälkeen naamani puhkesi lievälle aknelle. Nyt ovat poskeni, otsani ja leukani aivan pilalla... Ihon laatukin muuttui sekaihosta TÄYSIN kuivaksi (ei voi käyttää meikkivoidetta koska se menee kuiviin kohtiin ja näyttää aivan kaamealta) Olen nyt taistellut tätä aknea vastaan kosmetologeilla, ihotautilääkäreillä, apteekin tuotteilla yms. Voin kertoa olevani jo hieman masentunut. Älkää siis ottako riskiä pilataksenne naamanne, jos siinä ei ole kuin muutama finni. Koska Pro active voi tehdä naamastasi tuhat kertaa kauheamman.

      • finnejä

        Mietin tässä proactivin tilaamista, koska minun pitäisi jokin uusi ihonhoitosarja ostaa.

        Ihoni on ollut huono nyt viimeiset viisi vuotta. Olen kokeillut montaa eri markettisarjaa(lumene, loreal, jne.) sekä apteekin sarjoja (sepamed, louis widmer...)
        Lisäksi olen käynyt kosmetologilla laihoin tuloksin. Kun viimein tajusin mennä ihoni kanssa lääkäriin sain reseptillä saatavia voiteita (niistä olen käyttänyt mm. dalacinia, differiniä, clindoxylia ja avitcidinia)
        Markettituotteisiin verrattuna ne auttoivat paremmin.
        Kun edellinen lääke ei ole niin hyvin tehonnut kuin olin toivonut(pahin akne lähti kyllä, mutta epäpuhtauksia jäi silti aina) olen saanut uuden voiteen tilalle.

        Kun paikallisvoiteista ei ollut riittävästi apua sain Tetrasyl-antibiootit. Söin niitä puoli vuotta, aknetulehdus jälleen hiljalleen rauhoittui, mutta epäpuhtauksia jäi.
        Viime vuonna söin puoli vuotta vreya-e-pillereitä, eivätkä nekään juurikaan parantaneet ihon kuntoa.

        En oikein tiedä mitä tekisin seuraavaksi. Roaa en koululääkärin mukaan saa, kun minulla ei ole (ainakaan enää) niin vakavaa aknea. Ihoni on nyt lievimmästä päästä, kun vertaa muita aknelääkketä hakevia kuulemma. Onneksi minulla ei luojan kiitos ole arpeuttavaa aknea, jossa iho on yhtä punaista finnimattoa.

        Nyt ihoni kunto on tälläinen: iho on otsasta paksu ja epäpuhdas,paljon hyvin pieniä finnejä,suuria ei oikeastaan ollenkaan, poskilla on punaisia läikkiä vanhoista finneistä(ei arpia onneksi) ja nenässä ja nenän pielissä mustapäitä. Ihohuokoset ovat laajentuneet T-alueella.
        Eli meikkivoidetta ja puuteria on laitettava, kun ihmisten ilmoille menee.

        Sopisikohan proactiv minulle?

        Onko kukaan proactiviin tyytymätön palauttanut niitä ja saanut rahoja takaisin? Se proavtivissa eniten kiinnostaisi, koska siitä luvataan rahat takaisin jos se ei toimi. Ei mikään muu sarja lupaa sellaista!


      • finnejä
        finnejä kirjoitti:

        Mietin tässä proactivin tilaamista, koska minun pitäisi jokin uusi ihonhoitosarja ostaa.

        Ihoni on ollut huono nyt viimeiset viisi vuotta. Olen kokeillut montaa eri markettisarjaa(lumene, loreal, jne.) sekä apteekin sarjoja (sepamed, louis widmer...)
        Lisäksi olen käynyt kosmetologilla laihoin tuloksin. Kun viimein tajusin mennä ihoni kanssa lääkäriin sain reseptillä saatavia voiteita (niistä olen käyttänyt mm. dalacinia, differiniä, clindoxylia ja avitcidinia)
        Markettituotteisiin verrattuna ne auttoivat paremmin.
        Kun edellinen lääke ei ole niin hyvin tehonnut kuin olin toivonut(pahin akne lähti kyllä, mutta epäpuhtauksia jäi silti aina) olen saanut uuden voiteen tilalle.

        Kun paikallisvoiteista ei ollut riittävästi apua sain Tetrasyl-antibiootit. Söin niitä puoli vuotta, aknetulehdus jälleen hiljalleen rauhoittui, mutta epäpuhtauksia jäi.
        Viime vuonna söin puoli vuotta vreya-e-pillereitä, eivätkä nekään juurikaan parantaneet ihon kuntoa.

        En oikein tiedä mitä tekisin seuraavaksi. Roaa en koululääkärin mukaan saa, kun minulla ei ole (ainakaan enää) niin vakavaa aknea. Ihoni on nyt lievimmästä päästä, kun vertaa muita aknelääkketä hakevia kuulemma. Onneksi minulla ei luojan kiitos ole arpeuttavaa aknea, jossa iho on yhtä punaista finnimattoa.

        Nyt ihoni kunto on tälläinen: iho on otsasta paksu ja epäpuhdas,paljon hyvin pieniä finnejä,suuria ei oikeastaan ollenkaan, poskilla on punaisia läikkiä vanhoista finneistä(ei arpia onneksi) ja nenässä ja nenän pielissä mustapäitä. Ihohuokoset ovat laajentuneet T-alueella.
        Eli meikkivoidetta ja puuteria on laitettava, kun ihmisten ilmoille menee.

        Sopisikohan proactiv minulle?

        Onko kukaan proactiviin tyytymätön palauttanut niitä ja saanut rahoja takaisin? Se proavtivissa eniten kiinnostaisi, koska siitä luvataan rahat takaisin jos se ei toimi. Ei mikään muu sarja lupaa sellaista!

        Nämä siis suomen proactiv-sivulta:

        "Miksi Proactiv® Solution -tuotepakkaus on erilainen Yhdysvalloissa?

        Stanfordin yliopiston kasvatit, lääkärit Kate Rodan ja Kathy Fields ovat kehittäneet kaikki Proactiv® -tuotteet. Euroopan Proactiv® -tuotteet on kehitetty noudattamaan eurooppalaista lainsäädäntöä, ja sen vuoksi myös pakkaus on erilainen. Proactiv® -tuotteissa on runsaasti vaikuttavia ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Näin ihosi saa aina parhaan mahdollisen Proactiv® Solution käsittelyn, kaikkialla maailmassa.

        Miksi tuotepakkauksessa on sekä päivä- että yövoide kun taas Yhdysvalloissa myytävässä pakkauksessa on vain yksi Repairing Lotion -hoitovoide?
        Proactiv® Solution -tuotesarjan neliosainen tuotepakkaus, joka sisältää sekä päivä- että yövoiteen, on suunniteltu EU-asetusten mukaisesti Euroopan markkinoille. Lääkärit Rodan ja Fields kehittivät oman version Proactiv® -menetelmästä Eurooppaa varten ja sisällyttivät tuotteisiin sellaisia vaikuttavia ainesosia, jotka heidän mielestään tehoavat parhaiten neliosaisena menetelmänä. Yövoide sisältää salisylihappoa ja retinolia, joiden yhteisvaikutus todistetusti yhdessä vähentää iho-ongelmia ja näkyviä ikääntymisen merkkejä. Koska retinoli voi aiheuttaa ihon herkistymistä auringonvalolle, sitä käytetään vain yövoiteessa. Hoitava ja ennaltaehkäisevä päivävoide sisältää salisylihappoa ja teepuuöljyä. Yhdessä nämä yö- ja päivävoiteet muodostavat tehokkaan ja tärkeän osan ihonhoitomenetelmää, jonka vaikuttaa kestää ympäri vuorokauden.

        Miten bentsoyyliperoksiidi ja salisylihappo eroavat toisistaan?
        Sekä bentsoyyliperoksiidi että salisylihappo ovat tunnetusti tehokkaita ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Molemmat niistä vähentävät iho-ongelmia, mutta niiden toimintaperiaate on erilainen. Bentsoyyliperoksiidi tuhoaa iho-ongelmia aiheuttavat bakteerit vähentäen ja ennaltaehkäisten iho-ongelmia. Salisylihappo avaa ja kuivaa ihohuokosia, jolloin se ennaltaehkäisee tehokkaasti iho-ongelmien syntyä.


        Eli suomessa myydään eri tuotetta kuin amerikassa. Hieman harhaan johtavaa, kun kuitenkin televisiossa puhuvat amerikkalaiset ihmiset.


      • n.
        finnejä kirjoitti:

        Mietin tässä proactivin tilaamista, koska minun pitäisi jokin uusi ihonhoitosarja ostaa.

        Ihoni on ollut huono nyt viimeiset viisi vuotta. Olen kokeillut montaa eri markettisarjaa(lumene, loreal, jne.) sekä apteekin sarjoja (sepamed, louis widmer...)
        Lisäksi olen käynyt kosmetologilla laihoin tuloksin. Kun viimein tajusin mennä ihoni kanssa lääkäriin sain reseptillä saatavia voiteita (niistä olen käyttänyt mm. dalacinia, differiniä, clindoxylia ja avitcidinia)
        Markettituotteisiin verrattuna ne auttoivat paremmin.
        Kun edellinen lääke ei ole niin hyvin tehonnut kuin olin toivonut(pahin akne lähti kyllä, mutta epäpuhtauksia jäi silti aina) olen saanut uuden voiteen tilalle.

        Kun paikallisvoiteista ei ollut riittävästi apua sain Tetrasyl-antibiootit. Söin niitä puoli vuotta, aknetulehdus jälleen hiljalleen rauhoittui, mutta epäpuhtauksia jäi.
        Viime vuonna söin puoli vuotta vreya-e-pillereitä, eivätkä nekään juurikaan parantaneet ihon kuntoa.

        En oikein tiedä mitä tekisin seuraavaksi. Roaa en koululääkärin mukaan saa, kun minulla ei ole (ainakaan enää) niin vakavaa aknea. Ihoni on nyt lievimmästä päästä, kun vertaa muita aknelääkketä hakevia kuulemma. Onneksi minulla ei luojan kiitos ole arpeuttavaa aknea, jossa iho on yhtä punaista finnimattoa.

        Nyt ihoni kunto on tälläinen: iho on otsasta paksu ja epäpuhdas,paljon hyvin pieniä finnejä,suuria ei oikeastaan ollenkaan, poskilla on punaisia läikkiä vanhoista finneistä(ei arpia onneksi) ja nenässä ja nenän pielissä mustapäitä. Ihohuokoset ovat laajentuneet T-alueella.
        Eli meikkivoidetta ja puuteria on laitettava, kun ihmisten ilmoille menee.

        Sopisikohan proactiv minulle?

        Onko kukaan proactiviin tyytymätön palauttanut niitä ja saanut rahoja takaisin? Se proavtivissa eniten kiinnostaisi, koska siitä luvataan rahat takaisin jos se ei toimi. Ei mikään muu sarja lupaa sellaista!

        Hei, nimimerkki finnejä,

        Olen itsekin joskus vuosia sitten joutunut tilanteeseen, jossa lääkäri toteaa, että minun pitäisi olla tyytyväinen hieman näppyläiseen ihooni, koska joillakin on vielä pahempi tilanne.

        Suosittelen kääntymään yksityisen ihotautilääkärin puoleen. Itse löysin ihanan lääkärin, jonka vastaanotolla olen käynyt jo vuosia, ja joka kuunteli ja ymmärsi, että todella kärsin iho-ongelmastani. Itselläni ei ole aknea, mutta ruusufinni vaivaa sitkeästi. Minulla siihen on tähän mennessä auttanut vain Isotretinoin-kuuri. Olen syönyt tätä lääkettä jo pidemmän aikaa päivittäin, pienenä annoksena (n. 10–20 milligrammaa), ja iho pysyy hyvänä. Toki tässäkin lääkkeessä on sama juttu kuin Roaccutanissa, että raskaaksi ei saa missään nimessä tulla, ja maksa-arvojakin täytyy silloin tällöin tarkistaa. Tosin näin pienissä annoksissa, mitä itse syön, ei maksan puolesta tarvitse pelätä.

        Mene siis vain rohkeasti lääkäriin ja pyydä apua, äläkä ajattele, että ongelmasi on niin pieni, ettei sitä tarvitse hoitaa. Näillä asioilla on niin iso psykologinen vaikutus, että jos on keinot kerran keksitty, niin iho-ongelmista ei kannata kärsiä!


      • Ihonsa pilannut

        Sama kävi täällä.. Muutamien satunnaisten finnien takia päätin kokeilla ja nyt on koko naama pilalla. Kun vähän käytön alottamisen jälkeen iho rupes huononeen aattelin et kyseessä on vaan se paljon puhuttu puhdistusreaktio, enkä siis lopettanu käyttöö (typerin teko ikinä). Käytin kyseistä sarjaa yli puoli vuotta, kunnes kävin erittäin pahaks menneen ihon takia kosmetologilla, jonka suosituksesta siirryin herkän ihon tuotteisiin. Nyt iho on ruvennu rauhottuun ja parantunu aika hyvin, mutta proactivin käytöstä on muistona karmeet arvet poskissa ja otsassa.


      • paremmin

        Jos on kuiva, herkkä iho, ei kannata ryhtyä käyttämään seka- ja rasvoittuvalle iholle tarkoitettua tuotetta, koska ihon pintakuivuus aiheuttaa finnejä, koska silloin iho ei pääse hengittämään. Kannattaa ottaa selville oma ihotyyppi ennen tuotteen valitsemista.


      • ruokosokeri
        finnejä kirjoitti:

        Mietin tässä proactivin tilaamista, koska minun pitäisi jokin uusi ihonhoitosarja ostaa.

        Ihoni on ollut huono nyt viimeiset viisi vuotta. Olen kokeillut montaa eri markettisarjaa(lumene, loreal, jne.) sekä apteekin sarjoja (sepamed, louis widmer...)
        Lisäksi olen käynyt kosmetologilla laihoin tuloksin. Kun viimein tajusin mennä ihoni kanssa lääkäriin sain reseptillä saatavia voiteita (niistä olen käyttänyt mm. dalacinia, differiniä, clindoxylia ja avitcidinia)
        Markettituotteisiin verrattuna ne auttoivat paremmin.
        Kun edellinen lääke ei ole niin hyvin tehonnut kuin olin toivonut(pahin akne lähti kyllä, mutta epäpuhtauksia jäi silti aina) olen saanut uuden voiteen tilalle.

        Kun paikallisvoiteista ei ollut riittävästi apua sain Tetrasyl-antibiootit. Söin niitä puoli vuotta, aknetulehdus jälleen hiljalleen rauhoittui, mutta epäpuhtauksia jäi.
        Viime vuonna söin puoli vuotta vreya-e-pillereitä, eivätkä nekään juurikaan parantaneet ihon kuntoa.

        En oikein tiedä mitä tekisin seuraavaksi. Roaa en koululääkärin mukaan saa, kun minulla ei ole (ainakaan enää) niin vakavaa aknea. Ihoni on nyt lievimmästä päästä, kun vertaa muita aknelääkketä hakevia kuulemma. Onneksi minulla ei luojan kiitos ole arpeuttavaa aknea, jossa iho on yhtä punaista finnimattoa.

        Nyt ihoni kunto on tälläinen: iho on otsasta paksu ja epäpuhdas,paljon hyvin pieniä finnejä,suuria ei oikeastaan ollenkaan, poskilla on punaisia läikkiä vanhoista finneistä(ei arpia onneksi) ja nenässä ja nenän pielissä mustapäitä. Ihohuokoset ovat laajentuneet T-alueella.
        Eli meikkivoidetta ja puuteria on laitettava, kun ihmisten ilmoille menee.

        Sopisikohan proactiv minulle?

        Onko kukaan proactiviin tyytymätön palauttanut niitä ja saanut rahoja takaisin? Se proavtivissa eniten kiinnostaisi, koska siitä luvataan rahat takaisin jos se ei toimi. Ei mikään muu sarja lupaa sellaista!

        Minä suosittelen Proactivia. Rasvainen iho vaatii säännöllisyyttä ja kärsivällisyyttä, mutta se kannattaa. Minulla on sekaiho eli otsassa rasvainen iho ja mustapäitä nenä- ja leuka-alueella. Käsittääkseni aika moni on saanut ihonsa kuntoon Proactivin avulla, mutta tyytyväiset asiakkaat eivät "huutele" yhtä kovalla äänellä näissä foorumeissä mitä tyytymättömät. Näiltä sivuilla löydät eri Proactiv-tuotteiden tuotearvostelut, joten lue jos kiinnostaa: asiakaspalaute.proactivsolution.fi/2517-fi_fi/1/kaikki-tuotteet-reviews/category.htm.


      • jonnejuoes0.95
        finnejä kirjoitti:

        Nämä siis suomen proactiv-sivulta:

        "Miksi Proactiv® Solution -tuotepakkaus on erilainen Yhdysvalloissa?

        Stanfordin yliopiston kasvatit, lääkärit Kate Rodan ja Kathy Fields ovat kehittäneet kaikki Proactiv® -tuotteet. Euroopan Proactiv® -tuotteet on kehitetty noudattamaan eurooppalaista lainsäädäntöä, ja sen vuoksi myös pakkaus on erilainen. Proactiv® -tuotteissa on runsaasti vaikuttavia ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Näin ihosi saa aina parhaan mahdollisen Proactiv® Solution käsittelyn, kaikkialla maailmassa.

        Miksi tuotepakkauksessa on sekä päivä- että yövoide kun taas Yhdysvalloissa myytävässä pakkauksessa on vain yksi Repairing Lotion -hoitovoide?
        Proactiv® Solution -tuotesarjan neliosainen tuotepakkaus, joka sisältää sekä päivä- että yövoiteen, on suunniteltu EU-asetusten mukaisesti Euroopan markkinoille. Lääkärit Rodan ja Fields kehittivät oman version Proactiv® -menetelmästä Eurooppaa varten ja sisällyttivät tuotteisiin sellaisia vaikuttavia ainesosia, jotka heidän mielestään tehoavat parhaiten neliosaisena menetelmänä. Yövoide sisältää salisylihappoa ja retinolia, joiden yhteisvaikutus todistetusti yhdessä vähentää iho-ongelmia ja näkyviä ikääntymisen merkkejä. Koska retinoli voi aiheuttaa ihon herkistymistä auringonvalolle, sitä käytetään vain yövoiteessa. Hoitava ja ennaltaehkäisevä päivävoide sisältää salisylihappoa ja teepuuöljyä. Yhdessä nämä yö- ja päivävoiteet muodostavat tehokkaan ja tärkeän osan ihonhoitomenetelmää, jonka vaikuttaa kestää ympäri vuorokauden.

        Miten bentsoyyliperoksiidi ja salisylihappo eroavat toisistaan?
        Sekä bentsoyyliperoksiidi että salisylihappo ovat tunnetusti tehokkaita ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Molemmat niistä vähentävät iho-ongelmia, mutta niiden toimintaperiaate on erilainen. Bentsoyyliperoksiidi tuhoaa iho-ongelmia aiheuttavat bakteerit vähentäen ja ennaltaehkäisten iho-ongelmia. Salisylihappo avaa ja kuivaa ihohuokosia, jolloin se ennaltaehkäisee tehokkaasti iho-ongelmien syntyä.


        Eli suomessa myydään eri tuotetta kuin amerikassa. Hieman harhaan johtavaa, kun kuitenkin televisiossa puhuvat amerikkalaiset ihmiset.

        Tiedätkö mitään nettikauppaa usa:ssa mikä toimittaa Suomeen mistä tota proactivia löytyis?


      • jonnejuoes0.95
        jonnejuoes0.95 kirjoitti:

        Tiedätkö mitään nettikauppaa usa:ssa mikä toimittaa Suomeen mistä tota proactivia löytyis?

        Siis sitä jenkkiversiota missä on sitä bentsoyyliperoksidia


      • ljjlfjlvljfljgjljjb
        Ihonsa pilannut kirjoitti:

        Sama kävi täällä.. Muutamien satunnaisten finnien takia päätin kokeilla ja nyt on koko naama pilalla. Kun vähän käytön alottamisen jälkeen iho rupes huononeen aattelin et kyseessä on vaan se paljon puhuttu puhdistusreaktio, enkä siis lopettanu käyttöö (typerin teko ikinä). Käytin kyseistä sarjaa yli puoli vuotta, kunnes kävin erittäin pahaks menneen ihon takia kosmetologilla, jonka suosituksesta siirryin herkän ihon tuotteisiin. Nyt iho on ruvennu rauhottuun ja parantunu aika hyvin, mutta proactivin käytöstä on muistona karmeet arvet poskissa ja otsassa.

        mulla ihan sama! Olin niin tyhmä, että päätin kokeilla lähtisikö ne muutama hassu finni ja ehkäisiskö mulle aknea ( kulkee suvussa). No se olikin sitten suurin virhe. Se puhdistusainekin on sellaista rakeista ja kuorivaa ja ärsyttää ihoa rikkoo sitä ihon pintaa. Ja tuotteet myös kuivattavat kiitettävästi eli iho alkaa hätääntyä, kun ei ole kosteutta ja tuottaa vaan lisää talia, josta tulee vaan lisää finnejä. Älä ainakaan kokeile jos on valmiiksi jo vähän kuiva tai herkkä iho niinkuin minulla on. No empä tietenkään tätä tajunnut vaankäytin hyvällä mielellä puoli vuotta, kunnes rupesin epäilemään mitään. Ihohan oli koko ajan menossa huonommaksi. Lopetettuani käytön naama oli ihan hirveä! Olen nyt käynyt kosmetologilla säännöllisesti ihon puhdistuksesssa ja kosmetologi neuvoi minulle oikeat ja hyvät tuotteet ja hänen mukaansa kosteutus on nimenomaan elintärkeää akneihon parantamisessa. Ja mitä se kertoo, että kosmetologit ihonhoidon ammattilaiset eivät käytä eivätkä suosittele proactivia? Ja mitä tulee Katy Perryyn yms. niin tottakai he mainostavat tätä "loistavaa" tuotetta, kun heille siitä maksetaan.Kyllähän tämä voi toimia ihmisille, mutta oman kokemukseni valossa EN suosittele!


      • jules5
        finnejä kirjoitti:

        Nämä siis suomen proactiv-sivulta:

        "Miksi Proactiv® Solution -tuotepakkaus on erilainen Yhdysvalloissa?

        Stanfordin yliopiston kasvatit, lääkärit Kate Rodan ja Kathy Fields ovat kehittäneet kaikki Proactiv® -tuotteet. Euroopan Proactiv® -tuotteet on kehitetty noudattamaan eurooppalaista lainsäädäntöä, ja sen vuoksi myös pakkaus on erilainen. Proactiv® -tuotteissa on runsaasti vaikuttavia ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Näin ihosi saa aina parhaan mahdollisen Proactiv® Solution käsittelyn, kaikkialla maailmassa.

        Miksi tuotepakkauksessa on sekä päivä- että yövoide kun taas Yhdysvalloissa myytävässä pakkauksessa on vain yksi Repairing Lotion -hoitovoide?
        Proactiv® Solution -tuotesarjan neliosainen tuotepakkaus, joka sisältää sekä päivä- että yövoiteen, on suunniteltu EU-asetusten mukaisesti Euroopan markkinoille. Lääkärit Rodan ja Fields kehittivät oman version Proactiv® -menetelmästä Eurooppaa varten ja sisällyttivät tuotteisiin sellaisia vaikuttavia ainesosia, jotka heidän mielestään tehoavat parhaiten neliosaisena menetelmänä. Yövoide sisältää salisylihappoa ja retinolia, joiden yhteisvaikutus todistetusti yhdessä vähentää iho-ongelmia ja näkyviä ikääntymisen merkkejä. Koska retinoli voi aiheuttaa ihon herkistymistä auringonvalolle, sitä käytetään vain yövoiteessa. Hoitava ja ennaltaehkäisevä päivävoide sisältää salisylihappoa ja teepuuöljyä. Yhdessä nämä yö- ja päivävoiteet muodostavat tehokkaan ja tärkeän osan ihonhoitomenetelmää, jonka vaikuttaa kestää ympäri vuorokauden.

        Miten bentsoyyliperoksiidi ja salisylihappo eroavat toisistaan?
        Sekä bentsoyyliperoksiidi että salisylihappo ovat tunnetusti tehokkaita ainesosia, jotka hoitavat ja ennaltaehkäisevät iho-ongelmia. Molemmat niistä vähentävät iho-ongelmia, mutta niiden toimintaperiaate on erilainen. Bentsoyyliperoksiidi tuhoaa iho-ongelmia aiheuttavat bakteerit vähentäen ja ennaltaehkäisten iho-ongelmia. Salisylihappo avaa ja kuivaa ihohuokosia, jolloin se ennaltaehkäisee tehokkaasti iho-ongelmien syntyä.


        Eli suomessa myydään eri tuotetta kuin amerikassa. Hieman harhaan johtavaa, kun kuitenkin televisiossa puhuvat amerikkalaiset ihmiset.

        Tuo oli uusi ja mielenkiitoinen tieto enkä kyllä ymmärrä miksi ne pitää olla erilaisia koska benzoylperoxidia on esim basironissa ja muissa ilman reseptiä apteekissa myytävissä aineissa...... Itse herkistyin bp:lle parin pävän jälkeen, iho kutisi, kuumotti, punoitti ja turposi.

        Itse olen 32 v. nainen ja syönyt muutaman kerran roaccutania ja tällä kertaa minulla oli hyvä lääkäri joka myös määräsi jatkohoidon. Söin viime talvella ja nyt kesällä muutaman kuukauden kuurit. Halusin pitää taukoa talvella kun olin aasiassa useamman viikon. Nyt kesällä otin aurinkoa kuten normaalisti mutta varovasti aurinkosuojan kanssa eikä sen ihmeempää herkitymistä ollut.

        Tarkoitus oli kuurilla hoitaa iho hyväksi eli "puhdistusvaiheen" ohi ja siitä jatkaa ulkoisella hoidolla joka pitää huokoset puhtaana ja ilman tulehduksia. Sain sekä avitcid että differin voiteet ja huomasin että toinen kuivattaa ja kiristää hyvällä tavalla ja toinen kuorii ihoa eli se hilseilee vähän seuraavana päivänä. Niitä laitetaan yöksi. Kannattaa ihan oikeasti neuvotella jonkun hyvän ihotautilääkärin kanssa. Toivon että tästä olisi pidempiaikainen pysyvä ratkaisu.


    • 30 vuotta iho-ongelm

      Moikka,
      hyvin epäuskoisena tilasin ensimmäisen erän näitä tuotteita. Ne ovat osoittautuneet todella hyviksi teholtaan. Kaikkien voiteiden tuoksut eivät oikein ole mieleeni, mutta se on pieni paha siihen nähden miten hyvännäköinen ihoni on. Suosittelen lämpimästi!

    • kkee

      ite oon täl hetkel käyttämäs pro activii ainaki on finnit kuivunu ja naama tullu tosi pehmeeks iho näyttää tosi paljon paremmalt

      • eb

        ite tilasin pari viikkoa sitte ton proactiv- kuurin. mulla on tosi herkkä iho ja se alkaa punottaa herkästi ja on muutenkin välillä vähä punertava. tuotteet on vaikuttanu todella hyviltä ja iho näyttää puhtaalta ja olin innoissani, koska punasuus hävisi kasvoista mutta nyt viime päivinä kasvot on alkanu kuivumaan ja ärtymään ja varsinkin kun käytän kyseistä kasvovettä niin kirvely on todella epämiellyttävää ja sen jälkeen kasvot ovat punaiset pitkään. kaikista ärsyttävin vaiva on kumminkin silmien kuivuminen. en tiedä johtuuko nämä kaikki siitä kasvopesu-aineesta(reneawing cleanser) jossa on niitä pieniä "jyviä",sillä jos oon käsittäny oikein ni sehän on vähän niinku ihon kuorintaa ja voi tehdä iholle hallaa(etenkin kun on niin herkkä iho). finnien takia en kyseistä tuotetta ostanutkaan, koska niitä mulla ei oo ku ihan muutama aina silloin tällöin, mutta toivoin, että punoitus ois lähteny ja iho rauhoittunu, mutta nyt alkaa näyttää vähä huolestuttavalta. mietin jos jonkin tuotteen käyttöä voisi vähentää jotenkin, mutta mitähän niistä kannattais vähentää ja illalla vai aamulla vai mikä kuulostaa järkevältä? rupee vaan harmittamaan ku oon kokeillu vaikka mitä ja mikään ei tunnu sopivan mun iholle. vaikka alku lupais hyvää ni hetken päästä alkaa tulla aina joku uus "este".


      • finnejä myös
        eb kirjoitti:

        ite tilasin pari viikkoa sitte ton proactiv- kuurin. mulla on tosi herkkä iho ja se alkaa punottaa herkästi ja on muutenkin välillä vähä punertava. tuotteet on vaikuttanu todella hyviltä ja iho näyttää puhtaalta ja olin innoissani, koska punasuus hävisi kasvoista mutta nyt viime päivinä kasvot on alkanu kuivumaan ja ärtymään ja varsinkin kun käytän kyseistä kasvovettä niin kirvely on todella epämiellyttävää ja sen jälkeen kasvot ovat punaiset pitkään. kaikista ärsyttävin vaiva on kumminkin silmien kuivuminen. en tiedä johtuuko nämä kaikki siitä kasvopesu-aineesta(reneawing cleanser) jossa on niitä pieniä "jyviä",sillä jos oon käsittäny oikein ni sehän on vähän niinku ihon kuorintaa ja voi tehdä iholle hallaa(etenkin kun on niin herkkä iho). finnien takia en kyseistä tuotetta ostanutkaan, koska niitä mulla ei oo ku ihan muutama aina silloin tällöin, mutta toivoin, että punoitus ois lähteny ja iho rauhoittunu, mutta nyt alkaa näyttää vähä huolestuttavalta. mietin jos jonkin tuotteen käyttöä voisi vähentää jotenkin, mutta mitähän niistä kannattais vähentää ja illalla vai aamulla vai mikä kuulostaa järkevältä? rupee vaan harmittamaan ku oon kokeillu vaikka mitä ja mikään ei tunnu sopivan mun iholle. vaikka alku lupais hyvää ni hetken päästä alkaa tulla aina joku uus "este".

        on olemassa samaan proactiv-sarjaan kuuluva kosteusvoide


        Proactiv® Green Tea Moisturizer -kosteusvoide
        Proactiv® Green Tea Moisturizer on hajusteeton ja nopeasti ihoon imeytyvä kosteusvoide. Kosteuttaa ja rauhoittaa tehokkaasti kuivan ja/tai ärtyneen ihon. Ei tuki ihohuokosia ja sopii mainiosti käytettävän Repairing Lotion -kosteusvoiteen päällä. Tuotetta voi käyttää sellaisenaan tai meikin alla.
        Tuotekoko 30 ml

        Eli se saattaisi sopia sinulle. Jos proactiv ei sinulle kuitenkaan sovi, niin kannattaa tuotteet palauttaa ja saat rahat takaisin.

        Proactiv-sivuilta löysin tämän kohdan, jossa kerrotaan kuinka tuotteen käyttöä voi vähentää. Tosin tässä ihon kunto huononee heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, mitä sinulle ei tapahtunut.:

        Miksi ihoni tila paheni kun aloitin Proactiv® Solution -tuotteiden käytön?
        Jos ihon tila pahenee heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, saatat olla yliherkkä salisylihapolle. Jos näin käy, lopeta käyttö parin päivän ajaksi. Kun ihosi tila taas paranee, käytä päivittäin vain puhdistusemulsiota ja kasvovettä. Käytä yövoidetta vain kahdesti viikossa, jotta ihosi vähitellen tottuu salisylihappoon. Lisää yövoiteen käyttöä vähitellen Jos ihosi tila pysyy huonona, lopeta tuotteiden käyttö ja ota yhteyttä lääkäriin.

        Luultavasti tarvitset vain lisää kosteusvoidetta ihollesi.


      • blyaaaah
        finnejä myös kirjoitti:

        on olemassa samaan proactiv-sarjaan kuuluva kosteusvoide


        Proactiv® Green Tea Moisturizer -kosteusvoide
        Proactiv® Green Tea Moisturizer on hajusteeton ja nopeasti ihoon imeytyvä kosteusvoide. Kosteuttaa ja rauhoittaa tehokkaasti kuivan ja/tai ärtyneen ihon. Ei tuki ihohuokosia ja sopii mainiosti käytettävän Repairing Lotion -kosteusvoiteen päällä. Tuotetta voi käyttää sellaisenaan tai meikin alla.
        Tuotekoko 30 ml

        Eli se saattaisi sopia sinulle. Jos proactiv ei sinulle kuitenkaan sovi, niin kannattaa tuotteet palauttaa ja saat rahat takaisin.

        Proactiv-sivuilta löysin tämän kohdan, jossa kerrotaan kuinka tuotteen käyttöä voi vähentää. Tosin tässä ihon kunto huononee heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, mitä sinulle ei tapahtunut.:

        Miksi ihoni tila paheni kun aloitin Proactiv® Solution -tuotteiden käytön?
        Jos ihon tila pahenee heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, saatat olla yliherkkä salisylihapolle. Jos näin käy, lopeta käyttö parin päivän ajaksi. Kun ihosi tila taas paranee, käytä päivittäin vain puhdistusemulsiota ja kasvovettä. Käytä yövoidetta vain kahdesti viikossa, jotta ihosi vähitellen tottuu salisylihappoon. Lisää yövoiteen käyttöä vähitellen Jos ihosi tila pysyy huonona, lopeta tuotteiden käyttö ja ota yhteyttä lääkäriin.

        Luultavasti tarvitset vain lisää kosteusvoidetta ihollesi.

        Itse vuosi sitten Amerikassa vieraillessani ostin tuota proactivii ja naama näytti jo seuraavana aamuna paljon paremmalta. Ja siitä 2 viikkoa eteenpäin, kasvot olivat parantuneet miltein täysin. Nyt pari viikkoa sitten ostin samaa tuotetta Suomesta. Naamasta tuli todella rasvainen ja tuotteet muutenkin tuntuivat ihan samalta kuin jotkut finnivoiteet mitä myydään tavarataloissa. Vertailin Suomalaisia pulloja Amerikkalaisiin ja tottahan se on. Benzoyl peroxide puuttuu, mikä ilmeisesti oli aine joka toimi ihooni. Eli omien kokemuksieni perusteella suosittelen hommaamaan tuotetta jenkeistä jos vain mahdollista.


      • B
        blyaaaah kirjoitti:

        Itse vuosi sitten Amerikassa vieraillessani ostin tuota proactivii ja naama näytti jo seuraavana aamuna paljon paremmalta. Ja siitä 2 viikkoa eteenpäin, kasvot olivat parantuneet miltein täysin. Nyt pari viikkoa sitten ostin samaa tuotetta Suomesta. Naamasta tuli todella rasvainen ja tuotteet muutenkin tuntuivat ihan samalta kuin jotkut finnivoiteet mitä myydään tavarataloissa. Vertailin Suomalaisia pulloja Amerikkalaisiin ja tottahan se on. Benzoyl peroxide puuttuu, mikä ilmeisesti oli aine joka toimi ihooni. Eli omien kokemuksieni perusteella suosittelen hommaamaan tuotetta jenkeistä jos vain mahdollista.

        Kyllä suomessa saa käyttää kyseistä ainetta. Linkkinä Basironin tuoteseloste.

        http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=61218(yabasecatalog)&category=ihojahiukset(yasalescatalog)/akne630327709(yasalescatalog)


    • jeejou

      Älä ihmeessä käytä rahojasi siihen roskaan. Itse käytin ja hukkaan meni! en huomannut kasvoissani mitään muutosta. Jos veikata saan niin ne ennen-jälkeen kuvat on 100% tietokoneella tehtyjä 8)
      Jos oikeasti haluaa paremman naaman niin apteekkituotteet tehoaa paremmin. itellä vielä se virallinen parantaja hakusessa mutta apteekkipuolelta tulokset on silti ollu parempia ku tolla proactivella :)
      tsemppiä sinne, muista ettet oo finnies kanssa yksin, löytyy meitä onnettomia paljo muitakin ;)

      • näin on näppylät

        Itse nyt pari vuotta käyttäneenä voin sanoa, että finnejä ei tule enää kuin todella todella harvoin. Iho on paljon kirkkaampi ja kuulaampi ja 60 päivän satsi kestää mun käytössä noin puol vuotta :D


    • höpsis789

      Itse olen kyllä Proactivista tykännyt kovastikin. Ehkä ei ihan pahimpaan acneen tehoa, mutta rasvoittuvalle iholle hyvä tuotesarja ja kyllä on vähentänyt huomattavasti finnejä! Käytän vartalolle tarkoitettua pesuliuosta ja vartalovoidetta ihan koko kroppaan kasvot mukaan lukien. ehkä ne ovat hieman tujumpaa tavaraa kuin pelkästään kasvoille suunnatut proactiv tuotteet. en tiedä. mutta halvempia ne ainakin litrahinnaltaan ovat ja hienosti toimivat!!. kasvoveden olen korvannut widmerin lipo sol tonicilla ja se sarja on myös vaikuttanut tehokkaalta. Hyvin henkilökohtaisiahan nämä asiat tietysti ovat. ei voi kaikilla toimia kaikki.

    • jonnejuoes0.95

      Tietääkö kukaan että miltä jenkkisivustolta mikä toimittaa suomeen sais tilattua tota "alkuperästä" proactivia missä on bentsoyyliperoksidia eikä salisyylihappoa

      • Nads

        Itse tilasin ebay:sta jenkeistä! Löytyy kaikenkokoisia settejä ja muitakin proactiv tuotteita runsaasti!


    • Entinen fiiniliisa
    • m_p

      mullakin toimi hyvin vaikka aika pahakin akne on taas kun en ole pariin vuoteen käyttäny ja suunnitelmissa olis taas hankkia. Ihosta tuli kyllä tosi hyvä, mutta se siis edellyttää säännöllistä käyttöä aamuin illoin kolmessa vaiheessa! ;)

    • roa-man

      Yksityiselle ihotautilääkärille vaan aika jos oikeasti haluaa aknesta eroon! roaccutan parantaa jopa 70% lopullisesti aknen. Luulenpa, että kaikki jotka täällä roaa haukkuvat kuuluvat juuri siihen epäonniseen 30% joukkoon. Roaccutan lopettaa finnien tuotannon. Ns. kuorii ihon. aluksi tulee pahenemisvaihe, joka kestää sen verran mitä sitä talia siltä ihonalta jo valmiiksi löytyy! Hieno keksintö tuo roaccutan. Nyt vaan kaikki rumilukset lääkärille mars!

      • Proactiv tyttö

        Proactiv on minulle paras

        Olen kokeillut lähes kaikkea ja Roaccutan oli pahin koska aloin kärsiä syvästä masennuksesta. Surffasin netissää ja huomasin USA kirjoituksista saman asian, Roaccutania aiheuttaa masennusta ja jopa itsetuhoisia ajatuksia. Olen nyt käyttänyt lähes 3 vuotta Proactivia ja hyvin on toiminut.Joskus tulee satunnaisia finnejä mutta nekin parantuvat nopeasti. Suosittelen ja jos ei toimi niin saa rahat takaisin. Vaatii kuitenkin säännöllisyyttä ammuin illoin ja siksi luulenkin että ei toimi kaikilla koska eivät käytä tuotetta huolellisesti ohjeiden mukaan.


    • 15 + 10 = 25

      Epäpuhtaan ihonhoito kuuluu kosmetologille ei lääkärille! Kosmetologi löytää ihollesi sopivat tuotteet.
      Ruacutan kuuri teineille liian voimakat, jopa muuttaa identiteettiä.

      • ...

        Höpö höpö... Ei se mitään identiteettiä muuta... ja minulla se ei ainakaan ole todellakaan liian voimakas :D naamaa ja huulia saa vaan päivän aikana noin pari kertaa rasvata ja siinä se .. muuten ei yhtään mitään muuta oiretta ole tullut.
        Se on päinvastoin vain ihanaa huomata aamuisin kun finnit on ihan puolella vähentynyt yön aikana ja rasvauksen jälkeen iho on heleä ja kauniin värinen!
        Todella iso itsetunnon kohottaja tämä kun näin nopeeta hoitaa näinkin vaikean aknen mihin on kaikki antibiootit ja rasvat menty läpi !!


    • ---

      Onko kukaan kokeillut uudistunutta Proactivia?

      Näin tänään mainoksen, jossa sanottiin, että tuotteiden koostumukset on uudistettu. Ainakin erillinen yövoide on poistettu ja myynnissä on nyt pesuaine, kasvovesi ja rasva. Mainoksessa pesuaine oli valkoista, entinenhän oli sinivihreää.

      • Proactiv tyttö

        Olen kokeillut. Minun mielestäni uusi on selkeästi tehokkaampaa mutta tämä koskee vain minun ihoani joten tätä ei voi yleistää. Kannattaa kokeilla. Olen käyttänyt Proactivia jo lähes 3 vuotta ja olen mukana Proactiv Clubissa. Clubin kautta hinta on huomattavasti edullisempi ja maksan vain 49,95 ja toimituskulut päälle. Ensimmäinen Clubi toimitus taitaa olla hieman kalliimpi.


    • Huonoihoinentyttö =D

      Olen ajatellut jo kauan proactivin ostoa, mutta en tiedä kannataako se sittenkään ja onko se rahansa arvoinen. Luin kaikki nämä viestit läpi ja jotkut ovat suositelleet sitä ja toiset eivät. Minun ihoni on rasvainen ja täynnä mustapäitä, mutta finnejä minulle tulee harvoin. Kun finnit tulevat ne ovat isoja ja kipeitä, punaisia länttejä. NYT JOKU IHANA IHMINEN AUTTAA MUA ja kertoo mitä tehdä !!!

      • ent näppy

        Kokeile Proactivia ja noudata käyttiksiä tarkasti. Palauta jos et ole tyytyväinen.


    • pilkutin

      Mulla oli teini-ikäisenä (yläasteella) todella paha akne. Käytin näppyjen peittämiseen meikkivoidetta ja puuteria. Sitten äitini vei mut ihotautilääkärille. Sieltä sain antibioottikuurin, ja reseptin Louis Widmer tuotesarjaan. Lisäksi iltaisin piti laittaa sellasta rasvaa, joka kirveli ihan mielettömästi! Mutta tosi nopeesti vei näpyt pois, ja siis samalla oli pakko lopettaa meikin käyttäminen.
      Nyt vielä 10 vuotta myöhemmin iho on hyvässä kunnossa, vaikka sen yhden ainoan kuurin sillon käytin.
      Noi tuotteet vissiin tosi kalliita, mutta kannattaa kyllä mieluummin mennä ihan lääkäriin josta saa lääkereseptin, kun ostella jotain humpuuki-tuotteita! Ja suosittelen että noita meikkivoiteita yms. käyttää vain juhlatilanteissa, eli ei kannata joka päivä niitä huonolle iholle laittaa, se ei tee kovin hyvää.

    • ---

      Oletteko ostaneet Proactivia Sokokselta tai Emotionista? Jos olette, niin miltä osastolta tuotteet löytyvät? Eikös näissä liikkeissä tuotteet mene merkkien mukaan, niin löytyykö Proactiv ihan muiden kasvopesutuotteiden vierestä?

      Kävin eilen Emotionissa katsomassa hajuvesiä, niin samalla vähän etsiskelin Proactivia, mutta en löytänyt. En viitsinyt kysellä myyjältä, sillä en ollut ostamassa tuotetta.

    • yllättynyt

      olen käyttänyt proactivia kohta kuukauden ajan ja täytyy sanoa, että minulla se on ainakin toiminut todella hyvin. Varsinkin, kun kokeilemani lääkkeet eivät ole ihooni kummoisemmin tehonneet. On ihana huomata kuinka iho on nykyisin puhtaampi ja ihanan tuntoinen. Kaikenmaailman epäpuhtaudetkin vähentyneet nähtävästi.. odottelen, että jossain vaiheessa saan sanoa iho-ongelmilleni hyvästit lopullisesti (:

    • anonymeos1

      Kannattaa kyllä tarkkaan selvittää mitkä lääkkeet sopivat itselle, ja mitä tietyt lääkkeet sisältävät. Toveri oli ripulilla kaksi viikkoa syötyään jotain sopimatonta aknenhoitolääkettä.. Kunhan varoitin!

    • annasdfghj

      Proactiv sarja toimi mulla oikein hyvin, naamassa ei ollut mitään paitsi mustapäät ja nekin saa pois sellasella tarra jutskalla jota saat tilattua briteistä, mut jos toi ongelm a on sulle niin kamala niin kokeile vaikka cliniquen 3-step sarjaa, mul on nyt se käytös ja se on ihan hyvä, tosin jos ihosi on herkkä niin suosittelen ensin terkkaa, sit se laitaa sut lääkäriin, jos laittaa sit jos et saa siltä apuu niin stokkan ja sokoksen myyjät on ammattilaisia ja niiden pitäis osata auttaa sua, harmi vaan ku suomes ei kukaan kysy apuu, ku menee vaan vahingossa ostaan jotai itselle sopimatonta. No luota ammattilaisiin se on mun motto näis asioissa, mut erota huijarit oikeista :D

    • proactivtoimiiaina

      Suomen Proactiv on täyttä markettipaskaa, mutta kokeileppa ulkomaalaista proactivia, jossa on benzoyl beroxide, paljo parempaa kamaa!

      Saa ebaysta 120 pv:n satsin 60e.

    • Proactiveriippuvaine

      Suosittelen kanssa kokeilemaan proactivia. Siis puuttuuko suomalaisesta benzyl peroxide siitä?? :O sehän on just se mikä niitä finnejä ottaa pois!
      En itse asu Suomessa, joten suosittelen tilaamaan oikeata ulkomaalaista (jenkit, aussit)

      Itsellä ei ole aknetta, mutta mulla oli TODELLA rasvainen ja kiiltävä iho ja sain jättiläisiä ihonalaisia finnejä jotka pysyivät naamassa useamman viikon, ja mustapäitä jotka eivät lähteneet pois ikinä, ehkä kerran vuodessa oli koko viikon naama ihan puhdas (laskematta mustapäitä, ne ei todellakaan lähteneet millään) perusfinnejä jotka lähtee parissa päivässä.

      Proactive otti rasvaisuuden kokonaan pois, kaikki punaisuus lähtee, vaikka jokin finni tulehtuisi siita ei tule punainen eikä iho turpoa ehkä hieman pinkki kohta ihoon, ihonalaiset finnit lähtevät heti pois ja iho oikeesti näyttää kuin lehden kannesta, voi unohtaa meikkivoiteet ja puuterit ja aamuisin ei tarvi juosta vessaan tsekkamaan oma naamaa ennen kuin poikaystävä näkee, mustapäät hävisivät nenästä ja otsasta tuli kanssa ihan sileä, iho tuntuu puhtaalta, eikä tulee samaa tunnetta että olisi hirveästi voiteita naamassa kuin muista finnit/kosteusvoiteista.

    • ....................

      Itse olen käyttänyt proactivia noin 1,5vuotta. Enkä suosittele. Juuri lopetin tilauksen, koska aineesta ei ole ollut pahemmin apua. Naama kyllä tuntuu sileältä, mutta finnejä tulee silti. Ja nyt niitä on alkanut tulemaan enemmän, kuin aikaisemmin.

      Kävinkin viime viikolla lääkärissä ja tänään haen roaccutan kuurin apteekista. Minusta on turha maksaa proactiv tuotteesta kuukaudessa melkein 70€, kun siitä ei niin isoa apua ole. Ainakaan minulle itselleni.

      Itse olen sitä mieltä, jos finnit niin paljon häiritsevät itseään kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Sieltä tulee ainakin oikeanlaista apua ja myös pääset loppupelissä paljon halvemmalla.

    • Puhdasiho,kaunisiho

      Minulle yksityinen iholääkäri määräsi käyttöön e-pillerit! johan loppui finnien tulo.. Ihosta entistä paremman tekee vielä urheilu, riittävän veden juonti ja terveelliset elämäntavat :)

    • 18876

      Etkä siitäkään voinut kertoa kuin kaivamalla vuosia vanhan proavtiv roskan esiin.....Miksi?

    • iho4

      Mulla toimi ihan oikeesti. Tosin oma lähtökohta ei mikään hirveän paha iho ollut. Lähinnä halusin pikkunäpyt sekä tasaisen ja mattapintaisen ihon ja sen kyllä sain :) olen kyllä kuitenkin tyytyväinen ettei tarvii enään meikkejä kaivella aamuisin :)

    • kahvipapu

      proactive ei todellakaan toiminut minulla! Ostin paketin sokokselta. Sitten kun halusin palauttaa pullot. Sokoksella sanotaan että ei sinne voi palauttaa , että pitää ottaa yhteyttä valmistajaan. Sinne soitin ja sanoivat siellä että he korvaavat vain netistä ostetut tuotteet ja pitäisi kysyä sokokselta korvausta. Eli huijausta koko palautus asia!! En suosittele vievät vain rahat!!!!!!!!!!!!

    • 6+18≈?

      ei toimi kokeilin ja tuli paljoin näpyjä mulle se ei vaan toiminut sain rahat takaisin

    • ................,

      Itellä ei toiminut ollenkaan, ihoon alkoi tulla vaan mätäisiä paiseita vaikka jatkoin kuuria niistä huolimatta vielä 3kk.... En todellakaan suosittele kenellekkään, sen takia sain niin kamalat arvet etten kehtaa olla ilman meikkivoidetta edes kaupassa!

    • entinen epäilijä

      Olen 26v nainen ja taistellut huonoa ihoa ja lievää (ajoittain pahenevaa) aknea sekä hormonifinnejä vastaan vuosikausia. Kolunnu läpi kaikki mahdolliset puhdistusaineet ja -sarjat, tuloksetta. Hyvin epäuskoisena ja vailla mitään odotuksia tilasin 4 kk sitten Proactivin aloituspaketin ja iho alkoi todella paranemaan. En ollut uskoa silmiäni!! Mikään muu ei ollut auttanut ihooni niin nopeasti ja tehokkaasti.

      Nyt iho on sileä eikä finnejä tule kuin menkkojen ja silloinkin ihan vain pari (aiemmin, iho räjähti kukkimaan aivan totaalisesti ja kipeitä finnejä tuli myös menkkojen välillä tosi paljon). Tilasin kuukausi sitten myös kasvoharjan, jonka avulla olen saanut punoitusta ja viime kesänä saatuja kamalia ja syviäkin aknearpia vaalenemaan älyttömän nopeesti ja tehokkaasti. Pitkästä aikaa todella odotan ensi kesää ja sitä, että ensi kertaa vuosiin voin olla kesän ilman meikkivoidetta!

      Kuivalle ja herkälle iholle en suosittele. Rasvaiselle iholle sopii äärimmäisen hyvin. Rasvoittuminen on selvästi vähentynyt ja iho pysyy kiillottomana paljon pidempään ja paremmin. Eikä hintakaan päätä huimaa, kuten joku tuolla aiemmin nurisi: 2 kuukaudeksi riittävä paketti maksaa alle 50e, joten hinnaksi tulee n. 25e/kk. Tämä ei todellakaan ole mun mielestä paha hinta, ottaen huomioon että sillä saa puhtaan ja kauniin ihon.

    • tiluliluliih

      Voisin itse kanssa kertoa kokemukseni, vaikka vanha keskustelu onki..:D
      Olen 18-vuotias tytsä, ja itse luin nämä kommentit ennenku tilasin.. Oon aina ollut tosi laiska hoitamaan ihoa, mutta säännöllisesti kyllä pesin.. Mä en edes muista aikaa jolloin minulla ei olisi ollut yhtään finnejä! Tilasin netistä laskulla Proactiven-aloituspakkauksen 30 päivän maksuajalla.. Ajattelin, että jos ei toimi nii lähetän pullot vaan takaisin.
      Mulla on aika herkkä iho ja aluksi en uskaltanu edes jatkaa parin pesun jälkee ku poltteli ihoa niin paljon.. Mutta loppujen lopuksi aloitin sen uudestaan ja olen jatkanut päivittäin käyttöä.. Olen nyt käyttänyt Proactivea 2 kk, ja finnejä ei ole tullut yhtään sen aikana! Vanha ovat lähteneet pois ja arvet joita on joskus jäänyt ovat vaalentuneet pois! Olen aivan tajuttoman yllättynyt..
      Eli olen sitä mieltä että toimii, pitää vaa muistaa että kaks kertaa päivässä ja kaikki kolme vaihetta. Menee oikein hyvin siinä hampaiden pesun yhteydessä :D
      Itse ostin myös semmoisen Refining Maskin siinä pakettiin myös, sitä olen käyttänyt kerran viikossa ja tuntuu kyllä että se riittää ja pitää ihoni puhtaana :)
      Mainoksissa ne sanoo, että kun tätä laittaa illalla finnille nii se on parempi aamulla, se ei ole totta :D

    • huijausta

      tiluliluliih on Proactivin palkkaama kommentoija. Proactiv etsi Freelancer.com sivun kautta freelancereita, jotka kehuvat tuotteita..

      t. Suomen Proactivin kokeillut, ihan ok tuote, parempi on USA:n proactiv. (eri formula, eri vaikuttava ainesosa)

    • leijonaemo266

      Proactivin sivuilla on teksti:

      "Kuinka nopeasti Proactiv® Solution -menetelmän tulokset näkyvät?
      Tulokset ovat hyvin yksilöllisiä. Jotkut näkevät tuloksia jo kolmessa viikossa, mutta keskimäärin selkeitä tuloksia näkyy 6 - 8 viikon käytön jälkeen. Useat asiakkaat kertovat, että todella hyvät tulokset näkyvät vasta noin 3 - 6 kuukauden jatkuvan ja säännöllisen käytön jälkeen."

      EMME SUOSITTELE KYSEISTÄ TUOTETTA!

      Tyttäreni (19v) 6kk:n kokemuksen mukaan täyttä huuhaata koko tuote :( Halusimme kokeilla tuotetta 6kk, koska hyvien tuloksien saaminen saattaisi kestää kuulemma niinkin kauan. Hänen ihonsa on nyt ihan yhtä huonossa kunnossa kuin ennen tuotteen käytön aloittamista. Ja kun uskoimme tuon "todella hyvät tulokset näkyvät vasta noin 3 - 6 kuukauden jatkuvan ja säännöllisen käytön jälkeen" -tekstin, emme saa mitään tuotteeseen hukkaamiamme rahoja enää takaisin. (Valitus rahojen takaisin saamiseksi olisi pitänyt tehdä 60 päivän sisällä ensimmäisen paketin vastaanottamisesta.)

      • tyylerö

        Mulla akne paheni todella pahaksi, kun käytin tuotetta.


    • ProActivVirhe

      Mä ole kokeillu sit ja se autto (riippuu vähä miten paha akne on, itellä on semmone normi luokkaa) mut sit jätin käyttämättä yhdeks viikoks kun menin ulkomaille ja se oli virhe. Ei auta enää, sama asia kun pesisin käsinpesuaineella, joka olis sekin vrm parempi. Jos ostat nii älä jätä sinne paljoo pv välii ku en käytä. Ite käytän nyt sen loppuu ja sit ajattelin kokeilla tuota Lumene Clear It Up! -sarjaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe