III-koppanen Golf ja mm. 911 mallit

tulee ...

36

3248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      tiedostonimen perusteella olevan ihan vakio-Golffi! Hyvä sinä, vitun purkkasilmä!

    • sammy

      Loppuun viritetty ja kevennetty Golf vastaan vakio porsche. Kuinkahan mahtaisi käydä jos tolla volkkarilla ja vakio porschella ajettaisi vaikka joku 24 tunnin kestävyyskisa..No vastaan itse, että maaliin tulisi ensimmäisenä porsche ja Golffi olisi 100% varmuudella lauennut jo 20 tuntia sitten.

      Todetaan vielä, että oikea rata-porsche söisi tuollaisia volkkareita aamiaiseksi.

      • saa 10kpl

        yhden ruffin hinnalla , katos porshe ei ole mitään ilman ruffin pajan käsittelyä !


      • että kannattaa muistaa.
        saa 10kpl kirjoitti:

        yhden ruffin hinnalla , katos porshe ei ole mitään ilman ruffin pajan käsittelyä !

        Niin sitä saa maksalaatikkopakkauksiakin 10 kappaletta yhden hyvän pihvin hinnalla. Jos tuntuu että ei rahat riitä, niin ostaa sitten tollaisen Golfin, ei siinä mitään.


      • on..
        saa 10kpl kirjoitti:

        yhden ruffin hinnalla , katos porshe ei ole mitään ilman ruffin pajan käsittelyä !

        ruma ja halpa.


      • JonR
        on.. kirjoitti:

        ruma ja halpa.

        Tapaskalla ei ole edes golffia :DD


      • Turakainen
        saa 10kpl kirjoitti:

        yhden ruffin hinnalla , katos porshe ei ole mitään ilman ruffin pajan käsittelyä !

        Gemballa Mirage
        perustuu Carrera GT:hen
        1000 hp


      • tapastikos
        Turakainen kirjoitti:

        Gemballa Mirage
        perustuu Carrera GT:hen
        1000 hp

        Lingenfelter c6 Corvette biturbo, 1250 hv
        Viper Hennessey Venom 800 TT, 1350 hv

        Ja väännöissä ottaa Rufit ja ja Miraget lukua vielä kovempaa jenkeiltä. Teknistä etumatkaa(kyky uskaltaa tehdä tarpeeksi suuri moottori,eli voimakas), jos se on amerikan kone.


      • näin että
        tapastikos kirjoitti:

        Lingenfelter c6 Corvette biturbo, 1250 hv
        Viper Hennessey Venom 800 TT, 1350 hv

        Ja väännöissä ottaa Rufit ja ja Miraget lukua vielä kovempaa jenkeiltä. Teknistä etumatkaa(kyky uskaltaa tehdä tarpeeksi suuri moottori,eli voimakas), jos se on amerikan kone.

        "Teknistä etumatkaa(kyky uskaltaa tehdä tarpeeksi suuri moottori,eli voimakas), jos se on amerikan kone."

        Ja jos se isompi ja tehokkaampi on eurokone, niin se on sitten teknistä takapakkia?


      • sammy
        tapastikos kirjoitti:

        Lingenfelter c6 Corvette biturbo, 1250 hv
        Viper Hennessey Venom 800 TT, 1350 hv

        Ja väännöissä ottaa Rufit ja ja Miraget lukua vielä kovempaa jenkeiltä. Teknistä etumatkaa(kyky uskaltaa tehdä tarpeeksi suuri moottori,eli voimakas), jos se on amerikan kone.

        Lingenfelter c6 Corvette biturbo, 1250 hv
        Viper Hennessey Venom 800 TT, 1350 hv

        Eihän tämmöisillä paskoilla tee mitään.

        Ei ole porschen voittanutta!


      • nuo

      • se repi ne?

      • caddyllac
        se repi ne? kirjoitti:

        No omasta mielikuvituksestaan, niinkuin kaiken muunkin tänne kirjoittamansa.

        Hei taptatapta: tiesitkö että Porsche 924:ssä oli vakiona 375 heppaa (DIN) ihan oikeasti? Tämä on fakta minkä voit tarkistaa mistä vain, ja jos et löydä tietoa mistään niin voidaan auttaa sua!!!

        924 Carrera GTR?
        sellasella ajavat on vaan yhtä hintahtavia finninaamoja kuin corvetella ajavatkin...


      • sitten
        nuo kirjoitti:

        tehot revit??

        http://www.carchaos.com/dodge_viper/viper_venom800/

        tuossa minun mielestäni 800 hp ja tässä:

        http://www.supercarstats.com/cars/chevrolet/lingenfelter_650_corvette/

        650 hp. hymmm!

        Porschen vastineet:

        Lingefelterille hiukan kesympi Gemballa: http://www.rsportscars.com/eng/cars/gemballa_gtr650.asp

        niin ja sen TipaTapan mainostama vääntökin on tuossa parempi...

        Ja Venomille:
        http://www.fast-autos.net/gemballa/gemballagtr750.html

        toinen linkki:
        http://www.fantasycars.com/derek/cars/2002_porsche_gemballa_gtr_750_evo.html

        samanlainen myynnissä Gembalalla:
        http://www.gemballa.com/email/verk_mor.html


      • tapastikos
        sitten kirjoitti:

        Porschen vastineet:

        Lingefelterille hiukan kesympi Gemballa: http://www.rsportscars.com/eng/cars/gemballa_gtr650.asp

        niin ja sen TipaTapan mainostama vääntökin on tuossa parempi...

        Ja Venomille:
        http://www.fast-autos.net/gemballa/gemballagtr750.html

        toinen linkki:
        http://www.fantasycars.com/derek/cars/2002_porsche_gemballa_gtr_750_evo.html

        samanlainen myynnissä Gembalalla:
        http://www.gemballa.com/email/verk_mor.html

        http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp

        Tossa heti ensimmäinen perus Hennessey minkä google antoi,mutta näyttää sekin vievän 10-0 kovinta Gemballa Porscheasi minkä löysit :D ELi olipas helppo tehtävä.

        Vääntöä ja tehoa selvästi enemmän!

        Amerikan moottorit ja insinööritaito ovat vaan niin kovaa tavaraa, että siihen eivät pysty edes tiukimmat sakutvirittäjät,ainakaan jos aihiona on joku Porschen nassikkamotti.


      • eskobari
        tapastikos kirjoitti:

        http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp

        Tossa heti ensimmäinen perus Hennessey minkä google antoi,mutta näyttää sekin vievän 10-0 kovinta Gemballa Porscheasi minkä löysit :D ELi olipas helppo tehtävä.

        Vääntöä ja tehoa selvästi enemmän!

        Amerikan moottorit ja insinööritaito ovat vaan niin kovaa tavaraa, että siihen eivät pysty edes tiukimmat sakutvirittäjät,ainakaan jos aihiona on joku Porschen nassikkamotti.

        toi löysä versio Viperistähän omaa yli kahen super Porsche Gemballa biturbon tehot ja huippujakin repii sen verran enemmän että mennee 4.vaihteella heittämällä Gempallojen ohi vaikka ajaisivat täysiä.Ja kiihtyvyys ihan eri luokkaa!
        Kyllä jenkki on aina jenkki,siinä ei niksmannit mukana kestä.Voimaa!! Aah!


      • tapastikos
        näin että kirjoitti:

        "Teknistä etumatkaa(kyky uskaltaa tehdä tarpeeksi suuri moottori,eli voimakas), jos se on amerikan kone."

        Ja jos se isompi ja tehokkaampi on eurokone, niin se on sitten teknistä takapakkia?

        mutta siinähän se ero on, amerikassa keskiverto autossa on aina ollut isompi ja voimakkaampi moottori kuin euroopassa keskiverto autossa.

        Suomessakin autojen keski-iskutilvauus lienee luokkaa 1.8 litraa, jenkeissä noille nauretaan ihan julkisestikin, moponmoottoreiksikaan eivät kelpuuta tollasia.


      • LOL :DD
        tapastikos kirjoitti:

        mutta siinähän se ero on, amerikassa keskiverto autossa on aina ollut isompi ja voimakkaampi moottori kuin euroopassa keskiverto autossa.

        Suomessakin autojen keski-iskutilvauus lienee luokkaa 1.8 litraa, jenkeissä noille nauretaan ihan julkisestikin, moponmoottoreiksikaan eivät kelpuuta tollasia.

        Milloin sä pystyisit vaihtamaan moposi autoon?
        Yritä hankkia ajokortti ensin...


      • ...
        eskobari kirjoitti:

        toi löysä versio Viperistähän omaa yli kahen super Porsche Gemballa biturbon tehot ja huippujakin repii sen verran enemmän että mennee 4.vaihteella heittämällä Gempallojen ohi vaikka ajaisivat täysiä.Ja kiihtyvyys ihan eri luokkaa!
        Kyllä jenkki on aina jenkki,siinä ei niksmannit mukana kestä.Voimaa!! Aah!

        Turha edes kommentoida enempää tuollaista alle arvostelun olevaa säälitystä...


      • ....
        ... kirjoitti:

        Turha edes kommentoida enempää tuollaista alle arvostelun olevaa säälitystä...

        Harmi todella tämä tapa eri nikkin käyttö, vie pohjan muuten ihan oikeutetulta vertailulta.

        Samoin harmi, ettei jenkki-insinööritaitoa arvosteta vaan päästetään GM konkkaan. Taitaa 06 jäädä viimeiseksi corvetteksi. Harmi sinällään.


      • skandinaavi
        .... kirjoitti:

        Harmi todella tämä tapa eri nikkin käyttö, vie pohjan muuten ihan oikeutetulta vertailulta.

        Samoin harmi, ettei jenkki-insinööritaitoa arvosteta vaan päästetään GM konkkaan. Taitaa 06 jäädä viimeiseksi corvetteksi. Harmi sinällään.

        "Taitaa 06 jäädä viimeiseksi corvetteksi. Harmi sinällään."

        No niinpä, juuri kun onnistuivat vuosikymmenien harjoittelun jälkeen aikaansaamaan vihdoin kelvollisen Corveten.


      • Pecos Bill
        tapastikos kirjoitti:

        mutta siinähän se ero on, amerikassa keskiverto autossa on aina ollut isompi ja voimakkaampi moottori kuin euroopassa keskiverto autossa.

        Suomessakin autojen keski-iskutilvauus lienee luokkaa 1.8 litraa, jenkeissä noille nauretaan ihan julkisestikin, moponmoottoreiksikaan eivät kelpuuta tollasia.

        Suomessa autojen keski-iskutilavuus voi olla vaikkapa sen mainitsemasi 1,8 litraa, mutta sama teho niistä silti löytyy kuin useasta jenkkimyllyistä, vaikka olisivat minkä kokoisia...


      • Tikotiko
        tapastikos kirjoitti:

        mutta siinähän se ero on, amerikassa keskiverto autossa on aina ollut isompi ja voimakkaampi moottori kuin euroopassa keskiverto autossa.

        Suomessakin autojen keski-iskutilvauus lienee luokkaa 1.8 litraa, jenkeissä noille nauretaan ihan julkisestikin, moponmoottoreiksikaan eivät kelpuuta tollasia.

        Ai jenkeissä nauretaan julkisesti 1.8-litraisille koneille, mutta silti valitaan sikäläiseksi Vuoden Autoksi Honda Civic?


    • Kivasti...

      Värkki kulki,mut mitäs sitte ku pistetää formula1 kiärtämää samaa rataa,tai semmone peli,mis onkin 200hv enempi ku volsus?Taitaa olla niin,että aina jostain löytyy nopeampi peli..

      • Turakainen

        Porsche 917/30


    • kukarolle

      sopiva urheiluauto ja kulkee , katukäyttöön rekisteröity :

      http://www.autocar.co.uk/popups/video.asp?ar=215770

      Ratakierrosajat top gearista :

      1st Pagani Zonda F - 1.18.4

      2nd Maserati MC12 - 1.18.9

      3rd Ferrari F60 Enzo - 1.19.0


      4th Ariel Atom - 1.19.5 ( eli just tämä , riittääkö ratanopeus ??? )


      5th Porsche Carerra GT - 1.19.8

      Ascari KZ1 - 1.20.7

      Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

      Ford GT - 1.21.9

      Ferrari 360 CS - 1.22.3

      Porsche GT3 RS - 1.22.3

      Murcielago - 1.23.7

      Zonda - 1.23.8

      Koenigsegg - 1.23.9

      Noble - 1.25.0

      Gallardo - 1.25.8

      Porsche Cayman - 1.26.2

      Lotus Exige - 1.26.4

      Chevrolet Corvette - 1.26.8

      Mercedes CLS 55 AMG - 1.26.9

      Porsche 911 GT3 - 1.27.2

      TVR 350C - 1.27.5

      BMW M3 CSL - 1.28.0

      Marcos TSO GT2 - 1.28.2 NEW

      Dodge Viper SRT-10 - 1.28.5

      MG SV - 1.28.6

      Porsche 911 Carrera S - 1.28.9 (very wet)

      Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9

      BMW Alpine Z8 - 1.29.0

      Mercedes CL65 - 1.29

      Alfa 3.7 GTA - 1.30.0

      Subaru Impreza STI - 1.30.1

      Vauxhall Monaro VXR - 1.30.1

      Aston Martin DB7 GT - 1.30.4

      Golf R32 - 1.30.4 -NEW

      Audi S4 - 1.30.9

      Porsche 911 turbo - 1.31.0

      Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3

      • RalleVeljeshiisi
        TÄÄLTÄ kirjoitti:

        http://www.openwheelers.co.nz/newmodel/downloads.htm

        mitään rumaa mikroautoa katella jolla on Disnin piirretyn satumerenneidon nimi.

        No ei jaksa kyllä takamoottorista sammakonnäköistä pallolyhtyistä pökkelöporsseakaan, sen sijaan kaunein urheiluautohan on aina ollut Corvette! ja myös nopein.


      • nothing beats
        RalleVeljeshiisi kirjoitti:

        mitään rumaa mikroautoa katella jolla on Disnin piirretyn satumerenneidon nimi.

        No ei jaksa kyllä takamoottorista sammakonnäköistä pallolyhtyistä pökkelöporsseakaan, sen sijaan kaunein urheiluautohan on aina ollut Corvette! ja myös nopein.

        tapas inches!

        "sen sijaan kaunein urheiluautohan on aina ollut Corvette! ja myös nopein."

        Ja senhän näkee myös kierrosajoista.
        Porsche Cayman - 1.26.2
        Chevrolet Corvette - 1.26.8

        Miten se sinun kauppakassi 400hp vettes (vai mikä lie) voi jäädä "pallolyhtyiselle pökkelöporsselle", jos tehoero on tuollaista luokkaa (vai onko vertailukohde epäreilu?)? Ja laita se tehon laskukaavakin esille, on päässyt unohtumaan jo. Miten on muuten lääkityksen kanssa sujunut?


      • KANSSA...
        nothing beats kirjoitti:

        tapas inches!

        "sen sijaan kaunein urheiluautohan on aina ollut Corvette! ja myös nopein."

        Ja senhän näkee myös kierrosajoista.
        Porsche Cayman - 1.26.2
        Chevrolet Corvette - 1.26.8

        Miten se sinun kauppakassi 400hp vettes (vai mikä lie) voi jäädä "pallolyhtyiselle pökkelöporsselle", jos tehoero on tuollaista luokkaa (vai onko vertailukohde epäreilu?)? Ja laita se tehon laskukaavakin esille, on päässyt unohtumaan jo. Miten on muuten lääkityksen kanssa sujunut?

        On mulla sujunut ihan hienosti.Joka aamu otan aamiaiseksi 7litran peräruiskeen ja 3 buranaa. klo9,otan sitte muutamia(muistaakseni 12 eri laatua)rauhoittavia,(rauhoittaa myös peräaukon)että jaksaa taas leputtaa silmiä vetten kuvassa. Sitten päivälliseksi syön vähän mämmiä,jotta vatsa toimisi paremmin.Iltapalaksi nautin taas ilta-peräruiskeen(sama annos kun aamiaiseksi)ja tietysti unipillerit jälkkäriks.....Nothing beats TEMESTA power!!


    • tuon saman

      videon sillä nopeudella tallennettuna, jolla se on alunperin kuvattukin? Ritari Ässä teeman mukaisesti tuo video oli kyllä niin nopeutettu että oksat pois...
      No, amis peelot vw fanit nyt näköjään uskoo mitä vaan. Karjala lippikset syvemmälle ja nakkarille kisailemaan pojat!

      • missä

        se nopeennettu kohta oikein on ????

        Kuuntele tarkemmin miten kone ahmii ilmaa ja jos se kehittää n. 600 heppaa ja painaa n. 850 kiloa ni ei yhtään porschea ole mikä saman tekis , paitsi jotkut lemans mallit ehkä

        40 senttiä leveistä tassuista katoaa vaan pito ennen kuin kaveri kekkaa käyttää hurjaa vääntöä ja kiihdyttää isommalla pykälällä


      • .................
        missä kirjoitti:

        se nopeennettu kohta oikein on ????

        Kuuntele tarkemmin miten kone ahmii ilmaa ja jos se kehittää n. 600 heppaa ja painaa n. 850 kiloa ni ei yhtään porschea ole mikä saman tekis , paitsi jotkut lemans mallit ehkä

        40 senttiä leveistä tassuista katoaa vaan pito ennen kuin kaveri kekkaa käyttää hurjaa vääntöä ja kiihdyttää isommalla pykälällä

        Kyllä se pari kolmesataa kiloa vähemmän painoa antaa pitoa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole muutenkaan. Voihan noita porschejakin halutessaan modata, tai iskeä sellanen kone kiinni vaikka muoviautoon. Ero tulee siitä, että näytti muut autot olevan aika pitkälti sarjavalmisteisia.


      • tuon saman
        missä kirjoitti:

        se nopeennettu kohta oikein on ????

        Kuuntele tarkemmin miten kone ahmii ilmaa ja jos se kehittää n. 600 heppaa ja painaa n. 850 kiloa ni ei yhtään porschea ole mikä saman tekis , paitsi jotkut lemans mallit ehkä

        40 senttiä leveistä tassuista katoaa vaan pito ennen kuin kaveri kekkaa käyttää hurjaa vääntöä ja kiihdyttää isommalla pykälällä

        kummasti golffi kiertää ihan eri äänellä kohdissa, jossa näkyy pelkkää rataa ja puolet pienemmillä kierroksilla kohdissa jossa kuskin naama näkyy (ei voi nopeuttaa). Jos siinä nyt tosiaan olisi 40cm leveät (ja slicksit) renkaat, niin muissa autoissa niitä ei varmasti ole: katso ohitettavien autojen äkillisiä sivuttaisliikkeitä, niin selvää nopeutusta kuin voi olla. Ja katso mutkia ja nopeuksia jolla ne ohitettavatkin vakio autot muka menevät mutkien läpi... no, ehkä Saksassa asvaltti on paljon pitävämpää kuin Suomessa. Käyppä joskus Suomessa katsomassa 600hv autoja radalla: nekään eivät mene noin mutkissa. Eli menkääs nyt vw peelot ajoissa nukkumaan, huomenna teidän pitää kuitenkin mennä aamulla amikseen takaisin...


      • Leluvessojaliikkeellä
        tuon saman kirjoitti:

        kummasti golffi kiertää ihan eri äänellä kohdissa, jossa näkyy pelkkää rataa ja puolet pienemmillä kierroksilla kohdissa jossa kuskin naama näkyy (ei voi nopeuttaa). Jos siinä nyt tosiaan olisi 40cm leveät (ja slicksit) renkaat, niin muissa autoissa niitä ei varmasti ole: katso ohitettavien autojen äkillisiä sivuttaisliikkeitä, niin selvää nopeutusta kuin voi olla. Ja katso mutkia ja nopeuksia jolla ne ohitettavatkin vakio autot muka menevät mutkien läpi... no, ehkä Saksassa asvaltti on paljon pitävämpää kuin Suomessa. Käyppä joskus Suomessa katsomassa 600hv autoja radalla: nekään eivät mene noin mutkissa. Eli menkääs nyt vw peelot ajoissa nukkumaan, huomenna teidän pitää kuitenkin mennä aamulla amikseen takaisin...

        Miehetkin alkaa menemään tähän aikaan nukkumaan (ne jotka ei ajele alle 8 sylinterisillä), pojanklopit (6 syl boxerit) on menneet jo tunti sitten ja nassikat (noi 4 sylinteriset vw-pennut) ilta kahdeksaan mennessä.

        Äitii tuu pyyhkimään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe